Zijn er nog meer full time werkende mama's???

hey wan, wat ben ik blij dat jij niet die mama bent die 3x per jaar op vakantie wil enz enz. want anders ggrrrr!  

haha,   nee geintje, iedereen moet zelf weten wat en hoe die het doet natuurlijk, maar was alleen ff mijn mening en ik geef toe die was een beetje fel.
Maar ben blij dat je er niet boos om wordt.

groetjes Mieke

Hoi
ook ik werk full-time en heb hier ook bewust voor gekozen. Ook al tijdens mijn zwangerschap wist ik dit. Ik heb het gewoon zo ontzettend naar mijn zin op mijn werk dat ik ook niet wilde stoppen met werken.
Ik zou als ik het zelfde salaris zou krijgen wel een dag minder willen werken, maar helaas is dit niet zo. hihihi. Nee hoor zonder gekheid...
Ik vind het gewoon lekker om naast moeder zijn nog mijn eigen ding te kunnen doen. Ik werk nu zeg maar drie dagen en dan ben ik twee dagen vrij en dan weer drie dagen en dan weer twee dagen vrij etc. dus een lekker regelmaat daarin. in uren wat minder (schiphol he..altijd feest)
Mijn man werkt ook fulltime maar altijd in de avonduren of in de nacht. Er is dus vaak wel iemand thuis voor Jordy. (bovendien maken pa en ma geen ruzie want doorvoor zien ze elkaar te weinig hahah nee grapje)
en de keren dat er oppas nodig is, gaat hij naar het gastouderbedrijf...wat hheeel toevallig zijn opa en oma zijn. Daar is ook altijd zijn neefje en vaak ook zijn nichtje (zitten bij hetzelfde gastouderbedrijf hahaah) dus altijd dikke pret toch.
Ik vind dat ik het best lekker voor elkaar heb...en bovendien heb ik ooit eens gehoord dat kinderen van werkende ouders later veel zelfstandiger zijn..ook handig dan kan ik een keer uitslapen als hij alles zelf kan hahahah om het goed te maken van al die keren dat ik nu zo vroeg wakker ben hahahaha....

groetjes Diana

Terug
Bovenaan