ZIjn er nog meer die voor een groot gezin gaan??

Hoi Caro,

Ja ik zat ook op het maart forum mijn zoon is 28 maart geboren na een overloop van 11 dagen.

Wat grappig komen we elkaar hier weer tegen.

groetjes linda

hoi allemaal ook wij gaan voor de 5de we zijn al 14mnd bezig en eind juli heb ik een mk gehad en ja de mensen geven comentaar zelfs onze eigen fam maar wij willen dit graag dus hebben we lak aan wat andere zeggen 2okt ben ik na die mk weer voor het eerst ongie geworden dus duimen dat het deze keer wel lukt   jullie ook succes

Hallo meiden,

Jereno, bedankt voor jouw berichtje. Ik altijd mooi om te horen hoe een ander het beleeft. Wij gaan over 2-3 maandje voor nr 3. Het schiet al lekker op. Heb er echt zin in.
Ik had nog een vraagje. Hoe nam je de andere kinderen mee als je  bijv de  oudste naar school bracht. Had je dan een fietskar of zo? Stel dat ik vlot zwanger raak is onze oudste 4 jr en onze jongste bijna 2 jr dan is een fietskar denk alleen een  optie, want ja de oudste kan nog niet zelf fietsen, maar ja dan misschien ook wel. Misschien een domme vraag, maar ja ben wel benieuwd hoe anderen dat met 3 kids of meer doen.
Caro, leuk zeg dat jullie voor nr 9 gaan. Het is vast erg gezellig met zijn allen. Mag ik vragen hoe jouw kinderen zijn?
groetjes melanie

Hallo Ing4,

ook welkom, leuk dat jullie voor nr 5 gaan. Jammer dat het allemaal niet zo vlot gaat. Hopelijk raak je snel zwanger. Onze 2de heeft 1jr en 9mnd op zich laat wachten en zag het toen even niet meer zitten soms, maar het is gelukkig toch nog spontaan gelukt.
Veel succes met zwanger worden,
groetjes melanie

Hoi melanie,

Ik woon vlak bij school dus wij gaan meestal lopend naar school, als de kleine dan moet slapen lag hij vaak in de wagen te slapen want ik durf ze niet goed alleen thuis te laten liggen. Ben bang voor brand of een inbraak. Als het slecht weer ik heb ik gelukkig een auto voor de deur staan, dus dat is erg makkelijk. Ik heb een periode geen auto gehad en toen dus een fietskar gebruikt en dat ging op zich prima. Het is ff organiseren vooral in het begin ik moet nu zeggen dat het nu weer makkelijk gaat, Jordi voegt zich makkelijk aan de rest van het gezin.

Hoi ing,

Wat naar dat je een mk hebt gehad, ik hoop voor je dat je het een plekje hebt kunnen geven en dat je snel zwanger mag worden en dat het dan natuurlijk wel goed gaat.

groetjes linda

Terug
Bovenaan