Heeeeeeeeey hallo!!
Pfffff, daar ben ik weer hoor... 't Was de laatste tijd ontzettend druk en nu ben ik weer mega aan 't stressen in verband met een examen die ik volgende week woensdag heb. Brrr, heb het gevoel dat ik de stof totaal nog niet beheers, dus de zenuwen beginnen bij mij al aardig.
En hoe is 't met jou Nienke? Als 't goed is heb je je eisprong inmiddels gehad, volgens mij heb jij eerdaags toch je NOD? 2 of 3 maart of vergis ik me? Vind het erg spannend voor je, heb je al last van 't een of ander?
Ik ben inderdaad anderhalve week geleden keurig ongesteld geworden op dag 28. Hopelijk blijft die cyclus zo doorgaan. Volgens 'de berekeningen' heb ik morgen of zaterdag de eisprong, dus 't zal me es benieuwen of ik het deze keer ook zo duidelijk voel als een maandje geleden. Vervolgens is op 17 maart mijn NOD. Tja, we gaan gewoon vrolijk verder. Komt het, dan komt het en anders maar niet.
Voor de rest gaat 't hier lekker. Ben deze week alleen op m'n werk (de baas is met vakantie, joepie!!!) en heb ik dus effe de tijd om te studeren. Maar ja, zoals gezegd beginnen de zenuwen behoorlijk toe te slaan. Ben nu even een verkooptekst aan 't maken voor een woning en ga straks snel weer verder met de studie.
Mocht ik je niet meer 'spreken' voor aanstaand weekend, dan wens ik je heeeeeeeeeel veel suc6. Laat je niet gek maken en ik zal heeel hard voor je duimen!!
Groetjes,
Chantal