Zit ik nou mezelf gek te maken of eh.......

Hoi Chantal,

Wat een leuke reacties van je!!! Ik zit helemaal te stralen!!!
Zit ik sowieso al!!! Haha! Ben echt zo gelukkig en kan het nog steeds niet geloven dat het nu al gelukt is!

Ik voelde me de hele week al beetje anders, Zwaar gevoel in mijn buik, maar durfde het amper toe te geven. Zaterdag werd ik echt beetje beroerd, maar zondagochtend niets meer aan de hand. Toen kon mijn vriend het niet meer houden en wilde zo graag testen. Dus toen samen getest. Zo spannend en toen er een plusje kwam zo blij.

We wilde het toch nog wel even voor ons houden, maar toen zaten we later met z'n viertjes aan de ontbijttafel en toen begonnen de meiden er weer over wanneer ze een broetjes of zusje zouden krijgen. En toen zei mijn vriend het gewoon ineens. Nou in november....Die wilde het zo graag delen met ze. Ik huilen, hij huilen, meiden helemaal door het dolle heen. Op mijn buik luisteren, alles voor me doen (want ik moest voorzichtig zijn haha). Wel gezegd tegen ze dat er nog van alles mis kan gaan in eerste kritieke weken en dat ze het echt nog tegen niemand mogen vertellen.
Later waren we bij hun opa en oma  (schoonouders)  even op bezoek. Moesten ze dus hun mond houden, maar keken ze steeds zo lief naar me. Even in de keuken hand op mijn buik enzo. Zo ontroerend. Kreeg 's avonds via de mail nog een e-card van de oudste. Dat ze helemaal was vergeten om gefeliciteerd te zeggen door alle opwinding, dus dat ze dat op die manier nog even wilde doen. En dat ze zeker wist dat wij een super pappa en mamma zouden worden samen voor nieuwe kindje. Ahhhh, ik weer huilen (haha, lijkt nu echt wel een emotionele dweil al, zouden dat al hormonen zijn?!)

Ben pas over gestapt naar andere huisarts, was niet zo tevreden met mijn oude dus ben nu naar de huisarts van mijn vriend over gestapt. Vonden we ook wel makkelijk ivm kinderen later, en dat is nu al haha. Heb voor vanmiddag dus maar gelijk een afspraak gemaakt. Ging toch er heen met oudste dochter van mijn vriend, dus kunnen we mooi even combineren met kennismaking en vertellen dat ik zwanger ben. Best spannend nog!

Ben echt helemaal in de wolken. Gisteravond ook echt met z'n tweeën helemaal happy. Mijn vriend is ook zo blij. Hij zegt dat het ook weer helemaal nieuw, opwindend en leuk voelt. Heel bijzonder dit zo samen hoor!!

Nu duimen voor jou natuurlijk!!! Komt  ook steeds dichterbij! Zou leuk zijn als dat ook lukt, dan lopen we bijna tegelijk!! En ik ga je helemaal op de hoogte houden hoor!

Hoi Chantal,

Was eigenlijk benieuwd hoe het nu bij jou is?! Je had nu toch zo rond 17 maart ongesteld moeten worden? En ben je dat geworden? Of zit je nog in spanning?
Ik ben erg benieuwd! Ik hoor het graag!

Groetjes

Heeeey Nienke!!

Haha, ik moet toch wel even lachen hoor. Typisch een gevalletje telepathie.... Ik zat net aan je te denken, had besloten om op het november-forum een berichtje voor je achter te laten, tot ik je berichtje hier zag.

Ben namelijk mega-benieuwd hoe het met jou gaat. Of alles goed gaat, heb je klachten, hoe voel je je, hoe is het met de meiden van je vriend..... Je hoort het dus: genoeg vragen vanaf deze kant.

Ik ben inderdaad weer ongie geworden. Dit keer een dag voor m'n NOD dus wat dat betreft heb ik een perfecte cyclus (tot nu toe in ieder geval....). Op dag 27 dus ongesteld geworden. Ben daar wel blij mee hoor.

Op zich doen we het ook gewoon rustig aan, kijken wanneer we zin hebben en doen 't nog niet volgens 't boekje. Gewoon spontaniteit, dat vind ik  (nu nog) wel het leukste. Voor de rest gaat alles goed.

Ben erg nieuwsgierig hoe het met jou gaat en hoe je je voelt.....

Groetjes,
Chantal

Hallo Allemaal,

hier ook een juf,
nou  eigenlijk een gymdocente, ik geef nu 4 jaar les op het voortgezetonderwijs.
Ik ben 25 jaar en ben nu 38 weken en 2 dagen zwanger van ons 1e kindje. Ik heb nu heerlijk zwangerschapsverlof. Ik hoef pas weer te beginnen na de zomervakantie ( rond 1 september) Dat hebben we goed weten te plannen he . Als ik jullie verhalen lees herken ik mezelf er wel in. Alleen om het geld heb ik nooit ingezeten. je kunt het jezelf zo duur maken als jezelf wilt. En als je elke maand een paar dingentjes koopt valt het allemaal   best mee (en is ook nog heel leuk).

Nou ik wens jullie allemaal ontzettend veel plezier en succes met het maken van  jullie kleintjes .

Groetjes Anne
(38,2 weken zwanger)

Hoi Chantal,

Wat een toeval zeg (of toch niet?!). Super lief dat je zo aan me denkt!

Jammer om te horen dat jij weer ongesteld bent geworden. Het niet gepland gaan doen is wel slim hoor. Hebben wij ook niet gedaan en dat werkt gewoon meest relaxt. Wij hadden heel veel geluk dat het gewoon zo snel raak was op die manier. Maar zolang je niet hoeft te plannen is veel fijner. Gewoon lekker doorgaan dus!
Een regelmatige cyclus is ook erg fijn. Scheelt veel stress enzo hoor! Dan weet je ook gewoon waar je aan toe bent.

Hier gaat het super goed! Ben zo gelukkig!!
Deze week voor het eerst een beetje misselijk geweest, maar gaat nu alweer wat beter. Wel erg moe, maar daar geef ik gewoon aan toe als het kan.
Maar gevoel is zo bijzonder, echt niet voor te stellen.

Inmiddels hebben we het al wel aan iedereen verteld. Ook al is het nog heel erg pril. Maar aangezien ik vrij veel sport, moesten we het wel vertellen. Speel nog wel gewoon door, maar nu kan iedereen er rekening mee houden.
We krijgen echt hele leuke reacties. Iedereen is zo blij voor ons. Is echt super om te merken.
De meiden zijn ook nog steeds helemaal blij. Kregen van hun paar dagen nadat we het ze verteld hadden al twee rompertjes. Heel lief klein. Zo leuk! Echt schatten hoeveel ze er mee bezig zijn. Dus gaat helemaal goed hier!

Ik hou je op de hoogte en hoop natuurlijk dat het bij jou ook snel raak is!

Groetjes

Terug
Bovenaan