Zijn hier ook perfecte kindjes?!?!

Elke keer als Floris mij ziet, roept hij keihard "papa!!!!"
Ik heb al zo vaak tegen hem gezegd dat ik niet papa ben maar mama. Maar het lijkt nog niet tot die botte hersentjes door te dringen hahaha.
Verder zegt hij vooral vaak "tie" (= die)  oftewel ik zie daar wat staan wat ik graag wil hebben en jij moet het voor me pakken.

Lopen kan hij als de beste en de trap opklimmen maar je hoeft hem niet aan een puzzeltje te zetten want daar begrijpt hij nog geen snars van.
Verder is hij uiteraard helemaal perfect.

quote: femksophie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2008 13:11:19'));

Elke keer als Floris mij ziet, roept hij keihard "papa!!!!"
Ik heb al zo vaak tegen hem gezegd dat ik niet papa ben maar mama. Maar het lijkt nog niet tot die botte hersentjes door te dringen hahaha.
Verder zegt hij vooral vaak "tie" (= die)  oftewel ik zie daar wat staan wat ik graag wil hebben en jij moet het voor me pakken.

Lopen kan hij als de beste en de trap opklimmen maar je hoeft hem niet aan een puzzeltje te zetten want daar begrijpt hij nog geen snars van.
Verder is hij uiteraard helemaal perfect.

Hahaha, het is hier precies andersom. Papa is mama op dit moment.
Toen ze eergister naar de teletubies zat te kijken en die gele in beeld kwam (slechte moeder, geen flauw idee welke dat is Lala?) wees ze naar de tv en begon ze keihard 'Papa!' te roepen. (Hij is inderdaad wat aangekomen de laatste tijd ja...)

KT

Terug
Bovenaan