zijn jullie het ook al zo zat?

Ja, dat denk ik ook wel, en dan ben ik waarschijnlijk ook wat minder kribbig.

Ohhh, zo herkenbaar allemaal!
Alles zat zijn en overal pijntjes...
En ik heb ook een kort lontje, ben echt kribbig en snauwerig.
En emotioneel: gisteren opeens 3 huilbuien. 1e keer na het douchen toen ik me heel beroerd voelde, met kids erbij dus dat was wel zielig, die werden ook verdrietig. Mijn zoontje gaf me een van zijn knuffels en zei dat ik maar moest gaan slapen... De andere 2 huilbuien bij het lezen van een sinterklaasgedicht...
En JEUK, verschrikkelijk naar. Ben bang dat mijn huid nu toch nog even gaat oprekken, stop!
Klagen mag he, we begrijpen elkaar!!!

Gr. Sonja
(40+4 wkn)

Hallo allemaal,

Hier nog iemand die weinig kan hebben. Loop ook steeds te snauwen tegen de kids en eigenlijk wil ik dat helemaal niet.
Nog een weekje tot gelukkig de keuken komt (tel eerst maar die dagen af) zal zo blij zijn als die staat en dan mag (moet) het van mij snel daarna komen.
Alles zit in de weg, en dat rotte maagzuur.... Kon gisteravond niet in slaap komen omdat ik(stom stom) aan het persen ging denken daar zie ik zo tegenop en ja klaar wakker natuurlijk
Nu ook al weer om 6 uur wakker grrrrrrr

Ga zo de guus is uit bed halen (weet nu al dat ze het weer veeeeeeeel te vroeg vinden...........geduldig mama........) Eten en ze dan naar school brengen en dan gaan we maar weer poetsen hé !!

Kom straks wel weer langs, doei..............

Hoi,

Wat heerlijk herkenbaar!!!! voel me een stuk minder alleen hahaha

Hier ook erg kribbig, ben het ook zat (ben vandaag 38 weken dus kan nog ff...)

Last van maagzuur...en gewoon last van die buik....zit me enorm in de weg.
Heb net de kleine naar school gebracht op de fiets en moest eerst ff gaan zitten, ben helemaal kapot maar'ja hier staat nog wel een hondje te wachten die er ook uit moet........

iedereen sterkte en dat er maar veel baby's geboren mogen worden vandaag!!!
(en stiekem hoop ik daar ook bij te zijn)

liefs,

bianca

Vandaag echt een kort lontje...... ...... gelukkig is dochterlief nog een schatje geweeest vandaag, maar kan niet zoveel hebben als het niet op mijn manier gaat .  Ben tot nu toe gelukkig mijzelf alleen nog meer als zat..... die buik, maagzuur, niet normaal auto meer kunnen rijden, laat staan in en uitstappen!   Dat je daar zo boos om kunt worden....

Nu even lekker relaxt achter internet zitten en daarna nog maar even een doekje door de keuken en badkamer.

Terug
Bovenaan