ZIjn er nog meer die voor een groot gezin gaan??

Hoi dames,

Zijn er hier nog meer meiden die kiezen voor een groot gezin. Ikzelf ben 29 en we gaan voor ons vijfde kindje dit wordt wel de laatste (als het allemaal gaat lukken), maar iedereen die verklaart ons nu al voor gek met vier kinderen.

Groetjes linda

hoi linda

ik ben zelf 28 jaar en bezig met ons vierde kindje we hebben altijd al een groot gezin gewild.
wij krijgen ook negatiefe reacties uit de omgeving vooral door mensen die ons niet goed kennen.
we weten niet of dit onze laatste zal zijn mijn gevoel zegt van wel maar je weet maar nooit,

groetjes silke

Hoi Silke,

Wat leuk om te lezen dat er toch nog iemand anders is die ook voor een groot gezin gaan. Ik merk in de omgeveing dat er toch wel raar tegen over gestaan wordt, maar als mensen mij wat langer kennen vinden ze het wel "normaal". Al vanaf mijn achtste heb ik het over vijf kinderen en nou zijn we dus bezig voor nummer vijf echt heel spannend, daarna is het voor mij wel klaar.

Wanneer is jou NOD??

Groetjes linda

hoi linda
mijn nod is vrijdag maar ik voel al dat er een ongesteldheid aan zit te komen.
dus dan op naar ronde 4.bij de vorige drie was ik binnen 3 ronden zwanger dus we hopen
dat we deze keer ook niet heelang hoeven te wachten.
en wanneer is jou nod het blijft allemaal spannend he ook al heb je al meer kinderen.

groetjes silke

Hoi Linda,

Harstikke leuk zeg dat jullie voor een 5de kindje gaan. Wat andere mensen  zeggen trek daar maar niks van aan. Het is toch jullie wens. Wij willen in  de toekomst ook graag een groot gezin. Wij gaan eind van het jaar voor nr3.
Mag ik vragen hoe oud jou andere kinderen zijn? Die van mij zijn ruim 3,5 jr en 15 mnd.
Hopelijk mag het snel raak zijn,
groetjes melanie

Hoi,
Wilde toch ook ff reageren:
Wat raar dat jullie negatieve reacties krijgen uit jullie omgeving! Dit gaat toch niemand anders iets aan dan alleen jullie zelf?
Het lijkt me ook super, zo'n groot gezin. Heb zelf 1 zusje waarmee ik heel goed kan opschieten. Het had me leuk geleken nog een broer of zus te hebben.
Ikzelf en mijn man kiezen echter ook voor een gezin met (hopelijk straks) 2 kindjes. We hebben er nu eentje.
Daar kiezen we bewust voor. Ik wil mijn kindjes later ook financieel iets te bieden hebben en waarschijnlijk is die ruimte er niet als we er meer dan twee hebben.
Hoe staan jullie daar tegenover?
Alle respect voor jullie keuze; het zal een heel gezellig en liefdevol nest worden bij jullie. Kan niet anders als je kiest voor 4 of 5 kindjes. Dan heb je heel veel over voor die kids en dat valt alleen maar te prijzen! Heel veel geluk met jullie gezinnen!
Liefs, Amy, mama van Senna

Hoi Linda,

Ook wij gaan voor een groot gezin,eigenlijk hebben we al een groot gezin:)
Ik ben35 en heb 8 kinderen en we gaan voor de 9de.
Ook wij krijgen negatieve reacties en vooroordelen,maar daar (probeer)trek ik me niet zoveel van aan
Toen ik van de eerste 4 zwanger was en men wist t kreeg ik nog wel leuke reacties en leefde sommige met me mee,maar hoe meer zwangerschappen er kwamen hoe meer je mensen gewoon zag denken,nog 1 erbij????
Ik ga lekker mijn eigen gang en ben erg gelukkig met mijn grote gezin.

liefs Caro

Ik ga voor een groot gezin maar ben er voorlopig nog niet . We zijn nu bezig voor nr 3 en willen er graag 4 in totaal. Mijn man hoopt dat deze poging een tweeling wordt. Tja we hebben al een jongen en een   meisje dus dan heb je echt alles haha. Klinkt bijna als kwartet!

Terug
Bovenaan