zijn hier ook BAM moeders?

nee, maar ik vind het heel knap van je, snap ook heel goed dat jij deze keus maakt!
Veel succes,
Liefs MJ

HI Delmira,

ben geen bam moeder maar wil er wel heel graag een worden. Ben jij al moeder of zoek je bam moeders voor info?

hoi!

@MJ dank je voor je lieve woorden!!!

@alleenstaande: ik ben ook nog niet moeder, maar en wel eind 30 en heb een vriend die me wel "wil helpen" en we geven wel veel om elkaar dus wie weet bloeit er meer uit voort... (we hebben net een eerste poging gewaagd en mn gevoel slingert heen en weer van "ik hoop dat het raak is" tot "wat heb ik NOU dan toch gedaan"... ) Ik weet dat ik af en toe bijna gek kan worden van het idee kinderloos te blijven, maar het besluit om er alleen voor te gaan vind ik ook heel moeilijk... ook omdat ik ook gewoon heel erg naar een partner verlang. Ik ben best bang dat ik net zwanger zal zijn en dan "de ware" tegenkom of beter gezegd, dat de ware dan voor me kiest... Ik vind het een vreselijk dilemma... Hoe sta jij erin?

Liefs, Delmira

Hi Delmira,
ik ben ook eind 30 en begin me nu pas te beseffen dat de tijd begint te dringen als ik nog een kindje wil. Iedereen om mij heen heeft kinderen en pas ook vaak op en dan is echt heerlijk, van die kleine mensjes om je heen. Ik heb helaas geen stabiele relatie gehad. Ben nu alleenstaand en denk dat het opvoeden van een van een kind goed te doen is door een alleenstaande.
Hoop voor jou dat je poging is gelukt en denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Beter denk ik dat je weet wie de vader is en als je hierna "de ware" tegenkomt is dat natuurlijk niet gezegd dat dit iets blijvends is. Je kind heb je voor het leven. Tegenwoordig hebben trouwens velen al kinderen als ze rond onze leeftijd een andere partner krijgen dus maak je daar maar niet druk om. Eerst je eigen wens vervullen meid, nu kan het nog wat leefijd betreft!
Ik ben zelf op zoek naar een donor maar vind dat zoooo eng. Ben ook bang voor ziektes en zo. Maar ja het verlangen naar een kindje wordt met de dag groter.
Ben wel benieuw of het gelijk raak is bij jou.
Hoop dat je t hier op de site zet .

liefs allenstaande

Hoi alleenstaande,

ik kan me voorstellen dat je een donor ook wel wat eng vindt. Bang voor ziektes... je bedoelt erfelijke ziektes? Daar wordt toch wel enigszins op gescreend denk ik? Of zoek je ook "zelf" een donor in vrienden en kennissenkring? Ik zeg tegen jou hetzelfde: eerst je eigen wens vervullen! Als je blijft hopen dat de ware "op tijd" voorbij komt, loop je de kans dat het voor je kinderwens toch te laat komt en dan hou je misschien wel altijd spijt dat je er niet alleen voor gegaan bent. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan... Je hoopt toch stiekem op het hele plaatje van een gezin... niet dan?

ik denk niet dat het meteen raak was hoor... ik voel me tenminste geheel normaal, geen kwaaltjes of niks. Maar goed, ik hoef ook pas over een kleine 2 week ongesteld te worden. Als er iets spannends te melden valt, laat ik het je zeker weten! Doe jij dat ook?

liefs, Delmira

Ik lees met jullie mee, ben zelf moeder van 2 kinderen met partner, maar heb een collega/vriendim die met dezelfde gedachtes speelt als jullie. vandaar dat ik benieuwd ben wat jullie gedachtes en ideeen zijn

Liefs Jen

@ jen: dus jij voldoet aan mijn ideaalbeeld... hihihi... nooit gedacht dat ik ooit in deze situatie zou belanden... maar ja... de tijd tikt door en dan moet je keuzes maken...

Terug
Bovenaan