Zijn er tuurders in de zaal?

Nou Ja! BenB heb je gewoon al getest hihi. Ik dacht al dat je toch best zwanger was na gisteren de test. Wat super cool! Een brusje voor Daan en Koen in de maak ?. Of vind je het juist lastig? Ik heb het idee dat je er positief instaat, of heb ik het fout? 
Pippalotta, wat een mooi vertrouwen, houden zo! Meer kun je niet doen dus dan maar het positieve toch? Aan negatief heb je ook niets. Zet hem op meid! Fijn dat je je beter voelt. Xx

Waauww BenB en BoBelle!! Wat gaaf voor jullie allebei!
En BoBelle, wat leuk dat je tóch zwanger op vakantie gaat! Klopte je plaatje toch gewoon! 
Leuk weer eens van je te horen Citrus, en fijn dat het goed gaat met je baby. Ik zag je maanden terug altijd voorbij komen in de NOD topics. Hier helaas nog steeds geen succes dus.. ronde 12 nu (sinds vandaag, boeee). Maar deze ronde gaan we IUI doen dus ben vol hoop!
Jammer PippaLotta, ooit gaat het gebeuren voor ons. Ik ben ook vandaag ongi geworden :(

Ah manderijtje!! Wat balen zeg! Hihi ja ik heb wat afgetopict haha (dat is vanaf nu een woord ;)  7 maanden lang. 
Wat spannend zeg, iui,  en goed die goede hoop houden! Heel heel erg veel succes!!!! Xx

Nou dames, misschien toch weer 2 vals positieve testen gister... Net een omo witte test in m'n handen die me een beetje gerust had moeten stellen :(

Ook opkomende ongesteldheid buikpijn en bruin verlies. Dat kan er allemaal bijhoren maar m'n baarmoedermond voelt ook niet meer hard maar zacht zoals bij ongesteldheid. 

Terug
Bovenaan