Zijn er ook nog moeders die meteen met flesvoeding zijn gestart!!!

Hallo allemaal,

Ik ben  niet begonnen met flessen. Ik wil de borstvoeding geven bij mijn eerste.. (omdat het zo goed zo zijn...)

Maar....
ik vond het helemaal niets.. het was echt niet mijn Ding.,.
dus.. ik ben na 10 weken overgegaan naar fles..
wat een verademing.

nu zou ik in de toekomst wel een 2e willen.
maar wil niet weer borstvoedingtroubles hebben.
alleen..
mijn man.. wil dat ik dat wel doe. geen fles.. borst is beter voor kind,..
en ik kan het toch net als bij de 1e ook 10 weken volhouden...

En eigenlijk zie ik er nu als een berg tegen op... een 2e kindje.. ik wil hem/haar geen tekort doen,.. en doe dat denk ik ook niet.. Maar ik zit gewoon niet op 1 lijn met hem.
Hebben jullie hier ook ervaring mee,..dat de partner de fles niet zo ziet zitten gelijk al in het begin?

hopelijk krijg ik wat tips

 
Hoi,
Ik hoefde er niet eens over na te denken. Dat gedoe met kolven e.d. moest ik niet aan denken. Voor mij was het meteen duidelijk: flesvoeding. Ook mijn vriend stond hier achter, het was mijn lijf, mijn gemoedsrust. Onze dochter is inmiddels een jaar geweest en doet het harstikke goed.
Sandra
 
Hoi,

Ik ben ook gelijk begonnen met flesvoeding. Zelf heb ik ook nooit borstvoeding gehad en ik ben kerngezond, heb geen allergieen, exceem o.i.d. Bovendien is het wel zo handig en leuk als de vader ook kan helpen met voeden.  Er is ook eigenlijk niemand geweest die  geprobeerd heeft mij om te praten, ook de verloskundigen en het ziekenhuispersoneel niet.  Iedereen respecteerde mijn mening en tot op de dag van vandaag sta ik er nog steeds achter. Onze dochter doet het heel goed en  heeft een gaaf huidje.

Gaby
 
Hoi Marion,

Ik ben ook meteen met fv begonnen. Je kunt mijn verhaal lezen bij het onderwerp. Ik moet even wat kwijt, want ik word er niet goed van.

Het was als je het verhaal gelezen hebt geen keuze, maar achteraf zijn we blij dat we het zo gedaan hebben. Nu kon mijn man ook heerlijk genieten van de fles geven.

Groetjes Marielle
 
Terug
Bovenaan