Zijn er tuurders in de zaal?

Wat gek, Bo-Belle. Kan toch niet zo ineens verdwenen zijn. Ik hoop voor je dat het wel gewoon raak is. Veel sterkte vandaag!

Ja ik denk dus vals positief gister :( want ben ongesteld geworden in de loop van de ochtend inclusief veel buikpijn en bloed (zoals altijd). Want dat het misgaat kan natuurlijk maar van gister behoorlijk positief naar helemaal weg in 1 dag... Zou dat kunnen? Achja. Doet er niet echt toe.

Wat vreemd. Ik had vorige maand een licht positieve test zeker niet zo duidelijk als die van jou gister, ik werd toen in de loop van de dag ook ongesteld. Dagen daarna heb ik nog een paar testen gedaan om het verlopen te controleren en ze liepen geleidelijk af. Maar zeker niet meteem verdwenen zoals bij jou nu. Dit is echt heel vreemd hoor. 

Neeee! Dat meen je niet! Hoe kun je nou van zo duidelijk positief naar ineens een witte test gaan? Ach meissie toch! Hopelijk kun je toch een beetje genieten in Spanje....

Heel stomme vraag, maar ik lees net dat het gebruik van een bepaalde zeep vals positieve uitslagen kan uitlokken. Wat gebruik je en misschien een keertje iets anders gaan gebruiken?

BenB wat super voor je! We leken zo op elkaar in de dingen die we postten.. ben heel blij voor je ?
En Bo-Belle wat super kut! Hou je ons op de hoogte? Dikste knuffel 

Terug
Bovenaan