Zijn hier al oktober 2008 mama's?

Hoi Billie

Hier nog een.
Ik had gister na 9 rondes een positieve test in handen..
Ik ga wel morgen alvast naar de ha. Ik ben er 9 dagen geleden ook al geweest omdat ik al 3 weken buikpijn had en het me niet lekker zat.
Nu kan ik dus gaan vertellen dat de laatste 2 weken van pijn bekend zijn, ik ben "gewoon"zwanger.

Als het goed is ben ik op 9 oktober uitgerekend!

Groetjes Natalie

Ik ben Wendy, 31 jaar en nu 6 weken zwanger van de eerste! Superblij en superspannend! Bij mij was het de 2e ronde raak. Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Omdat ik best veel last had van kramp en pijn in mijn onderbuik, ben ik vorige week toch maar even naar de huisarts gegaan. Hij heeft gekeken of er niks met mijn blindedarm was of misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was, maar dat was gelukkig niet zo. Wel wees hij me erop dat het een miskraam kan worden. Maar nu lees ik bij verschillende forums hoeveel meiden last van krampen  hebben! Dus ik ga er vanuit dat het bij mij ook wel goed zal blijven gaan. Dan wordt het 12 oktober!

Iedereen veel succes en vooral veel plezier!
Groetjes, Wendy

hallo meiden, hier een moeder die a.s donderdag 6 weekjes zwanger is van mijn 4e kindje erg spannend want het is voor mij ook al weer even geleden mijn jongens zijn 10 , 9 en 5   ik ben zelf 28 jaar
ben uitgerekend op 9 oktober
liefs maggie

Hoi,

ik ben er bijna drie weken geleden achtergekomen dat ik nu 7 weken zwanger ben. Echt heel bizar, aangezien ik me verder niet zo zwanger voel. Volgende week heb ik een afspraak bij de verloskundige en dan wordt het misschien wat concreter. hopelijk klopt er een blij hartje. Ik doe ook mee met moeders voor moeders, dus het schijnt toch echt dat ik hcg-hormoon in mijn bloed heb. Ik voel niets: geen zere buik, geen misselijkheid, licht gespannen borsten, klein beetje moe, maar goed: als ik het niet had geweten, dan zou ik echt niet vermoeden dat ik zwanger ben. Wat ik wel merk is dat ik een behoorlijke plofbuik heb. Dat is echt wel even slikken. het is nu nog vet en hopelijk verandert dat snel in de dikte veroorzaakt door een baby. leuk om met mensen te kletsen die in hetzelfde stadium zitten als ik.

Hallo,

Van harte gefeliciteerd allemaal, dat onze buiken maar mogen groeien.
Ik ben een 32 jarige mama van een mooie dochter van bijna 3. Nu ben ik zwanger van onze 3e spruit. Vorig jaar was ik in blijde verwachting van onze mooi zoon Reno. Helaas kregen we bij de 20 weken echo slechts nieuws. Hij was zeer ernstig ziek, zo ziek dat we op medische aanraden de zwangerschap hebben beeindigd. Dit was een zeer moeilijke keuze en we hebben het er ook heel zwaar mee gehad. Hij is uiteindelijk precies met 5 maanden geboren. Wij hopen dat 2008 ons beter gezind is en daarom durfde we weer aan onze 3e spruit te beginnen. Gelukkig was het alweer in de 1e ronde raak.

mamavan1bengelen1engel

Hallo mamma van 1 bengel en 1 engel , erg triest wat je hebt meegemaakt ik hoop voor je dat het nu wel goed gaat en dat je het verlies samen heb kunnen verwerken..
verder is het fijn om met anderen te kunnen praten die net zo ver heen zijn als mij.

ik ben maggie en 28 al moeder van 3 geweldige zoon en nu zwanger van de 4e (6 weekjes)

liefs maggie

Hoi allemaal!
iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD!!!geniet ervan!
Ik ben Pam, 25 jaar en as.zondag 7 weken zwanger van onze 1e!
heb net de verloskundige gebeld en heb maandag 3 maart een afspraak!!!
ik kan dus ook pas zeggen wanneer ik ben uitgerekend....in ieder geval wel in oktober haha!
Wij gaan het dit weekend wel al aan de ouder vertellen!!!

Groetjes,Pammie

Hallo Iedereen,

Ik had maandag een zwangerschapstest gedaan want ik werd niet ongesteld
Toen was mijn zwangerschapstest POSITIEF!!!
We hadden geen kinderen gepland dus wij waren nogal al verbaasd..
Mijn eerste echo is 18 maart en volgens mijn huisarts ben ik nu 5/6 weken..
Ben benieuwd hoe de echo eruit ziet
En ik word dus in oktober mama..alleen nog geen id welke datum
Welke kwaaltjes hebben jullie en wat voelen jullie in je buik etc???

Groetjes..

Terug
Bovenaan