hoi!
knap van je dat je het onderwerp durft aan te snijden......., maar miss was het een idee geweest, om eerst te proberen te stoppen met roken om vervolgens zwanger te raken?
de feiten liegen er niet om, ach een te licht kindje? voor de rest alles goed toch? nee, niet goed! kindje kan er op latere leeftijd óók nog last van krijgen bijv. in de vorm van astma, leuk aangezicht om je kindje straks met zo'n zuurstofapparaatje rond te zien rennen, omdat mama niet kon stoppen met roken............beetje egoïstisch hoor! ik vind trouwens ook dat iedereen hier er tamelijk 'licht' over denkt! en begrijp me goed! ik weet waar jullie het over hebben! ik heb zelf ook gerookt, maar elke keer als we voor een kindje gingen ben ik gestopt! en na de eerste keer NOOIT weer begonnen! en laten we niet vergeten, mocht je kindje nou niets mankeren na de geboorte dan nog is het tamelijk egoïstisch om te blijven roken, je bent toch verantwoordelijk voor je kindjes? het is ook al tig jaren bekend dat je ook kanker kunt krijgen van roken, straks hebben jouw kindjes geen mama meer, omdat mama zonodig moest roken! En ook op dat gebied kan ik meepraten, ik heb 3 weken na de geboorte van onze eerste dochter (in 2007) te horen gekregen (ik was toen 29) dat ik lymfeklierkanker had, heeft niets te maken met roken, maar ik kan je vertellen dat de je een verschrikkelijke angst meemaakt, angst dat je je kind niet ziet opgroeien, omdat je het niet gaat redden! dit was wat ik erover wilde zeggen.......en nogmaals ik vind het dapper van je dat je erover begint, maar daarom ook mijn mening op dit gebied!
sterkte!
claudia