Ooh zo herkenbaar, wat jij zegt van Spanje! Zo had ik mezelf afgelopen kerst echt zwanger gezien toen we begonnen, en toen dat mislukt was mijn verjaardag begin mei wel, en sosieso op Pinkpop over 2 weken! Toen we daar vorig jaar waren had ik verwacht nu ak een kleine te hebben of anders (hoog?) Zwanger te zijn. Nou helaas, tenzij ik zaterdag een positieve test in handen heb.. maar daar gaan we inmiddels maar niet meer vanuit, al heb ik vannacht wel gedroomd dat ik veel te vroeg testte en meteen een knaltest had, alleen werd die met de minuut lichter?? Gekke dromen. Nu wil ik testen.... grrr.. ga me proberen in te houden.
En mttm: ik heb het al meerdere keren aangevoeld, en het lijkt nu ook weer die kant op te gaan 'dat ik het zeker weet' maar ik vertrouw mijn gevoel niet meer. Alle vrouwen die dat achteraf zeggen zeker te hebbeb geweten hebben gewoon op goed geluk gegokt denk ik, want symptomen zijn vaak zowel symptomen van zwangerschap als van aankomende ongi.. en échte symptomen krijg je meestal pas na een aantal weken als je al weet dat je zwanger bent...