Zijn er ook meiden die bezig zijn voor de tweede beeb?

Vind ook dat een streep een streep is maar wil het graag nog een keer zien.

Morgen ga ik niet testen want dat is de sterfdag van mijn schoonmoeder dus dat wordt
dinsdag. Nog even afwachten dus.

Wanneer is jouw NOD trouwens, Nice

Hai,

Mijn nod weet ik niet precies aangezien ik een heel onregelmatige cyclus heb deze maand ben ik de 5 september ongesteld geworden en ik hoop natuurlijk dat ik ook zwange ben deze ronde.heb ook besloten om maandag een afspraak te maken bij de ha om doorverwijzing te vragen waarneer ik aankomende x ongesteld wordt.
Ben echt blij voor je en ik denk dat het wel goed zit hoor.En ik hoop natuurlijk je te volgen..dat ik zelf ook zwanger ben....

groetjes nice

Nice,

hoop inderdaad dat je me snel mag volgen. We hebben het al moeilijk genoeg af en toe met onze mannetjes dus iets mag toch wel een beetje mee zitten lijkt me.

Debbie

Hoi,

Idd ik ga maandag zowieso een afspraak maken bij de huisarts voor heel binnenkort. en mocht ik een doorverwijzing krijgen dan ga ik zeker door,want onze wens voor een tweede is echt heel sterk,komt denk ik ook omdat ik van mijn eerste zwangerschap bijna niet heb kunnen genieten vanwege mijn man zijn ziekte.die was toendertijd heel ziek.

laat je weten als je dinsdag getest hebt?

xx nice

Nice,

Tuurlijk laat ik weten wat de test morgen aangeeft.
Volgens mij kan het haast niet missen dat hij positief is. Gisteravond was mijn buik helemaal opgezet en vanmorgen blijf ik  plassen. Ben volgens mijn al 5 keer geweest sinds vanmorgen half 8.

Heb de test inmiddels in huis dus laat de dag maar snel voorbij gaan.

Debbie

Leuk man ben heel benieuwd morgenochtend?
En heb je al stiekem gekeken waarneer je dan uitgerekend bent?

heel veel succes morgen en zo te horen heb je wel de kwaaltjes al ;-)

groetjes, nice

Had nog niet gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn maar nu meteen even gedaan.
Volgens predictor kom ik uit op 7 juni. Spannend allemaal hoor.

Nice,

Kon niet wachten tot morgen met testen en heb dus vanavond alsnog een test gedaan.
En helaas zo negatief als maar kan. Geen tweede streepje te ontdekken.

Had ik nu wel een test van Kruidvat en gisteren van sensitest dus misschien is die van sensitest toch gevoeliger. Twijfel nu dus ook of ik er nog 1 bij de kruidvat ga kopen of dat ik ze weer via internet bestel.

Baal, baal, baal.

Debbie

Terug
Bovenaan