Zijn hier ook perfecte kindjes?!?!

- nou als die kleine man van mij zijn hoofd schud en nee zegt (met bijna 15 maand)vind ik hem niet perfect maar geweldig(en je mag niet lachen)
- als hij in de poep graait met zijn hand en zegt bah,denk ik ja je hebt gelijk vent(wordt dan maar eens boos)
- als hij alle knuffels uit bed gooit en dan zegt met een stralende lach,kaaaaaaaaa(klaar)wat moet je dan??
- als je de fles gaat maken en hij trekt de middelste la open en pakt een ab(slab)dan smelt je toch??
- als hij zegt aap,oeoeoe en doet dan zijn armen op zijn hoofd dan kun je alleen maar lachen...
- als je hem de jas aandoet en op de grond ligt te rollen omdat hij zijn armen er niet door wilt doen,maar als het dan gelukt is hij stralend zegt iets!!!!!(fiets)))zodat we dan wel met de fiets moeten;)

en nee mijn kind is zeker niet perfect maar hij is geweldig!!!!en ik vind hem elke dag nog  het meest geweldige liefste ontdeugende kind van de hele wereld,er komen soms lieve kinderen in de buurt maar er nooit dichtbij;)

groetjes nienke...

Zal ik het taboe dan maar doorbreken...
mijn kindje is eigenlijk niet zo knap....
qua uiterlijk bedoel ik.
Ze heeft vaak vlekkerige rode wangen en vreselijk vlashaar dat liefst recht overeind staat.
(de man van de gamma noemde het laatst ''melkboerenhondenhaar'' hoe durft tie grrrrr)
en ze trekt zo vaak lelijke gezichten en dan valt de spleet tussen haar tanden zo op....
en ze heeft een ooievaarsbeet op haar voorhoofd tussen de ogen.

Maar soms kijkt ze lief en stralen haar blauwe ogen en is ze het mooiste meisje op aarde.
Maar ahum to the point: ze kan niet lopen en ook niet uit een beker drinken. voor de rest is ze dus perfect....

groeten Elke

Hoi hoi,
Ha ha ha ha, ik lach me suf hierzo!   Ben een poosje niet online geweest en er zijn van die moeders die ontzettend leuk kunnen omschrijven hoe alles verloopt! Ik herken het allemaal! Echt grappig is dit!!!
Zelf ga ik niet helemaal beschrijven hoe het hier gaat. Niet perfect in ieder geval.   Ik moet nog eten en dat ga ik dus eens even doen!  

Bedankt voor jullie verhalen!

gr Anita

leuk topic....

en absoluut is mijn kind perfect het is zelfs een wonderkind!
hij kan en doet heel veel
het leuk om te zien hoe hij groeit en hoe elke dag weer dingen erbij leert.
het is een super knap kindje
aleen het punt stil liggen bij luier verschonen scoort hij erg laag
dat is een heel geworstel

Onze perfecte meid is afgelopen maandag met precies 16 maanden los gaan lopen.
Wat ik minder perfect vind is dat ze maar weinig echte woordjes zegt: papa, papa, ja, naa, da (dag) en dat is het wel geloof ik.
Ach niemand is toch perfect volgens de boekjes.

Ehhh, naa moet natuurlijk nee zijn. En ook ja er schoot me nog te binnen ze zegt ook "kijk daar" en "dat daar". Maar dan houdt het toch echt wel op hoor.

Terug
Bovenaan