zijn jullie het ook al zo zat?

Vandaag: ja!! maar vraag me morgen maar weer dan kan het heel anders zijn.

Wanneer ik veel pijn heb dan denk ik: nou laat maar komen, dit is niks meer! Maar ik geniet toch ook erg van mijn buik.

Ik denk dat ik meer zoiets heb van: nou je bent nu 36 weken zwanger geweest, je hebt er van kunnen genieten (want over het algemeen was mijn zwangerschap best goed tot vorige week aan toe) dus laat nu het kindje maar komen. Ik ben gewoon zo benieuwd hoe ze eruit ziet!! Haar hoofdje, oogjes, lichaampje...alles.

hoi, tis bij mij ook niet zo dat ker niet van geniet.. maar ik wil zoveel en kan het niet... dat vind k zo frustrerend.  hebben jullie ook allast van nesteldrang

Nesteldrang hou op schei uit hahaha...Ik word gek van mezelf..Ik blijf poetsen en alles wat ik in mijn hoofd heb moet ook op dat moment gebeuren..Heb ik mezelf s'avonds natuurlijk mee....Nou ja het is nu eigenlijk allemaal schoon maar ja ik verzin steeds wel weer iets...Steeds denk ik straks gaat het beginnen dan moet het wel netjes schoon en opgeruimd zijn hahahaha....Ach na de geboorte boeit het huishouden me niet zo erg meer, als het maar netjes is dan (tenminste dit had ik bij de 1e)

Hier ook zo hoor... heb nu een nieuw klusje bedacht.... kledingkasten uitmesten en de overige spullen naar buurman brengen (voor roemenië)... zo verzin je telkens weer wat nieuws.

Als ik dit buiten de zwangerschap om had moeten doen, was ik het allang zat geweest....straks gaat alles weer op een langzamer tempo .

Toen ik vriendlief vannacht heerlijk op zijn buik zag slapen en ik me voor de zoveelste keer nog een keer omdraaide was ik het wel ff zat... wou zo graag ook zo lekker slapen op mijn buik. Het was koud (al 2 extra dekens op bed liggen) en de wind stormde langs het huis .... echt herfst. Nog even wachten en dan kan dat weer.

Liefs Noah

Nou, ik ben echt door mijn klusjes heen hoor! Kan echt niks meer verzinnen om te doen... Echt alles is klaar voor de baby: wiegje + wagen opgemaakt, kleertjes gewassen, tas klaar gezet, enveloppen met adressen + postzegels erop, kratjes gaan vanavond onder het bed (ben morgen 37 weken).
Ik zei gister nog tegen mijn man dat ik er meer klaar voor ben dan vorige keer, omdat ik toen nog tijd voor mezelf wilde (drukke decembermaand met verplichtingen) en 11 dagen eerder beviel!
Heb zelfs al wat schoenkadootjes en 5 december cadeaus voor de kinderen in huis!

Misschien kan ik nog wel wat oude kleding uitzoeken voor een zak van Max. Best nuttig en ruimt lekker op.
nu eerst maar eens even een broodje eten en dan even slapen (lukt 's nachts niet zo goed).
Groetjes,
Sonja

Ik weet dat het niet in heel NL wordt gevierd, maar hier is het vanavond Sint Maarten. Kinderen gaan dan bij de deuren langs om te zingen en dan krijgen ze snoep, fruit..nou ja wat de mensen ze aanbieden dan he? (snoep was altijd veel leuker om te krijgen dan een mandarijn natuurlijk!! haha)

Normaal vind ik het geweldig om al die kindertjes bij de deur te hebben...ze zo trots te zien zingen met hun lampionnen....dit is werkelijk de eerste keer dat ik er GEEN zin in heb. We hebben een grote schaal met snoep staan, dus op zich zijn we klaar, maar om nou de hele avond "sta op, weer zitten, weer opstaan, weer zitten" pfff ben nu al moe!

We zullen zien hoe het gaat.

Haha Weekee, kun je die schaal dan niet buiten voor de deur zetten, zodat jullie niet op hoeven te staan? Of word de schaal dan in 1 keer leeg geplunderd?
Hier doen we niets aan st Maarten, wist tot een paar jaar geleden niet eens wat dat was. Dus vanavond geen gebel aan de deur.

Ik had al een tijdje last van dat ik het zat was, maar vanaf vandaag is het echt helemaal gedaan. Ik mag vanaf vandaag thuis bevallen en wat mij betreft mag het dit weekend wel komen! Ik zit al sinds het begin van mijn zwangerschap thuis, doordat mijn contract niet verlengd werd. Ik heb het dan ook helemaal gehad! Weet van gekkigheid niet meer hoe ik de dag door moet brengen, zucht...
Het enige wat nog gebeuren moet is een lamp ophangen in de kinderkamer, maar dat laat ik aan mijn mannetje over. Ik kan hem morgen bij Hema ophalen. Ben zo benieuwd! Je kan daar een foto op de lampenkap laten afdrukken, echt gaaf.

Verder mag ik over klachten, behalve het standaard werk, moe en rugpijn, eigenlijk niet klagen, maar ik moet er niet aan denken dat ik nog 5 weken moet en hoop dat ik echt voor de uitgerekende datum beval!

Sinterklaaskadootjes zijn ook allemaal al gekocht, dus daar hoef ik ook niets meer aan te doen.

Dus kom op kleintje, je mag komen.....

Ook hier vieren we geen St Maarten, we hadden eind oktober wel Halloween. Maar ik hou daar niet zo van, dus met een briefje op de deur dat wij niet meedoen, was het toch nog lekker rustig. Ik ben het nu ook wel aardig zat, helaas moet ik nog wel veel doen, dus dat bevordert de rust niet. Ik kan ook amper slapen van de pijn in mijn heupen, gek word ik ervan. En ik wil gewoon zekerheid dat alles goed is met de kleine, hij was laatst nog steeds niet gedraaid en ik voel hem zo weinig, ik word er erg onzeker van.

Terug
Bovenaan