ZIjn er nog meer die voor een groot gezin gaan??

Hoi Linda,

Jij hebt gelijk hoor wat de interesse betreft als je zwanger bent van bv.nr 3,4 of 5. Ik merkte het bij ons 2de al dat mensen veel minder geintereseerd waren dan bij de 1ste. Wel jammer is dat, want voorjezelf is het elke keer weer even bijzonder. Ben benieuwd hoe het gaat als ik straks zwanger zou zijn van onze nr 3(als het ons gegund is). Ik las dat jij de oudsten ook wat dichter op elkaar hebt. Hoe heb jij dat ervaren? Ik zit nog steeds in dubio. Onze jongste is 15 mnd en wij willen eigelijk  wachten tot eind v/h jaar, want dan zit er tenminste    2 jaar tussen, maar ik weet soms niet eens waarom ik er nu weer minimaal 2 jr tussen wil hebben. Komt vast ook omdat mensen om ons zeggen niet te snel op elkaar,want dan heb je het extra druk. Maar ja wat moet ik daar van geloven. Het begint bij mij steeds meer te kriebelen, maar ja wanneer ben je er echt klaar voor. Vindt het best soms moeilijk. We volgen maar ons gevoel en zien wel.
groetjes melanie

Hoi Melanie,

Ik had drie kinderen in drie jaar tijd er zat telkens 1,5 jaar tussen de kids, mijn oudste werd 14 december 3 jaar en op 11 december werd fenno toen geboren. Ik zal niet zeggen dat het niet druk was/is, want dat is het wel, maar ik vind het ook een heel groot voordeel dat je er dan gewoon midden in zit, het speelgoed kunnen ze allemaal delen, ze hebben nog een beetje dezelfde intresse, nu zit er tussen fenno en jordi 3 jaar en 3 maanden en ik vind het nu moeilijker om iedereen in zijn behoefte te voorzien.

De oudste is nu bijna 7 en die heeft hele andere intresse's. Wij gaan express nu alweer voor een volgend wondertje want dan zit er weer ongeveer 1,5 jaar tussen jordi en de kleine ze hebben dan gewoon een hele hoop aan elkaar, als ik zie hoe de drie oudste met elkaar omgaan heerlijk gewoon.

Druk ja, gezellig ja.

Ik zou zeggen volg je gevoel dan komt het meestal wel goed. Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel van je.

Succes met het maken van je keuze, daar kan niemand je echt bij helpen.

Laat je weten wat je gaat doen,

groetjes linda

Hey, iedereen die graag een groot gezin wil, doen hoor!! Ik had het ook graag gewild, maar mijn man en ik hebben elkaar pas later leren kennen, dus dat gaat niet meer lukken. Ik ben 37 en we gaan voor de eerste. Als we 2 gezonde kinderen nog zouden kunnen krijgen knijpen we onze handjes dicht, maar ik snap iedereen die er meer wil, geniet ervan!!!

groetjes Wietske

@dagmar1974,

Dankje meis,een hart onder de riem kan ik soms wel eens gebruiken!

@jereno,hoop dat ik de namen goed schrijf

Klopt ja ik zat idd op het maart forum,onze zoon Damian is 4 april geboren,was 5 dagen "overtijd",zat jij ook op het maart forum??

groetjes Caro

Terug
Bovenaan