zijn jullie het ook al zo zat?

Hoi hoi allemaal,

Wat is er weer lekker veel getypt toen ik lag te slapen! Heerlijk om berichtjes van jullie  te lezen. Mijn pufclubje was helemaal niet leuk, maar dit maakt alles weer goed . Lekker "kletsen" en af en toe zeuren  over van alles en nog wat.

Gek hoor... als ik dan denk dat sommige ALWEER 38 weken zijn.... wat ver, dat wil ik ook, maar ik ligt maar 1 weekje achter. Lijkt nu echt heel veel. Stom hè?!?! Het hoeft ook helemaal niets te betekenen. Ben zo benieuwd naar jullie kindjes, de namen en bevallingen... komt nu zo dicht bij.

@Jessica
Wat balen dat je verkoudheid nu is overgeslagen in bijholte ontsteking! Lijkt me zeer pijnlijk. Kun je een beetje blind typen, of moet je ook steeds naar beneden kijken?  Ik heb normaal een kantoorbaan en vindt het dus verschrikkelijk als de holtes ontstoken zijn.

.....en nu weet ik niet meer wat er nog meer getypt was.... komt wel in een 2e berichtje

Liefs Noah

Vervolg

@Sas,
Vervelend die hik in je bekkenbodemspier! Ik had de hik hier nog niet gevoeld totdat de kleine was ingedaald. Nu elke dag wel een paar keer. Absoluut niet prettig!

@Aline
Kan altijd erger hoor! Heb het deze keer met 6 weken ziekenhuis kunnen houden. Sta onder goede controle.  Ik weet ook niet beter en dat scheelt ook en andere dingen lijken mij veel erger. Het gaat nu redelijk goed. We durven in elk geval morgen weer uiteten te gaan, zolang ik mijn rust neem en geen rare dingen doe, dan gaat het best goed.

Het is hier hadstikke donker in huis!! Regen en natte sneeuw buiten, helemaal niets. Echt weer om de openhaard aan te zetten (durf ik niet als ik alleen thuis ben) en lekker een filmpje te kijken.

Ik geloof dat ik er nu redelijk ben. Wat ben ik toch een  zeef.    

Liefs Noah

Hoi Aline,
Bedoel je van die steken in  een lies, dat je dan je been niet kunt optillen?
Dat heb ik sinds een paar dagen. De baby is ingedaald en ligt vast. Ze denken dat de baby met een schoudertje ergens op drukt, een zenuw zeg maar. Soms heb je er ineens geen last van en dan ineens weer wel. Zou dat kunnen bij jou?
Een warm bad, anders liggen/zitten of een warme kruik zou helpen zei de VK gisteren, maar heb ik nog niet geprobeerd.
En als je een constant beurs gevoel van onderen bedoelt, denk ik eerder aan indalen. Niet fijn maar wel ergens goed voor!
Sterkte,
Sonja

Jee, Jessica, allereerst veel beterschap voor jou !
Aline, ik merkte gisteren en eergisteren echt wel dat het anders voelde, meer ruimte naar mijn idee. Maar ik twijfel nu weer over de ligging, ik voel weer veel dezelfde pijntjes als voor de draai, maar ik hoop er maar op dat het dit keer de billen zijn die ik voel.

verdorie Jessica, das niet leuk! Veel beterschap!

dat de baby anders ligt heb ik ook vaak... soms voel ik dr bijna niet een hele dag en de dag erop weer volop disco in de buik... nu ligt ze ook tegen mijn ribben en moet ik soms gewoon adem happen... straks lekker op de bank liggen en popstars kijken....

Ik krijg het vaak benauwd als ik te ver achterover hang in de bank, weet niet waarom, maar dan heb ik echt het gevoel of ik geen lucht krijg. Als ik gewoon rechtop zit, gaat het beter. Op de bank liggen, lukt ook niet zo best meer, helaas.

Dat weet ik eigenlijk niet, nog niet geprobeerd. Zal ik zo eens even testen

Terug
Bovenaan