Zijn er ook meiden die bezig zijn voor de tweede beeb?

Heb maar meteen de testen van sensitest besteld. Heb ik er 3 voor de prijs van 1 van de   kruidvat. Die worden als het goed is morgen verstuurd. Heb ik ze woensdag in huis.
Kan ik donderdag weer testen als ik dan niet inmiddels ongesteld ben.

Debbie

Balen Balen en nog eens balen zeg....
ik hoop echt dat die morgen positief is,althans donderdag als je hem weer opnieuw doet.
Ik weet wel dat de testen van sensitest heel gevoelig zijn,dus misschien is het hcg hormoon nog erg laag...prrr onzeker wordt je ervan he.. ik heb dit ook gehad een x balen is dat hoor.

succes..en ik duim voor je

Nice

Inderdaad heel erg onzeker.
Had vanmorgen heel klein beetje bruinige afscheiding maar absoluut niet noemingswaardig. Hoop dat het geen voorteken is dat ik toch nog ongie ga worden.
De afgelopen twee maanden werd ik op dag 34 (vandaag)'s morgens al ongie en dat is nog niet het geval dus er blijft hoop. hihihi.

Debbie

OO dan is er nog hoop he,hou dat kleine beetje hoop maar vast wie weet test je morgen wel positief joh.. ik duim voor je.
Ik mag deze ronde pas 15 okt testen haha ik heb als het goed is net me eisprong gehad dus ik ben benieuwd.De afspraak bij de ha staat vast die is a.s donderdag ben benieuwd of ik doorverwezen wordt.Ze weet ook van mijn man zijn (ziekte) af.

groetjes, Nice

15 oktober dat duurt nog even. Vind het wachten altijd zo vervelend. Fijn dat je bij de dokter terecht kan. Hoop dat ze je kan doorsturen naar de gyn.

Debbie

Daarom hoop ik ook dat ik deze maand zwanger ben,het duurt in het ziekenhuis toch altijd wel ff he,dus en als je dan een heel traject moet belopen dan kan het nog wel een half jaar duren.. en voor ivf staan ook nog wachtlijsten helaas.

Nice

Ja daar kan ook weer een tijd overheen gaan. pfff waarom kunnen we allemaal niet gewoon in de eerste ronde zwanger zijn ofzo. Al die onzekerheden.

Nou idd bij mijn zoontje was ik de eerste maand meteen zwanger is ook best vreemd hoor dan moet je er echt op instellen althans ik toen wel.Ik ben blij dat mijn zoontje zo snel was want ik ben al een echte ongeduld hihi.. hopelijk deze ronde voor ons beide een dikke plus..

slaap lekker

Nice

Terug
Bovenaan