Zijn er ook jonge moeders bij?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij hebben een zoontje van 2,5 jaar en we gaan waarschijnlijk voor een tweede. Alleen heb ik 4 mei voor het eerst een prikpil gehad en nu kom ik erachter dat het dan misschien heel lang kan duren voordat je weer zwanger kan worden. Maar misschien valt het bij mij mee omdat ik hem nog maar 1 keer (= 12 weken) gehad heb. Wie weet.

Zijn er hier nog meer jonge moeders die voor een eerste of tweede gaan? En hebben die ook nog twijfels?

Groetjes Ger.

hey hey

ik ben cora ben net 21 en me vriend is 23! zijn sinds maart gestopt met de pil! heb last van een zeer lange cyclus zit nu op dag 56!! bij ons zijn er gelukkig geen twijfels!! heb veel vriendinne om mij heen die ook net bevallen zijn!! en zie tot nu toe alleen maar leuke dingen en tuurlijk zijn er ook nadelen maar daar hebben we goed over gepraat en wij gaan er 200% voor!! kus ksu

Hoi Ger,

Wij zijn beide 21 jaar oud (zijn al 5 jaar samen) en ook wij hebben net als Coortje en haar partner gelukkig geen twijfels.

Moet wel zeggen dat ik een (een hele korte periode) wel bang was voor ''minder leuke'' reacties van de buitenwereld omdat we nog zo jong zijn en net werken, nog geen woning hebben gekocht etc....

Maar naast al die materialistische dingen is het vooral belangrijk denken wij dat je een baby een harmonieus en liefdevol gezin kunt schenken met veel tijd en aandacht voor elkaar. En nu hebben we echt zoiets als er uberhaupt iemand zal zijn (wanneer we zwanger mochten raken) die commentaar heeft op onze leeftijd dat ie persoon dat dan maar zelf moet weten. Het is ons leventje en wij bepalen daarin zelf wat we doen en wat niet.

Dus de enige ''twijfels'' die we hadden (reactie van derden) is gelukkig ook weg!

Ik wens je veel suc-6 en hopelijk zullen we elkaar snel spreken op het volgend forum!

Liefs Butterfly

hey hey butterfly

wat grappig we zij even oud en even lang bij onze partners!! wij zijn in augustus ook 5 jaar bij elkaar!!! en idd hadden wij ook wel even het idee van wat vindt de buitenwereld ervan! wij wonen sinds februari samen en dat gaat super! en wat de rest er van vindt boeit me eigenlijk niet hoor! ik heb zelf het idee van we hebben alles goed voor elkaar allebei vast contract , een huis ect! maar ook dat we gewoon weten dat we zeker van elkaar zijn en dat een kindje 200% welkom is! kus

hey ger,
weer zo een jonge moeder ik ben 21 en heb een zoontje van 14 maanden,
me man en ik zijn nu 2,5 jaar samen, Na 5 maanden was ik zwanger (gepland) en nu zijn we voor de 2de aan het gaan. ik heb vorige week waaschijnlijk een miskraam   gehad maar ik moet donderdag naar de gyn om te kijken of het echt weg is.
ik ben vorige maand getrouwd 6-6-6.
oja mijn man is 30
xxx
sabrine

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2006 14:07:23'));

hey hey butterfly

wat grappig we zij even oud en even lang bij onze partners!! wij zijn in augustus ook 5 jaar bij elkaar!!! en idd hadden wij ook wel even het idee van wat vindt de buitenwereld ervan! wij wonen sinds februari samen en dat gaat super! en wat de rest er van vindt boeit me eigenlijk niet hoor! ik heb zelf het idee van we hebben alles goed voor elkaar allebei vast contract , een huis ect! maar ook dat we gewoon weten dat we zeker van elkaar zijn en dat een kindje 200% welkom is! kus

hey Coortje,

idd grappig dat het zo op elkaar lijkt. En de instelling ook het allerbelangrijkste is ook dat de baby welkom moet zijn en dat je er beide achter staat!
Mag ik waar jullie wonen niet het adres hoor  (noorden, zuiden etc...)

Liefs Butterfly

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2006 14:50:19'));

ik woon in drenthe en jij

Wij wonen in Noord-Brabant...

Terug
Bovenaan