Hallo,
Onze dochter van bijna drie (over 3 mnd),vond het wel leuk op op het potje te zitten en dan toevallig een plasje te doen.
Maar plaste nog volop in haal luier, en als ze geen luier aan had in haar broek.
Ik dacht wat een hopeloze zaak en als mensen zeiden"dat komt allemaal ineens"
dacht ik hat zal wel.
Ook gingen wij verhuizen en dacht ik het meisje heeft zoveel veranderingen, laat ze maar de luier aan houden.
Ik dacht straks in de zomer in de nieuwe tuin zet ik een potje buiten en mag ze lekker in haar zwembroekje rondlopen en kan ze sneller maar het potje.
Maar nu vertelde ze dat haar vriendinnetje op het kinderdagverblijf al naar de wc ging.
En dat was toch wel stoer.
En zij kreeg thuis de beroemde stikkertjes en dat wilde zij ook wel.
Ikke stikkertjes gekocht zo van ja ja.
Maar het werkte, simpel stikker plakken in een schrifje.
Een op de andere dag poepen plassen en snachts droog.
Op de grote wc,verkleiner hoeft niet meer ze houd zich zo vast.
Vandaag na ongeveer 4 wkn plakken heeft ze de rest van alle stikkertjes gekregen en hebben we afgesproken dat ze een grote meid is en dat de stikkertjes niet meer hoeft.
En mama en papa zijn apentrots.
Onze dochter van bijna drie (over 3 mnd),vond het wel leuk op op het potje te zitten en dan toevallig een plasje te doen.
Maar plaste nog volop in haal luier, en als ze geen luier aan had in haar broek.
Ik dacht wat een hopeloze zaak en als mensen zeiden"dat komt allemaal ineens"
dacht ik hat zal wel.
Ook gingen wij verhuizen en dacht ik het meisje heeft zoveel veranderingen, laat ze maar de luier aan houden.
Ik dacht straks in de zomer in de nieuwe tuin zet ik een potje buiten en mag ze lekker in haar zwembroekje rondlopen en kan ze sneller maar het potje.
Maar nu vertelde ze dat haar vriendinnetje op het kinderdagverblijf al naar de wc ging.
En dat was toch wel stoer.
En zij kreeg thuis de beroemde stikkertjes en dat wilde zij ook wel.
Ikke stikkertjes gekocht zo van ja ja.
Maar het werkte, simpel stikker plakken in een schrifje.
Een op de andere dag poepen plassen en snachts droog.
Op de grote wc,verkleiner hoeft niet meer ze houd zich zo vast.
Vandaag na ongeveer 4 wkn plakken heeft ze de rest van alle stikkertjes gekregen en hebben we afgesproken dat ze een grote meid is en dat de stikkertjes niet meer hoeft.
En mama en papa zijn apentrots.