Zijn hier al oktober 2008 mama's?

Hoi hoi allemaal !

Van harte gefeliciteerd met de dikke buikjes in wording!!
Ik kan het nog niet helemaal geloven maar ....ook ik mag me aansluiten bij de   dames die in oktober zijn uitgerekend!!!!!!!!! . Volgens mijzelf op 4 oktober, volgens de dokter op 8 oktober ... eerst maar zien dat alles goed gaat! En horen wat de VK te zeggen heeft. Ik ben zelf 28 jaar en na heeeeeeeeeeel veel rondes nu dan eindelijk zwanger van de eerste! Ik durfde eigenlijk niet meer te testen omdat ik al zo vaak teleurgesteld was, maar de kwaaltjes logen er niet om (misselijk, emo-buien, jeuk, krampjes en die versterkte geur....) dus ik kon er eigenlijk niet langer omheen... binnen no time 2 dikke vette roze strepen... hormonenbommetje ;). Nu ik het weet, draag ik al die kwaaltjes met een smile van hier tot tokio :)

Heel veel suc6 allemaal en geniet ervan!

Liefs,
Anne

Hoi,

Mijn naam is linda ben bijna 32 jaar en heb gisteren om half 6 getest en ja hoor ik ben zwanger. we hebben al een dochter van 6 en zijn nu 5 jaar bezig geweest voor ons tweede kindje. ziekenhuis behandelingen mochten niet baten het zaad van mijn man is slecht van kwaliteit. maar nu spontaan zwanger als alles goed blijft gaan ben ik op 15 oktober uitgerekend ik ben blij dat ik van het forum als zwanger worden wat langer duurd weg kan jullie allemaal ook van harte en veel plezier met de zwangerschap.

gr. linda

Heeej mama's!
We hebben het dit weekend verteld aan onze ouders, broers en zusje + aanhang en aan al onze vrienden die echt dichtbij staan!(Die hebben allemaal al een kleintje of meer en een vriendin is zelf zwanger van de 2e en in sept uitgerekend!)
supersupersuper!!! Ben nu 7 wkn en 1 dag....
merk wel dat ik moe ben (op mijn werk moet ik veel trappen lopen!) en dat ik sneller honger heb...maar waar dan zin in?? als mijn man eten kookt denk ik alleen maar "buhhhh" geen zin!haha
herkennen jullie dit ook?
Ook heb ik sinds vanmorgen last van mijn borsten....en af en toe misselijk,maar tot nu toe nog niet overgegeven! Jullie dan???
Kusssssie, Pammmiexxx

Hallo,
Ik ben 10 okt. uitgerekend van mijn eerste.
Wel spannend want heb al 2x met 5 weken een miskraam gehad.
Wel reageert mijn lichaam nu heel anders als de eerste 2 keer, ik ben nu echt misselijk dat heb ik nog niet mee gemaakt. Dus ik heb er stiekem wel een goed gevoel over nu.
Groetjes Romy

Hej hoi hoi;

Ik ben ook van de partij. Vanochtend getest en ja hoor.....
Dit wordt ons tweede kindje. Ik vind het weer net zo spannend als vijf jaar geleden bij de eerste zwangerschap. Brrrrrr; dringt nog niet echt heel goed door denk ik.

Ik ben wel heel moe; pijnlijke borsten en nu echt totaal van de kaart door dit nieuws

Ik denk dat ik ook begin/half oktober uitgerekend ben. Mag eind maart naar de verloskundige....spannend!

Liefs;
Judith

Hallo Allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Ik kwam er gister met een schok achter dat ik (weer) zwanger ben... Moet nog heel errug aan het idee wennen...
Ik ben Henrike, ben 27 jaar en wij hebben al 2 heerlijke kindertjes: Lucas van 4 en Tirza van 14 maanden.
Zelf was ik er nog niet over uit of ik 2 of 3 kinderen zou willen, maar mijn man wil er eigenlijk echt niet meer dan 2! Nu lijkt het lot voor ons beslist te hebben.
Ik heb  Arjan gister al gezegd dat ik overtijd was en hij reageerde nog heel kalm ( ik heb een HELE lieve man, hoor! Wij schikken ons wel weer in de situatie). Vandaag doen we nog een test en als het echt zo is, dan ben ik zo rond 20 oktober uitgerekend.
Onze eerste zoon kwam ook heel onverwacht, gewoon door de pil heen, voor de tweede zwangerschap hebben we echt gekozen en nu weer zo'n "ongelukje".
Het moet echt nog tot me doordringen....
Groetjes, Henrike

ik ben een meid van 29 jaar en6 weken  zwanger van mijn eerste kindje nu heb ik gister een beetje bloed verloren zijn er mensen die hier ervaring mee hebben heb maandag een echo gehad en daar was`alles goed

Allemaal gefeliciteerd!

Brit8, ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel gelezen dat je wat bloed kunt verliezen als je embryo aan het innestelen is. Als je er niet gerust op bent, dan bel je toch even naar je dokter voor de zekerheid?

Zelf ben ik er sinds dinsdag achter dat ik zwanger ben. We zijn nog een beetje beduusd, maar vinden het wel heel erg leuk! Het was in de derde ronde raak en we hadden het eigenlijk nog niet verwacht. De eerste ronde dacht ik meteen dat ik zwanger was en daarom dacht ik nu ook dat ik dingen voelde die er niet waren. Maar het is toch echt zo!

Ik heb constant een lichte pijn in m'n onderbuik, of ik een aanhoudend krampje heb. Verder iets strakke borsten en vaaaaak moeten plassen. Maar als dat nou het ergste is?! Ik vind het wel prettig om iets te voelen, dan weet je dat er wat in je lichaam gebeurt.

Geniet-se allemaal!

Terug
Bovenaan