Zijn hier al oktober 2008 mama's?

Hallo allemaal, ik ben net als jullie ook een as oktober mamma, ik heet Nicole en ik ben 40 jaar. Uit mijn eerste huwelijk heb ik al 7 kinderen waarvan de jongste alleen nog bij mij woont ( lang en ellendig verhaal ) nu ben ik zwanger van mijn huidige man die uit zijn eerste huwelijk nog geen kinderen heeft dus dat is erg spannend. Na een spannende start gaat alles nu lekker goed. Ik ben zondag 10 weken zwanger en sinds gisteren ben ik niet meer zo extreem misselijk, we gaan dus de goeie kant op. Vanwege een keizersnee van mijn 4e kindje loop ik bij de gynaecoloog onder controle en vanaf de 6e week ben ik al iedere week geweest ivm bloedingen maar nu gaat echt alles goed we zijn maandag nog geweest en ik was toen 9 weken en 1 dag zwanger en het bewoog erg goed we hebben armen en benen gezien alles zit er op en eraan. Maandag moet ik weer naar het ziekenhuis ik krijg dan een voorlichting over de gang van zaken in het ziekenhuis en ik moet daarna weer naar de gyn. Ik ben reuze benieuwd of de kleine uk weer gegroeid is. gr. Nicole

Terug
Bovenaan