Zijn jullie allemaal getrouwd??

Hallo,

Wij zijn 26 september 2005 getrouwd. Bart wilde al snel heel graag trouwen en vroeg me heel vaak om te trouwen. Ik had er niet zo'n behoefte aan, maar dan ging het mij meer om de dag en alles er om heen. Ik houd niet van al die aandacht etc. Ik wilde wel voordat er kinderen kwamen wat geregeld hebben, en eigenlijk wilde ik ook wel graag dezelfde achternaam als Bart.
Toen we een huis kochten en we moesten gaan nadenken over hoe we het moesten regelen vroeg hij me weer ten huwelijk, ik zei ja en hij praatte verder. Ik zei, hoorde je niet wat ik zei??? Hij euh je zei toch nee? Toen ik nog een keer ja zei werd hij helemaal blij!

We hebben het wel klein gehouden, we hadden niet veel geld en van mij hoefde het ook niet zo. We zijn op een ochtend getrouwd met directe familie erbij. Wel met mooie kleren, die we van onze ouders gekregen hadden. Daarna in ons huis heerlijk taart gegeten en een lunch gedaan. 's Middags zijn we naar Keulen gegaan en hebben we een romantische huwelijksnacht gehad!

Het weekend dat er op volgde hebben we 2 dagen feest gehad. Het was gelijk ook een housewarming.
Op zaterdag kwam mijn hele familie en op zondag de zijne en onze vriendengroep. We konden het op 1 dag niet kwijt, achteraf was het heel mooi weer en hadden we het gewoon op 1 dag kunnen doen.
Het zijn wel 2 heel gezellige dagen geweest!
Achteraf bleek ik al zwanger op dit moment, dit ging helaas fout met 7 weken. 3 Maanden later bleek ik weer zwanger en op onze trouwdag werd Tijn geboren, een mooier cadeau konden we ons niet bedenken!

Groetjes Danielle

ookfvv wij zijn getrouwd...wel heel kleinschalig maar ja.Ik vond het niet leuk dat we met verschillende achternamen zouden leven..hihih dus wij zijn 17 september 2008 getrouwd.Het voelt wel heel goed.groetjes,karin

wij zijn ook niet getrouwd
wil het wel enorm graaag maar net zoals do wil ik een droombruiloft mooie jurk alles erop en eraan maarja aangezien we net een woning hebben gekocht zit dat er voorlopig niet in
ook heb ik altijd gezegt dat ikpas trouw als de kiddies wat groter zijn zopdat ze het bewust mee kunnen maken

Ook wij zijn getrouwd, op 17 september 2005. De bedoeling was om het beschaafd te houden.... Maar op mijn jurk mocht niet bezuinigd worden, op de ringen niet, en op de foto's niet... Daar gingen we dus al de mist in, hahahha! ( jurk compleet met accesoires en schoenen etc: +/- 2000 euro, jurk is te zien op hyves, knalrood!!) De familie van Gert-Jan is gereformeerd, dus hadden wij ook een receptie en 's avonds groot feest met alles erop en eraan. Echt zoals we wilden uiteindelijk, met voldoende tijd voor iedereen en voor elkaar en familie.

Leuk om te lezen dit allemaal, en nu jammer dat we geen foto's kunnen plaatsen zeg!
Liefs, Marieke

PS: @dotjuh, Je kunt het zo duur maken als je zelf wil. Wij trouwden bv op de duurste dag, zaterdag. De maandag is vaak gratis. Ik heb mijn jurk zelf betaald en niet gekregen van iemand. ( Vaak krijgen dames 'em) Orienteer je goed op de fotograaf, er zijn schitterende reportage's die je geen kapitaal kosten! En goed in de gaten houden of de locatie waar je je feest wilt houden geen aanbieding heeft. Wij kregen bv 5% korting op het totaalbedrag als we op een bepaalde datum daar langs kwamen als ze een bruidsshow hadden. ( Scheelde ons al snel een paar honderd euro!) Wij wilden ook snel aan kindjes beginnen dus hebben we een laatste verre huwelijksreis naar Bali geboekt van 3 weken... En dan loopt het aardig op hoor. Dus je kunt het zo gek maken als je zelf wilt...

Ik ben ook getrouwd op 22 september 2006. Het was echt een superdag en we zouden niks anders doen. Het was een topdag met geweldig weer!
Wat betreft het aanzoek...
Mijn man en ik liepen allebei met het idee om elkaar te vragen... We gingen de dag voor kerst naar Belgie naar een kerstmarkt en daar wilde ik hem uiteindelijk ten huwelijk vragen. Maar toch voelde het op dat moment niet goed en dus stelde ik het uit. (met het idee van...dan bij het kerstontbijt) Bleek later dat Remco mij ook in Belgie had willen vragen maar precies hetzelfde gevoel had...niet in Belgie... Uiteindelijk was hij me toch voor, want 's avonds thuis op kerstavond heeft hij me ten huwelijk gevraagd.
Groetjes, Bianca

Wat een heerlijke verhalen allemaal!!!Moet vast motiveren voor wat de toekomst betreft van de ongetrouwde mama's onder ons!
Ik ben getrouwd, nu bijna 2,5 jaar.Zijn over een paar weken alweer 13 jaar saampjes, sinds dec '96.
Na 10,5 jaar, toen we al 2 kindjes hadden, zijn we getrouwd, in juni '07.Heerlijke dag geweest, wilde eerst groter en uitgebreider dan het uieindelijk werd, maar ben er net voor enorm ziek geweest, ziekenhuis opname etc, en was eigenlijk net op tijd weer wat aan de betere kant.Maar hebben enkele plannen veranderd wat betreft het draaiboek.
Onze oudste 2 meiden (de jongste 2 waren er nog niet) waren toen 5 en bijna 3 jaar.
Toch blij dat we het uiteindelijk minder groot hebben gevierd (met 40 man een bbq), want ik vind het stiekem maar helemaal niks zo'n dag...beetje apart: heb een bijdehand mondje maar zo'n hele dag al die ogen op je gericht....Zag ik erg tegenop....Efin, geweldige dag gehad, mooie jurk (zwart) hij mooi, kindjes in mooie witte jurkjes, gave ring, paps zorgde voor de bloemen (3 boeketten ! op auto) corsages, bruidsboeket, kleine boeketjes in schattige mandjes voor m'n meisjes, een Mercedes van 1,5 ton als trouwauto; geleend van een welvarende vriend, trouwlokatie : vakantiehuisje van mijn ouders, ete en drank incl. bediening betaald door ouders.Kijk, zo hadden we toch een redelijk low budget bruiloft maar het voelde als een perfecte ideale dag!
Kindjes sliepen die nacht bij een vriendin, was maar goed ook, had namelijk nog plannen...op de ochtend van ons huwelijk snel nog effe een ovulatietest gedaan...yes...hardstikke vruchtbaar komende 24 uur!!!Mooi!En ja hoor, die nacht was het zeer gezellig en dik 2 weken later deed ik een testje en was ik zwanger, in 1 keer, en 9 maanden later was daar dan onze Lenthe, een echte liefdesbaby!
Groetjes Roos.

Hoi,
Wij zijn niet getrouwd en als het aan mij ligt gebeurt dat ook niet haha. Ik heb helemaal niks met trouwen.... ook de gedachte dat de kinderen en mijn vriend een andere achternaam hebben dan ik, interesseert me helemaal niets. Ik zou toch nooit mijn naam 'opgeven'.
Als mijn vriend wel heel graag had willen trouwen zou ik het voor hem gedaan hebben, maar hij heeft er ook weinig mee, dus is het nooit gebeurd.
Prima hoor, als mensen het wel willen, geniet vooral van die dag!
Ik weet uit mijn omgeving hoe belangrijk het voor sommigen is.
Wij hebben wel alles vastgelegd in een testament!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Wij zijn niet getrouwd. Dat heeft te maken met dat het allemaal zo duur is voor ons extreem omdat ik dan echt mijn schoonmoeder wil laten overkomen .
Mijn man heeft geen familie hier en dat is weleens heel moeilijk. Ik hoop dat mijn kinderen ooit hun oma kunnen ontmoeten ik ook dus we hebben weleens telefonisch contact maar is toch anders

Terug
Bovenaan