Zijn jullie allemaal getrouwd??

Hey wat een leuk onderwerp!
Ik ben ook getrouwd met Maria, op 9 juni 2006.
Het was echt de op 1 na mooiste dag van mijn leven! Ik zou t morgen weer doen...

Ik heb Maria ten huwelijk gevraagd in de sauna.
Ik had geregeld dat we een diner zouden hebben in een aparte ruimte met open haard enz. Had ze bij de Thermen verteld wat ik van plan was, was wel grappig, de hele dag nieuwsgierige blikken hahaha.
Begonnen met champagne en een gedicht en toen op mijn knieen met ring. Helemaal volgens t boekje. Ik zou ook graag gevraagd willen worden maar dat is t lastige met 2 vrouwen he hahaha.

Onze bruiloft kostte ongeveer 9000,- maar wel heel zuinig aangedaan en veel bespaard op van alles.
Wel een top dag!!!

ook ik ben getrouwd
3 weken voor de geboorte van ons 2de dochtertje
wij zijnop 10-09-2009 getrouwd
we hadden alles wat do ook wilt en t heeft niet veel gekost :D
zo hebben we de trouwauto en fotograaf cadeau gekegen en van t trouwfeest nooit geen reken ing gehad hoe dat kan is ons een raadsel hahahaha
en een huwelijksreis hebben we niet gehad maarwel voor 500€ aan vakantiecadeaubonnen waardoor we na kerst een midweek weg kunnen en in de zomer 2 volle weken
lekker met ons 4tjes

groetjes maurilla

Wij zijn getrouwd op 26 mei 2006.
Had een mooi strapless jurk met sleep en op mijn sleep zaten aan de achterkant stoffen rozen.
Mijn man had een mooi donkerbruin pak waar een glimmend streepje in zat.
Onze trouwauto was een crysler 300 C.
Eerst de fotoreportage gemaakt, daarna rond 12 broodjes gegeten met alle daggasten, toen naar gemeentehuis en aansluitend de kerk.
Na de kerkdienst hadden we een receptie van half 5 tot half 7 en daarna zijn we lekker uitgevaren met ons eigen clubje daggasten en zijn we lekker gaan eten, er werden bij ons ook echt hele lieve originele stukjes gedaan!
Om 1 uur waren we terug in de haven en kreeg iedereeen ijstaartje en koffie en we waren geloof ik 3 uur thuis.
Degene die het leuk vinden, er staan foto's op hyves.

Wat geld betreft; mijn vriend is vanaf dat we verkering hadden gaan sparen die werkte toen al volleding en ik was gaan werken en leren en spaarde daar geld van op, en toen ik 18 (bijna 19) was hadden we een huisje gekocht en anderhalf jaar laten toen ik 20 was zijn we getrouwd en hebben huis en trouwerij van ons spaargeld betaald.
Wij waren voor de trouwerij 13.000 euro kwijt.

Liefs Marina

Oh jah, hihi het huwelijksaanzoek;
Hij nam mij mee uit eten op de dag dat we 3 jaar verkering hadden in een klein restautandje waar we vaak kwamen (en nog wel eens komen)
Daar hadden we heerlijk gegeten en voor het toetje moest hij even naar de wc.
Ik zat met mijn rug naar de achterkant van het restaurantje toe en in eens zag ik iedereen kijken.
Dus keek ik ook om; en daar kwam mijn manlief met een enorme bos lange rode rozen aanlopen een schaal in zijn hand met allerei ijsbollen erop (ben echt supergek op ijs) en op het ijs lag een groot chocoladehart wat hij bij een pattiserie op had laten spuiten, met duiven, ringen en hartjes; daarop stond; wil je met mij trouwen.
Hij ging met de schaal in zijn handen op zijn knieen, vroeg me ten huwelijk en schoof daarna een mooie ring aan mijn vinger.....
Helemaal te gek!!

Liefs Marina

Terug
Bovenaan