Zit ik nou mezelf gek te maken of eh.......

Hoi Chantal,

Ben ik ook weer! Jij slikt dus ook Davitamon! Ik had precies hetzelfde als jij, vertrouwde merk, dus moet wel goed zijn. Gaat dus goedkomen. Heb wel het idee dat die extra vitaminen die ik nu binnenkrijg me extra energie geven.

Die gevoelige tepels had ik de vorige ronde ook. Ik denk achteraf zo rond mijn eisprong. Hoe dichter ik bij mijn menstruatie kwam hoe minder. Dus ik had het gekoppeld aan de eisprong. Maar nu zit ik weer rond mijn eisprong en heb nergens last van. Dus misschien inderdaad toch wel het ontpillen. Merk sowieso dat ik zonder pil ook weer anders reageer op dingen. Weet alleen allemaal niet meer hoe het was toen ik nog geen pil slikte! Is namelijk al zo lang geleden haha!

Het vrijen gaat allemaal prima hier. Maar omdat we hebben afgesproken dat het gewoon natuurlijk moet gaan, proberen we ons niet te veel te focussen op de 'regeltjes' die er zijn om zo goed mogelijk zwanger te worden. Dus de frequentie van om de dag sex hebben (wat dus het beste schijnt te zijn voor de zaadkwaliteit) houden wij niet echt aan. Soms hebben we elke dag sex, soms langer niet. En het sperma komt ook niet altijd in mij terecht zodat je er zwanger van kan worden, zeg maar. Haha, wat een sexdetails hier haha.
Maar je weet maar nooit of het toch lukt! We zien het straks vanzelf wel weer haha!

En jij zaterdag al, komt al dichtbij! Spannend! Heb je ook al voor jezelf bedacht tot wanneer je wilt wachten met testen? Ik duim dus voor jou!

groetjes Nienke

Hoi hoi!

Hier effe een kleine update. Inmiddels is het vandaag m'n NOD, maar er is nog niks te bekennen. Nu zegt dat natuurlijk helemaal niks. Had gisteravond wel mega buikpijn en nu last van m'n rug, dus m'n gevoel zegt dat de RD wel degelijk onderweg zijn. Als ik vandaag toch ongesteld wordt, zal ik wel erg verbaasd zijn, want dat betekent dat m'n cyclus dus 28 dagen is. (had jij toch ook Nienke?) Nou, da's dan weer voorbeeldig he. En dan ben ik erg benieuwd hoe lang de volgende zal zijn. Ik had het er nog es met m'n moeder over gehad, maar zij had vroeger -  toen ze zwanger wilde worden - wel es een cyclus van 3 maanden. Pffff, hopelijk blijft me dat bespaard!!

Gelukkig is 't nu weekend (en een superlang weekend!!!). Ik heb vrij tot en met aanstaande woensdag, dus kan es lekker gaan doen en laten wat ik wil. Straks even het huis poetsen en onder de zonnebank, douchen en daarna ga ik naar de zaak van m'n vriend om de boekhouding bij te werken. Tsja, zo heb ik de zaterdag al snel weer om.

Jij nog leuke plannen dit weekend? Volgens mij wonen jullie toch in het midden van het land? Ik heb maandag en dinsdag een verplichte vrije dag in verband met carnaval, is dat bij jullie dan ook zo? Ik hoop het in ieder geval voor je, haha.

Oke, tot snel en een heeeeeel fijn weekend gewenst!

Groetjes,
Chantal

Whahaha, sorry hoor dames. Maar ik was erg nieuwsgierig hoe ik zo'n gif-plaatje moest plaatsen. Pffff, 't is dus gelukt.

Fijne avond verder!!

Groetjes,
Chantal

Hoi Chantalleke,

Ik zat net even je verhaaltjes te lezen. Heel veel herkenbare dingen. Ik loop alleen 2 weken achter op jou... Ik heb over 2 weekjes mijn nod. En ik ben sinds vandaag gestopt met roken.
Ik vind het echt super knap dat je gestopt bent! Ik ben echt heel benieuwd of je al ongi bent of zou het de 1e ronde al raak zijn?
ik zit ook in de 1e ronde.
Ik lees het wel als het zover is denk ik.

Groetjes Lisanne

Hé Chantal,

En al ongesteld geworden??? Ben erg benieuwd!
Het is toch afwachten inderdaad hoe lang je cyclus is. Die van mij de vorige keer ongeveer 28 dagen. Net iets korter volgens mij. Maar wel heel netjes.

Maar lekker twee dagen vrij hoor! Wij hier niet, haha. Gewoon aan het werk dus vandaag.
Heb je het carnaval weekend een beetje overleefd dan?
Geniet van je vrije dagen en ik hoor graag van je of je nog in spanning zit of al ongesteld bent geworden!

Terug
Bovenaan