zijn jullie het ook al zo zat?

Want mijn vk legde me uit dat het moeilijker is om op je rug te liggen aangezien er dan een spier/zenuw bekneld wordt. vandaar dat dat niet meer prettig ligt.

Ik ben nu trouwens aan het google-en....even bakerpraatjes afzoeken om  weeen op te wekken hahaha. Ik kom tot nu toe de volgende dingen tegen:

-ananas eten
-tonic drinken
-veel wandelen
-sex

Wie o wie heeft nog meer in de aanbieding? LOL

tonic drinken.... volgens discoverie had je laatst meer als 500 liter per dag nodig om het te kunnen opwekken.

Die van de sex adviseren ze nog wel eens.......

Weet zo niet nog meer

Liefs Noah

Ik las een paar weken terug ergens iets over frambozenthee ofzo. Maar wat dit nou precies was weet ik niet meer en ik weet ook niet meer waar ik dit gezien heb. Dus eigenlijk hebben we niks aan deze info, haha, weet dan ook niet waarom ik het dan wel opschrijf, haha

haha grapjurk!

Oh ja dat van die tonic....dat helpt dus niks... ik ga echt geen liters tonic drinken haha.

Ik heb net een tip gelezen: aan de binnenkant van je voet vlak onder je enkel (richting je hak) zit een kuiltje. Wanneer je die masseert...nou ja dat schijnt een soort reflex te zijn die je weeen kunnen opwekken. Nu heb ik een probleem.... ik kan niet zo goed meer bij mijn enkels door die buik van me hahaa.

Haha ja, geinig hè, terwijl ik het zat te tikken dacht ik, nou hier heeft niemand wat aan, maar goed, hahaha.
Ik weet ook inderdaad wel dat er nog een plekje op je voet zit wat de baarmoeder stimuleert, dat  is de buitenkant van je kleine teen (alleen rechts geloof ik), maar ik geloof toch niet dat het verstandig is om hiermee te gaan experimenteren. Je weet nooit of je er goed aan doet.

haha leuk die bakerpraatjes, dat van de sex klopt overigens wel maar alleen als je baby er klaar voor is gebeurt er dan ook daadwerkelijk iets.

Dus....eerst vragen we een uitgebreide voetmassage aan manlief en daarna gaan we wat extra bedactieviteiten uitvoeren? whaha...zou dan dubbelop moeten helpen toch?

Haha, ja dat zou je wel zeggen. Raar eigenlijk, hè, dat sex dan kan werken. Waar zou dat nou aan liggen ? Maar ja, volgens mij hebben heel veel vrouwen echt geen zin om sex te hebben tegen de tijd dat ze haast moeten bevallen.

Ja  sex schijnt te werken maar echt alleen als je kind klaar is om geboren te worden. Door een orgasme kunnen de weeën dan op gang komen en door een bepaald stofje in sperma kan het ook aan de gang gaan. Dit kan je wel ergens opzoeken op internet. Ben even vergeten waar haha.

En tja zin hebben tegen het eind? soms wel soms niet, vermoeidheid speelt ook een grote rol en die onhandige buik natuurlijk. Het is allemaal niet meer zo makkelijk. Maar wel een goed idee als je het echt zat bent  denk ik  haha.

Terug
Bovenaan