zijn jullie het ook al zo zat?

A

Anoniem

Guest
zijn jullie het ook al zo zat? ik wel, vreselijk.alles doet zeer kan niks normaals meer...

Hoi,
Nou, bij  mij is het een beetje dubbel! Ik denk dat het niet lang meer gaat duren, heb ook erge last van voorweeen en een drukkend gevoel op mijn schaambot. Gisteren bij de VK geweest, kindje is ingedaald dus dat heb ik gevoeld.
Maar het betekent ook het einde van een zwangerschap... zeer waarschijnlijk de laatste!
En dat stemt me somber, want ik vind zwanger zijn erg leuk en bijzonder. En de kwaaltjes neem ik voor lief, ben niet zo'n zeur, het hoort erbij ook al is het nu met 2 kleintjes best zwaar.
Dus tsja, ik ben erg nieuwsgierig aan het worden naar onze kleine. We weten niet wat het wordt en we hebben al een jongen en een meisje dus het kan alle kanten op.
Maar het is allemaal zo snel gegaan en nu pas begin ik het te beseffen dat het al bijna zover is...
Hmmm, ik klink nu wel heel sentimenteel. Snap je me een beetje?
Gr. Sonja

Ben het zwanger zijn nog niet echt helemaal  zat, maar heb ook geen enorme buik en weet ook dat dit de laatste keer is, dus misschien dat dat ook wel meespeelt. Wel ben ik ontzettend nieuwsgierig of we nou een jongen en meisje krijgen, hoe het eruit ziet en  of alles goed is natuurlijk. Qua nieuwsgierigheid mag met wel eerder komen, maar qua het zat zijn van de zwangerschap valt het nog wel mee. Dit komt nooit meer terug, dus nog even genieten van het inmiddels kontdraaien, trappen met de voetjes en duwen met de handjes tegen mijn blaas/bekken. Dan hebben we over een paar weekjes ons kleintje alweer in de armen! Heerlijk.

Groetjes Noah

Ja, ik ken het. Ook hier de laatste zwangerschap, dus het gevoel blijft dubbel. Ik ben nog steeds kortademig, mijn hart klopt als een wilde en ik ben moe. Wat dat betreft, ben ik het zat. En ja, ik ben ook nieuwsgierig naar hoe onze schat eruit ziet. Lijkt hij op zijn broer of niet ? Maar aan de andere kant, weet ik dat dit echt de laatste weken zijn met een dikke buik.
Toch mag het van mij best eerder komen, ik ben zo moe en wil die energie een beetje terug.

Bij mij is het echt met buien haha

Als ik 's nachts amper uit mijn bed kan komen om naar de wc te gaan dan ben ik het zat, ook als ik merk dat ik moet rusten terwijl ik in mijn hoofd nog duizenden dingen wil doen ben ik het zat, ook net als vanmiddag als je met heerlijk weer in de stad loopt en merkt dat ik gewoon niet meer kan lopen van vermoeidheid ben ik het zat. Sokken aandoen enzo pffffff

Maar aan de andere kant kan ik nog zo genieten van de bewegingen in mijn buik, nu is ze nog helemaal van mij en straks moet ik haar delen haha niet dat dat erg is natuurlijk maar zal het wel gaan missen hoor!

Voel me heel de zwangerschap al zo super daar wegen de klachtjes die ik nu krijg ook helemaal niet tegen op hoor!

maar ben ook nieuwsgierig naar ons meisje..................

liefs Daantje

Ook bij mij valt het wel mee. Ben alle onderzoeken en de spanningen die we hebben gehad wel erg zat. En ik ben erg nieuwsgierig naar de gezondheid van onze bengel, dus qua dat betreft mag het wel zo ver zijn ja!!

Ook ik ben het wel eens zat hoor, dat je in je hoofd zoveel hebt te doen en dat wil niet meer allemaal. Ook de bemoeienissen van buitenaf hangt me wel es de strot uit (klinkt dat erg negatief??)!!

Het zwangerzijn zelf??Neh, ik wil mn kleintje lekker dicht bij me houden, wakker worden van de trapjes, en flinke schoppen tegen m'n maag, missellijk worden van het kontjedraaien etc. Een geluksmomentje(s) voor mij..

Hoi!

Nou....ik begin het ook behoorlijk zat te raken hoor....zo moe en de afgelopen dagen last van mijn rug en menstruatiekrampen...En de baby is nog steeds errug druk wat natuurlijk heel fijn is, maar nu op het eind doet dat best zeer! Maar genieten doe ik ook nog steeds hoor!! Want het is ook héél bijzonder zo'n klein mensje dat groeit in je buik!

Of ik t zat ben? Op t moment wel ja,.... zere rug en zere buik.. on-tie-ge-lijk verkouden en een vol hoofd.... Pfff..... Ik heb het helemaal met alles gehad nu..

Maar wat Jess ook zegt, ik geniet ook weer van het wondertje in mijn buik en de ervaring om zwanger te zijn zou ik dan weer niet willen missen..

Terug
Bovenaan