Zit er even doorheen...

quote: Daisy1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 14:09:10'));

Het is best veel wat je te doen staat, maar bedenk dat je dit doet om zelf sterker van te worden. Denk niet te veel aan die ongevoelige eikels op je werk, dat is zonde van je energie.

Die 14 weken krijg je niet meer terug...maar je hebt nog 26 te gaan! Probeer je daar op te focussen.

Helemaal mee eens!!!

Jeetje Esmé, ik lees dit nu pas.
Er is al heel veel gezegd, maar ik wil je in ieder geval  heel veel sterkte wensen met deze k-situatie. En ik hoop voor je dat je snel van deze zwangerschap kunt gaan genieten. Want het is zo'n bijzondere tijd!
Ik hoop dat je steun kunt vinden bij huisarts/ bedrijfsarts of verloskundige!

Heel veel succes en probeer ook echt te genieten van je buikje en je andere twee mannen natuurlijk.
Groeten,
Geeske,

Jeetje meid, het zit je -zacht gezegd-  niet mee! Zo'n moeilijke tijd dan mag je echt wel wat begrip verwachten op je werk. Ik hoop dat je toch even kunt denken dat het "maar" werk is en jouw eigen gezondheid en dat van je gezin op dit moment belangrijker is. Probeer te genieten van het wonder in je buik en van je mannen!!
Veel sterkte,
Laura.

Getver meid, wat een gezeik allemaal.

Ik zeg maar zo: er zijn meer baantjes dan kerktorens.
Laat ze lekker allemaal in de stront zakken.

Makkelijk gezegd als je één grote emotionele hormonen-bom bent, maar er zijn echt wel belangrijkere dingen dan je collega's en bazen te vriend houden.

Jij weet dat je in je recht staat en dat is het belangrijkste.
Laat dit nou asjeblief je zwangerschap niet verpesten zeg.

Heel veel sterkte en succes alvast bij de Arbo-arts.

Liefs,

Tessie

Esmee,wat een verhaal zeg.
Ik lees het net allemaal,ben niet meer zo actief vandaar.
ik wil je heel veel sterkte wensen!
Er zijn al heel veel woorden gezegd hier en daar sluit ik me bij aan.
liefs piewie

Jeetje Esmé! wat een onbeschofte horken zijn het daar zeg! Jouw baas heeft zeker geen kinderen?
Alles wat ik je zou willen adviseren is inmiddels al gezegd hier, maar het belangrijkste is: denk aan jezelf en aan je gezin en laat deze zwangerschap niet verpesten door anderen hoor! Zolang je ziek bent kunnen ze niks doen en daarna zie je wel verder!
Supergoed van je dat je eraan hebt gedacht om een dagboek bij te houden!

Ik ben heel benieuwd hoe het bij de bedrijfsarts is gegaan, hou je ons op de hoogte?

Sterkte met alles en je weet, wij zijn er altijd voor je hoor!

Dikke knuffel van Cissy

Hoi Hoi,

Ik was afgelopen donderdag al vroeg in de ochtend naar de VK (09:00 uur). Ze wilde me graag zien voordat ik die middag naar de BA moest.
Ze wilde even naar het hartje luisteren, maar ook voor mijn geruststelling. Die ochtend hoorde ik voor het eerst de kleine, en wat is dat een zalig geluid hè.. Ik was afgelopen week bijna 1,5 kilo afgevallen en m'n bloeddruk wat hoog, en das natuurlijk niet zo best (als je zwanger bent..).
Ze heeft een briefje geschreven dat ik door spanningen en stress veel harde buiken heb en ze me daarom adviseerd om rustiger aan te doen. Dit zou ik dan mooi aan de BA kunnen geven.

Ik ben toen meteen naar Venlo gereden (mijn ouders) zodat Kay daar s'middags kon slapen als ik naar de BA in Eindhoven ging.. Heel ge-rij, maar was niet anders. Rond 11 uur belde de ass. van de BA op dat de afspraak niet door kon gaan en werd verplaatst naar komende woensdag. Balen natuurlijk..

Ik probeer dus maandag of dinsdag nog bij mijn eigen huisarts terecht te kunnen zodat ik daar ook een mooi advies van mee kan krijgen.

Ik heb nu even niks gehoord van mn werk, en dat scheelt een boel stress. Maar ze zullen van de week wel weer gaan bellen omdat ze nog niks van de BA hebben gehoord natuurlijk.. Zucht..

Zal blij zijn als het een en ander straks achter de rug is en ik me wat meer kan ontspannen.

Nogmaals dank voor jullie medeleven!

Esmé mv Kay
(14 wk zwanger)

Terug
Bovenaan