zijn jullie het ook al zo zat?

hoi bibi, is beetje aan de vroege kant dan... ben 30 dec pas uitgerekend, maar vandaag is t erg aan t rommelen gegaan...

Ben van t weekend weg aan de andere kant van t land maar als ze komt dan komt ze he... buik en hoofdje liggen op schema maar qua grootte van de benen lig ik 2 weken voor! Dus je weet t maar nooit!

Misschien krijgen we allebei maandag wel ons kindje.. Lijkt me ook wel speciaal, allebei op 8 dec....

Hoi allemaal,

Ik kom me eigen ook nog maar even melden....
Mn man zat heel de dag achter de pc voor zn werk, maar nu is tie even naar buiten dus neem ff de kans waar.

Bibi, nog drie nachtjes (niet) slapen en dan gaat het beginnen. Rust maar lekker uit dit weekend, dan kun je iig uitgerust aan de bevalling beginnen. Vond het zelf, toen ik bij de eerste ingeleid werd,heel apart om naar t ziekenhuis te gaan om daar gepland te bevallen. Je gaat dan echt daarvoor hé.

ff spieken hoor

Saskia, spannend dat het bij jou ook rommelt. Hier ook harde buiken die flink zeer doen en t kindje zit lekker te wiebelen vanonder (zo rottig als je in de auto zit)
Zou wel lekker wezen als het nu begon, dan ben je er lekker vanaf. Maar idd nog wel aan de vroege kant. Is dit nou je eerste ?

Ja, het is idd raar om gepland te bevallen, Annemarie. Ik hoop dat ik wel kan slapen dit weekend, anders ben ik echt bekaf.

Da's waar, Sas, je bent natuurlijk de 30e uitgerekend, nee dan is het nog te vroeg, maar het rommelt wel flink bij je.

Aline, ik vind het wel heel fijn om spontaan te bevallen (thuis) maar romantisch kan ik het niet echt noemen (alhoewel het idd   een bijzondere sfeer is) Maar vind het toch wel verrekte zeer doen. Vanmorgen op bed zat ik aan het persen te denken daar zie ik altijd zo tegenop. Bij de laatste 2 ging het heel vlot maar t moet er toch ff doorheen hé (brrrr)

Bibi, bij mn eerste heb ik de nacht ervoor gewoon lekker geslapen, maar ja bij je eerste weet je ook nog niet wat je te wachten staat hé
Als ik nu gepland zou moeten zou ik dus heel de nacht geen oog dicht doen hé.
Bij spannende dingen kan ik echt niet slapen.

An, tja.. misschien is romantisch het verkeerde woord, maar voor zover er iets leuk is aan bevallen vond ik bij de tweede toch wel het onverwachtse (ze was iets te vroeg) en dat ik de klus toch maar even geklaard had. De eerste was een spoedkeizersnede geworden en daar baalde ik achteraf toch wel een beetje van. Ik vond het ook heerlijk om weer in mijn eigen bed te slapen na de bevalling... ach ja romantisch was dat ook niet met de naweeen enzo, maar toch... ik herinner het me als een grote roze wolk.

Ik ben vandaag echt mega chagerijnig! Maar dan ook echt heeeeeel erg. Gisterenavond pakjesavond gehad met de hele familie bij ons thuis, dus heel druk geweest... en nu... alleen maar aan het opruimen, schoonmaken enzo. Op de meest vreemde plekken. Ik was bij de andere twee ook altijd heel chagerijnig de laatste dagen, maar zover is het nu nog niet. Misschien baal ik toch wel erger van de keizersnede en het `te grote niertje` verhaal dan ik wil toegeven. Oja, ik heb net ook een enorme huilbui gehad... is wel lekker even.

Bibi, het is wel spannend voor je aan het worden. Kun je nog maar aan 1 ding denken? Ik moet ook nog de kinderwagen schoon en klaarmaken, maar zoasl je al zegt, de eerste week sta je ook niet zomaar buiten. Succes met de laatste loodjes, fijn om hier te lezen hoe het met je gaat.

Liefs, Aline.

Terug
Bovenaan