Zijn er tuurders in de zaal?

Goedzo mttm! Als het je niks brengt vooral ook niet doen :)
Konden we maar via onze navel even kijken hoe het precies zat daarbinnen :') dan zou ik best wat tijd overhouden haha. Die 2 weken na ovu duren me echt te lang! 

Pfff zeg dat. Echt stom, met Hemelvaart extra vrij, maar ik ben nu blij als Hemelvaart voorbij is. Te bizar voor woorden.

Ik vlieg dus vrijdag naar Spanje en ik heb mezelf daar altijd zwanger gezien. Dat klinkt een beetje gek als ik het zo lees haha, maar ja we zijn ook al zo lang bezig. En die afspraak staat al mega lang! Dus elke keer werd mijn buikje in gedachten wel kleiner, maar als ik erover nadacht was ik daar altijd zwanger. 
Dus wie weet zijn mijn gebeden gehoord haha. Iets met The Secret ofzo toch? :p 

Ik hoop het voor je. Ik ga in ieder geval duimen. Je hoort dat soms wel eens dat vrouwen aanvoelen wanneer ze zwanger gaan worden en het dan ook zeker weten. 
Al zie ik het nu weer voor me. Geen positieve test en geen menstruatie, dus nog steeds onzekerheid hahaha.

En dames? Hebben jullie nog getest? Ik kon me niet meer inhouden haha! Nu nog negatief. Niet zo gek 4 dagen voor NOD. Ik ben eerder zwanger geweest van een tweeling en toen had ik pas 1 dag voor NOD een positieve test. 
Bo-Belle, hopelijk mag je vrijdag zwanger richting Spanje!

Hier ook (nog) geen positieve test. Volgens mij staan er gewoon streepjes gegraveerd in m'n ogen van al dat turen haha. 
Ik heb wel echt enorme tetten. Maar dat heb ik ook de ene keer wel en de andere keer niet dus dat zegt vrij weinig. 

Ooh zo herkenbaar, wat jij zegt van Spanje! Zo had ik mezelf afgelopen kerst echt zwanger gezien toen we begonnen, en toen dat mislukt was mijn verjaardag begin mei wel, en sosieso op Pinkpop over 2 weken! Toen we daar vorig jaar waren had ik verwacht nu ak een kleine te hebben of anders (hoog?) Zwanger te zijn. Nou helaas, tenzij ik zaterdag een positieve test in handen heb.. maar daar gaan we inmiddels maar niet meer vanuit, al heb ik vannacht wel gedroomd dat ik veel te vroeg testte en meteen een knaltest had, alleen werd die met de minuut lichter?? Gekke dromen. Nu wil ik testen.... grrr.. ga me proberen in te houden. 
En mttm: ik heb het al meerdere keren aangevoeld, en het lijkt nu ook weer die kant op te gaan 'dat ik het zeker weet' maar ik vertrouw mijn gevoel niet meer. Alle vrouwen die dat achteraf zeggen zeker te hebbeb geweten hebben gewoon op goed geluk gegokt denk ik, want symptomen zijn vaak zowel symptomen van zwangerschap als van aankomende ongi.. en échte symptomen krijg je meestal pas na een aantal weken als je al weet dat je zwanger bent... 

Mandareintje, ik wist het bij mijn eerste zwangerschap wel echt zeker. Juist omdat ik geen PMS had en onverklaarbaar moe was. Mijn moeder herkende dit direct van haar eigen zwangerschappen. Nu heb ik weer hetzelfde, maar ik ben toch bang dat het niet goed is ? Hopelijk heb je zaterdag een positieve test!

Terug
Bovenaan