zijn jullie het ook al zo zat?

Nou Aline, het lijkt wel of ik het op de één of andere manier niet helemaal besef dat het maandag echt gaat gebeuren. Ik slaap goed (gelukkig wel) en overdag loop ik er niet de hele dag mee in mijn hoofd. Ik blijf bezig met van alles en met mijn zoontje, dat geeft afleiding en dat scheelt misschien.

Even kort klagen hoor: ik heb last van mijn rug en mijn been en ik wil dat het ophoudt!!!

Zo...dat lucht op.

Ha meiden,

Goedemorgen, lekker vroeg al pfff. Ik ben het ook zat! Ik ben mijn humeur zat naar de kinderen en mn vriend toe. Ik ben de vermoeidheid zat. Het gedraai in bed zat en het feit dat ik niet goed kan bukken meer dan zat. Ik ben het zat dat ik niet snel kan opstaan en ben het helemaal zat dat ik niet ff lekker kan stoeien met mijn andere 2 kids en geen eens een behoorlijk eindje kan buiten lopen om de nieuwe omgeving te leren kennen. Ik ben die opgezette vingers zat en het niet normaal kunnen aantrekken van mijn schoenen. Alles knelt, ik ben het zo  zo zat dat het nu wel mag komen want dat kindje wat nog steeds zo heerlijk beweeglijk is mag wat mij betreft het snoetje wel eens komen laten zien. Ben het zat dat ie verstopt zit en daar lekker blijft hangen....oei wat is dit ontzettend vervelend.

Zo, ik heb gesproken, duidelijker kan het niet haha. En dan heb ik nog geeneens pijn, dames.....die wel pijn hebben vergeef me voor mijn onbenullige geklaag!!

Liefs Peet

Ik heb inderdaad ook van die dikke vingers... en ik pas nog maar 1 paar laarsen, dus blijkbaar hou ik veel vocht vast. 1 voordeel; dat vocht zijn we ook zo weer kwijt na de bevalling. Gewoon heel veel zweten en plassen...

Nee hoor peet! gewoon lekker klagen!! Daar is dit onderwerp uitermate geschikt voor! Bovendien zijn de dingen die je noemt ook verschrikkelijk, dus wanneer je ff je hart wilt luchten, doe dat vooral nog een keer. Soms helpt het wel!

O absoluut mag iedereen klagen.... de laatste loodjes zijn niet de leukste..... hoe leuk het ook is dat de kleine het goed heeft bij ons.......   Het lucht wel op, ff je frustratie melden en zien dat anderen er ook tegenaan lopen.

Had afgelopen dagen niet zoveel puf, dus lekker een zachte positiebroek aangehad met een tuniek erboven, maar vandaag maar weer eens de spijkerbroek aan , mijn buik is toch wel zo'n 7 cm gezakt, sinds vorige week!! Mijn buik zit nu helemaal onder de rand en dat zit niet lekker!!! Het snijdt in mijn buik!  Dacht eerst nog dat ik de broek per ongeluk in de droger had gedaan, maar dat is niet zo .   Mijn zachte broek hangt alweer te drogen .

Liefs Noah

Haha, heerlijk hè, effe alle ellende van je af klagen. Ik ben heel blij dat ik weet dat alle pijntjes en kwaaltjes binnenkort voorbij zijn, ik heb ook het meeste last van mijn humeur. Af en toe snauw ik mijn zoontje echt af en dat vind ik zo zielig, maar ik doe het echt niet expres

ALs het even kan heb ik GEEN spijkerbroek aan. ik kijk er elke keer zo tegenop dat ding aan te doen. Dus zodra ik thuis ben, huppa, oud trainingsboekje of lekker huispak aan.

Oh en Bibi, zielig he...je weet dat ze er niets aan kunnen doen aan die hormonen van jou, maar toch. Ach hij zal straks supertrots zijn als grote broer!

Terug
Bovenaan