Zijn er tuurders in de zaal?

Gefeliciteerd BoBelle! ???
Citrus: gaat heel goed! Ben psychisch weer bijna de oude! We zijn nu een jaar bezig, maar besloten om nog niet naar de dokter te gaan zodat mn lichaam nog een eerlijke kans krijgt na alle ellende van het afgelopen jaar (veel stress wat zich lichamelijk uitte). We zitten nu in ronde 12 en gek genoeg voel ik me juist heel hoopvol en weet ik zeker dat het zal gaan lukken! Op een dag ?

Bo-Belle, gefeliciteerd! Toch zwanger in Spanje! Fijne vakantie en hopelijk een voorspoedige zwangerschap!
Citrus, 28 weken al! Dat gaat snel!
Hier is nog niets doorgebroken. Het is bij 1x een klein beetje roze/bruin afvegen gebleven. We gaan toch nog maar een test halen voor morgenochtend.

Bedankt iedereen! Compleet onwerkelijk! Was zo mega gehaast vanmiddag. Moest nog werken en een koffer inpakken en hoop maar dat er wat handige spullen inzitten haha. Mijn vriend kwam even snel thuis, maar haast en dubbel geparkeerd en ellende. Dus het was niet echt een romantisch moment ;) 
Ik ga heel hard voor je duimen BenB, en voor alle andere dames voor de volgende ronde natuurlijk :)
Ik heb trouwens ook nog 2 testen bij me hoor BenB hahaha ik heb namelijk een paar maanden geleden 1x vals positief getest met de k2v5 testen (dat was er toen wel maar 1 van de 2) dus ik vind het toch wel spannend en moet moeite doen om er niet toch nog even snel 1 te doen nu haha. Maar vind het wel fijn om in de loop van de week even te kunnen testen en kijken of 't streepje oploopt :)

Terug
Bovenaan