zijn jullie het ook al zo zat?

Dat van die voeten doe ik ook niet hoor Bibi. Het is wel goed. Straks doet het iets heel anders met je. Ik geloof best in drukpunten inde voet namelijk en dat die bijv hoofdpijn weg kunnen nemen, maar dan moet je wel weten wat je doet.

Ik ga niet blind een tip van het internet op volgen....dat is zo ongeveer hetzelfde als dat je een tatoeage neemt van chinese tekens en jij denkt dat er: "krachtig"   staat en dat het uiteindelijk betekent: " sukkel"     nou ja om maar even een voorbeeld te noemen lol.

Ik heb vandaag een aantal flinke voorweeen gehad. Ik zit nu in de auto al op een plastic zak, zodat mochten de vliezen breken en de boel kletsnat wordt...de stoel in ieder geval nog mee kan

Nee, idd weet je nooit of je er goed aan doet. Tja, ik denk dat ik ook maar een handdoek in de auto ga leggen ofzo, stel je voor dat je vliezen brken als je over een verkeersdrempel gaat, kunnen we zwemmen

Die liggen bij ons ook al in de auto!! Heb zo'n kunststof matje uit het kraampakket gehaald (mag toch niet thuis bevallen) en een aantal handdoeken in de auto gelegd.

Weet het nog van de eerste met gebroken vliezen in de auto... geen pretje en als je wel in 1 keer al het vruchtwater verliest dan heb je echt wel alles nat!

Liefs Noah

Oei, ja, en die geur schijn je niet meer uit je auto te krijgen (heb ik gehoord)

Ik ben al vanaf half 6 wakker en kan alleen maar denken aan lijstjes van dingen die nog wil schoonmaken voordat de baby geboren wordt.... kon dus niet meer in slaap vallen.

Hoe is het met jullie? Dat van die ananasharten en tonic heb ik ook wel eens gehoord. Ik heb ook wel eens gehoord om gewoon heel druk te blijven en veel mensen uit te nodigen voor etentjes enzo, dan zou de baby ook eerder geboren worden. Maar je moet er maar zin in hebben, net al in seks...!

Ik ga vandaag de hele dag naar de sauna met een paar meiden. Heerlijk warm en in het water geen last van mijn rug en liezen.

Bedankt voor jullie reactie op mijn pijn in liezen verhaal. Ik dacht zelf dat het misschien toch een soort bekkeninstabiliteit is, heeft iemand van jullie dat? Hoe voelt dat dan? Morgen moet ik naar vlk, hoop zo dat de kleine niet meer in stuit in ligt.

Fijne dag allemaal...

Hoi hoi, ik hoop dat je een beetje kunt genieten van de sauna. Wel heerlijk met dit weer natuurlijk, maar ik ben aldoor al zo warm, pfff, moet ff niet aan sauna denken.

Verder veel succes bij de vk morgen!!!

Hier gaat alles wel oke. Ben al lekker productief bezig geweest vandaag en ik ga zo even eten en dan weer verder. Ik heb een klein lijstje met dingetjes die ik moet doen en dan....dan kan ik ECHT zeggen dat ik klaar ben. Dus misschien wacht mijn meisje daar nog even op hihi. Dan mag ze me vannacht best wakker maken hoor!

Hoi

dit is mijn eerste en moet misschien helemaal niet zeuren maar ben het zwanger zijn wel echt zat. Heb totaal geen leuke zwangerschap gehad en wat mij betreft mag onze kleine meid nu wel komen.
Alles is klaar......wachten..wachten...wachten. Lichamelijk gaat het ook allemaal niet meer zo...druk op schaambot.....kan nog amper lopen.....maar ja uitgerekend 4 december dus kan al met al nog wel even duren.....

Wil haar zo graag in mijn armen houden......

Terug
Bovenaan