Zijn hier al oktober 2008 mama's?

A

Anoniem

Guest
Ik ben Billie, 28 jaar, mama van Quinten van 14 maanden en zwanger van de tweede. Nu net 4 weekjes, 12 oktober uitgerekend.

Zou graag wat andere prille zwangeren ontmoeten om mee te kletsen!

Liefs!

hoi billie
ik ben ook niet zwanger van ons eerste kindje
heb maandag positieff getest, en super blij natuurlijk.
Ik ben ongeveer rond 6/7 okt uitgerekend,
De ene site zegt 6 okt en de ander weer 7, achja maakt ook niet uit,
ergens in de buurt van die datums.

Wanneer bel jij de verloskundige voor een gesprek.

groetjes hunnybun

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben, als alles goed gaat, rond 3 oktober uitgerekend. Ik begin al behoorlijk zwangschapskwaaltjes te krijgen. Ben moe, moet vaak plassen, en heb pijnlijke borsten. Hoe gaat het met jullie?

Groeten

Digna

Hoi Digna en Hunnybun,

Jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik heb ook last van kwaaltjes. Veel plassen, pijnlijke tepels, af en toe wat trekpijntjes in mijn buik.
Ik wacht even met de dokter/vk bellen, denk dat ik dat over 1 a 2 weekjes doe, als het bij ons is doorgedrongen.
Vinden jullie het ook zo spannend of alles goed zal gaan?

Hoeveelste kindje is dit voor jullie? Het is mijn tweede.

LIefs en zwangerse!
Billie

hoi meiden

Ik ben ingeborg ben 26 jaar en ben 11 oktober uitgerekend
ik weet jhet zelf nog maar net ik heb vandaag om 7 uur vanonchtend getest en het was duidelijk zwanger!!!!

ik had het echt niet verwacht want 1e ronde 1e kind dat hoor je niet vaak meer maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

maar voor mij is dus echt alles nieuw voor jullie de 2e he? is dat bekender of is dit totaal anders?

moet ik nou maandag de huisarts bellen of moet ik gelijk een verloskundige gaan opzoeken?

kunnen jullie mij een beetje op weg helpen?

groetjes en een prettig weekend

Ingeborg

Hoi,

Ik ben de 5e uitgerekend, erg spannend allemaal weer!
Ik heb een paar kleine kwaaltjes, maar niets ergs of zo. Ik heb wat gevoelige borsten, af en toe een beetje menstruatie-achtig buikpijn en heel soms bij het opstaan zo'n steekje onderin mijn buik. Niet moe of dingen die ik ineens niet meer lust. Soms heb ik niet eens door dat ik zwanger ben, van mij mag die eerste echo dus snel komen!! Dat weet ik in ieder geval of het goed zit, een hele geruststelling.

Geniet ze!

@Ingeborg:

Komt inderdaad niet heel vaak voor, de eerste ronde raak voor je eerste kindje! Bij mij was het de 2e ronde raak voor mijn eerste kindje en nu voor de tweede ook de 2e ronde.
Ik vind het net zo spannend en geweldig als bij de eerste. Het enige verschil is dat je nu een beetje een beeld hebt bij een zwangerschap, bevalling en het gevoel mama te zijn.
Bij de eerste is alles nieuw, nu weet ik gewoon meer.

Maar het maakt het zeker niet minder fantastisch en ik ben ook weer superblij!
Dit tweede wondertje is meer dan welkom!!

Genietse he?

@Andere meiden: Gefeliciteerd en tot spreeks op het okt 2008 forum!

Hoi Ingeborg,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Uiteindelijk moet je je huisarts wel even op de hoogte stellen van je zwangerschap (net als je zorgverzekering), maar je hoeft niet perse een afspraak met hem/haar te maken.. kan wel natuurlijk, als je vragen hebt. De verloskundige kun je ook bellen al bellen, alleen zal de eerste afspraak nog wel even op zich laten wachten. Bij veel praktijken is de eerste afspraak pas rond de 12 weken. Ik ga zelf denk over een week of 2/3 bellen met de verloskundige, dan zit ik op 7/8 weken.

Groetjes en geniet ze!

Terug
Bovenaan