A
Anoniem
Guest
Sint Maarten word hier wel gevierd dus wij gaan vanavond op pad met Yara..We hebben samen een mooie lampion gemaakt en ze kan ook een liedje dus moet goed komen.Nou is ze nog klein ( 2 1/2) dus hoeven we niet het hele dorp door...5 December cadeautjes heb ik ook allemaal al binnen en ook al ingepakt..Wou daar toch zelf bij zijn bij het inkopen doen en nu lukt het nog (al ben ik wel heel moe na 2 uur stadten maar goed....)...
Baby is voor zijn/haar doen erg rustig, het is normaal héél druk. Dat is ook wel eens vervelend maar dit geeft me toch ook niet zo'n lekker gevoel...Morgen avond naar de vk dan hoor ik het wel...(ik voel de kleine nog wel hoor af en toe)
@Bibi ik hoop dat de kleine is gedraaid! Kan me voorstellen dat je je wat ongerust maakt!!
Baby is voor zijn/haar doen erg rustig, het is normaal héél druk. Dat is ook wel eens vervelend maar dit geeft me toch ook niet zo'n lekker gevoel...Morgen avond naar de vk dan hoor ik het wel...(ik voel de kleine nog wel hoor af en toe)
@Bibi ik hoop dat de kleine is gedraaid! Kan me voorstellen dat je je wat ongerust maakt!!