Zijn er tuurders in de zaal?

Oh ja die dromen herken ik ook mandareintje, zo gek. En frustrerend als je droomt over een positieve test en je dan keihard ongesteld wordt. Ik heb mn hoop nog even op Spanje.. 
Ik hoop het echt voor je BenB! Als ik het me goed herinner heb je wel vaker heftige symptomen toch? Zoals die bultjes op je tepels? Nou ik hoop dat je dit keer echt hartsikke zwanger bent! 
Wat is het soms toch oneerlijk.. Mijn zusje is bijvoorbeeld 2x zwanger geworden door de pil 1x te vergeten. Ik wil gewoon ook zo graaaaaag

[quote quote=10205782]Ooh zo herkenbaar, wat jij zegt van Spanje! Zo had ik mezelf afgelopen kerst echt zwanger gezien toen we begonnen, en toen dat mislukt was mijn verjaardag begin mei wel, en sosieso op Pinkpop over 2 weken! Toen we daar vorig jaar waren had ik verwacht nu ak een kleine te hebben of anders (hoog?) Zwanger te zijn. Nou helaas, tenzij ik zaterdag een positieve test in handen heb.. maar daar gaan we inmiddels maar niet meer vanuit, al heb ik vannacht wel gedroomd dat ik veel te vroeg testte en meteen een knaltest had, alleen werd die met de minuut lichter?? Gekke dromen. Nu wil ik testen…. grrr.. ga me proberen in te houden. En mttm: ik heb het al meerdere keren aangevoeld, en het lijkt nu ook weer die kant op te gaan ‘dat ik het zeker weet’ maar ik vertrouw mijn gevoel niet meer. Alle vrouwen die dat achteraf zeggen zeker te hebbeb geweten hebben gewoon op goed geluk gegokt denk ik, want symptomen zijn vaak zowel symptomen van zwangerschap als van aankomende ongi.. en échte symptomen krijg je meestal pas na een aantal weken als je al weet dat je zwanger bent…[/quote]
Je hebt helemaal gelijk. Ik durf mijn gevoel ook niet meer te vertrouwen. Maar ik bedoelde ook niet zo zeer symptomen, maar die vrouwen voelen zich dan anders zeg maar. 
Jammer dat het nog niet raak is BenB, maar de hoop is nog niet weg. Ik blijf duimen. Ik probeer nog steeds tot vrijdag te wachten.

Bo-Belle, dat klopt! Heb de afgelopen rondes al van alles gehad en nu dus niets, behalve vermoeidheid. Fingers crossed dus!
Mttm, ik wist eigenlijk wel dat 4 dagen voor NOD veel te vroeg is, dus ik heb zeker nog hoop. Al gaat het nog steeds heen en weer in mijn hoofd. Vast herkenbaar ;) Knap van je dat het je het tot vrijdag vol kunt houden om niet te testen. Hopelijk allemaal een positieve test binnenkort.

Ik begin nu toch heel erg te twijfelen over het testen. Misschien waag ik morgen al een poging.
Ik heb overigens het gevoel dat de symptomen minder worden, dus waarschijnlijk komt er weer een menstruatie aan. 

Spannend BenB! Ik hoop dat je gevoel het goed heeft!
Mttm ai dat is shit he als symptomen afnemen. Heb zelf altijd mega zere borsten en dst neemt iets af 2 dagen voor NOD, vaak weet ik dan al genoeg. Zit ik 10x per dag mn borsten te poken om te checken of ze nog wel zeer doen, in de angst dat het minder wordt. Zo frustrerend als dat dan zo lijkt te zijn! Als het je rust geeft om te testen: gewoon doen meis, tis al spannend genoeg allemaal. Ik duim voor je dat het allemaal meevalt en dat je straks een mooie positieve test hebt!

Ik heb toch nog niet getest. Vanmorgen had ik de behoefte niet om te testen. Ik ben wel echt blij als het vrijdag is. Op dit moment word ik echt heen en weer geslingerd in mijn emoties. 
Er zijn duidelijke symptomen die ik afgelopen maanden heb gehad bij een naderende menstruatie. Er zijn ook een paar symptomen waar ik over twijfel, maar die kunnen bij een zwangerschap, maar ook bij een menstruatie horen. 
Ik slaap wel al dagen heel onrustig, maar waarschijnlijk komt dit door de onrust in mijn lijf en hoofd. Sinds gisteren doen mijn tepels echt pijn als ik ze aanraak. Ik denk dat ze nog nooit zo erg pijn hebben gedaan. Gevoelige tepels heb ik wel vaker gehad. Maar pijnlijke tepels kunnen ook wijzen op een menstruatie. 
Nog drie nachtjes en dan wil ik echt gaan testen.
Jammer BenB dat hij weer negatief was. Je zit wel nog voor je NOD toch? 

Terug
Bovenaan