zijn jullie het ook al zo zat?

Sint Maarten word hier wel gevierd dus wij gaan vanavond op pad met Yara..We hebben samen een mooie lampion gemaakt en ze kan ook een liedje dus moet goed komen.Nou is ze nog klein (  2 1/2)   dus hoeven we niet het hele dorp door...5 December cadeautjes heb ik ook allemaal al binnen en ook al ingepakt..Wou daar toch zelf bij zijn bij het inkopen doen en nu lukt het nog (al ben ik wel heel moe na 2 uur stadten maar goed....)...
Baby is voor zijn/haar doen erg rustig, het is normaal héél druk. Dat is ook wel eens vervelend maar dit geeft me toch ook niet zo'n lekker gevoel...Morgen avond naar de vk dan hoor ik het wel...(ik voel de kleine nog wel hoor af en toe)
@Bibi ik hoop dat de kleine is gedraaid! Kan me voorstellen dat je je wat ongerust maakt!!

Hier wordt sint maarten wel gevierd.... vorig jaar wel 2 kindjes aan de deur gehad. We wonen niet langs de doorgaande route, dus de kinderen moeten een paar meter extra voor een snoepje lopen en dat doen ze niet...... stel je voor dat je anders al een huis extra had kunnen doen... .

Vandaag weer eens teveel gedaan en kan dat echt merken aan mijn rug. Niets aan, maar de boodschapjes zijn weer eens binnen en volgens mij was het wel meer als een jaar geleden dat ik met vriendlief ben wezen winkelen hier in het dorp.

Bibi, hoop voor je dat de kleine gedraaid is bij de volgende controle, zou je toch weer wat rust geven. Hier voel ik  de kleine wel veel minder als voorheen, heeft natuurlijk ook minder ruimte. Moet soms echt even goed nadenken wanneer ik voor het laatst iets voelde. Vandaag ben ik zelf ook heel druk geweest, dus zo maar even op de bank hangen en dan komt de beweging vanzelf wel weer.

Liefs Noah

Hier vieren we ook geen sint maarten dus kan gewoon lekker op de bank blijven zitten, ook hier teveel gedaan vandaag en dus last van mijn rug pffff maar heb net even in bad gelegen en ga zo even tv kijken op bed, manlief komt later dus voor het eten hoef ik nog niet te zorgen en heb zelf net even een cup a soup op mmmmm

Ik merk wel dat ik me eerder verveel zo overdag, heb alles zo'n beetje af is dus alleen bijhouden.........maar ziet er niet naar uit dat kleintje al wil komen zondag (dan mag ik thuis bevallen) want ze zit nog niet vast haha en beweegt dus ook nog wel veel, maar afgelopen week waren er weer 2 dagen dat ze wat rustiger was, vond ik echt niet leuk haha maar het is zo'n lief meisje als mama slaapt slaapt zei ook..........
maar ik word wel ongeduldiger moet ik zeggen heeft nu wel lang genoeg geduurd en ben blij als ik weer wat mobieler wordt hoor!!

liefs daantje

Lekker, hè, even in bad. Helaas kan ik dat niet meer, niet als ik alleen thuis ben in ieder geval, ik kom er namelijk niet meer zelf uit
Op bed tv kijken is ook zo heerlijk, je verwent jezelf, Daan, je hebt gelijk, hoor

Uiteraard hoop ik ook dat de kleine gedraaid is, ik wacht het maar af. Ik hoor het donderdag.

Ja heeft me ook echt goed gedaan dat badje en bedje hihi
manlief belde om 18 uur dat ie al onderweg was dus dat was onverwacht, nog gezellig samen gegeten.
Ik stuur Mark wel een sms hoor als ik in bad ga en er weer uit ben, als hij 2 uur niets van me hoort dan is het alarm haha maar we hebben een vrij makkelijk bad om uit te komen, hebben dit bad ook speciaal gekocht op de komst van eventuele kindjes dus bodem is erg recht en is hoog dus kan me makkelijk omhoog trekken, alleen het bad uitdrogen dat is een taak die niet meer goed gaat haha bukken wordt steeds moeilijker pffff
ben zo blij als ik weer mobiel ben............

liefs daantje

jee, een bad zou ik nu ook wel even lekker vinden... lekker dobberen met een boekje erbij.. we hebben alleen een douche en lag van t weekend bijna gestrekt, je bent toch wat lastiger in evenwicht te houden als je buik ineens zo groeit he

Tip om toch uit bad te komen;
op je buik draaien, op handen en voeten gaan zitten
(dan meteen de stop eruit trekken!)
en dan kan ik me wel met omhoog trekken met aan beide zijkanten een hand.

Vanuit rugligging heeft mijn vriend me een tijd opgetrokken, maar dat ging ook niet meer echt goed, en dan is het ontspannende effect meteen weg.

Nou, we hebben sint maarten weer overleefd. het was VEEL en VEEL rustiger dan voorgaande jaren. Dus dat scheelde wel. Bovendien heb ik me maar met het eten bemoeit en heeft manlief de deur eigenlijk elke keer open gedaan.

Hoe vond Yara het Jess?

En ja zo'n bad lijkt mij ook heerlijk, maar wij hebben ook geen bad. Hoef ik ook niet hoor, voor die enkele keer in jaren dat ik denk: 'ach een bad zou nu wel lekker zijn" Ik verveel me zo vaak in bad en om er nu na 5 minuten weer uit te stappen is ook zonde he?

Pfff, wie weet nog een goede tip voor meer energie? Blah, je kunt wel merken dat we nu allemaal een beetje tegen het einde lopen de klachten toch echjt wel wat erger beginnen te worden. Ik wil ook weer niet teveel klagen, maar ik vind het gewoon vervelend dat ik soms door de benen zak omdat mijn bekken zo lekker pijnlijk zijn, of dat ik slecht slaap, of dat ik niet in mijn schoenen kan door vochtvasthouden. Oke nu stop ik ;)

Vanochtend lekker een pedicure behandeling gehad. Ze vond mijn voeten niet veel aan zei ze zelf haha, was weinig aan te doen. Ach goed teken toch?

Morgen proberen weer even stof te zuigen. Fijne avond allemaal!

Terug
Bovenaan