Hoi Anand,
ja, hier nog een fulltime-mama. Al voor ik zwanger werd wist ik dat ik geen fulltime huismoeder zou kunnen zijn, daarvoor vind ik mijn werk veel te leuk. Tijdens mijn zwangerschapsverlof werd het me helemaal duidelijk dat ik van fulltime voor Ramonnetje zorgen niet gelukkig werd - ik miste de contacten, de aanspraak, de intelectuele uitdagingen zo enorm dat ik niet meer in staat was om van het moeder-zijn te genieten. Hoe wij het thuis regelen? tja, ik heb het grote geluk dat mijn man het helemaal zag zitten om huisvader te zijn, en hij heeft zijn baan opgezegd. Dat betekend wel dat we er financieel flink op achteruitgaan en de komende 6 maanden zijn dan ook een proefperiode - redden we het financieel? werkt deze situatie voor mijn man? werkt deze situatie voor mij? Ik moet zeggen dat het werken me verschrikkelijk goed bevalt, maar ik moet ook bekennen dat ik savonds niet weet hoe snel ik thuis moet komen zodat ik Ramon nog lekker een flesje kan geven en verschrikkelijk kan knuffelen om ham daarna weer in bed te leggen. Dat is mijn verhaal, veel groetjes,
Pauline