Zit ik nou mezelf gek te maken of eh.......

Hai Nienke!!

Yep, ben gewoon ongesteld geworden. Ik zei afgelopen zaterdagochtend in bed nog tegen m'n vriend: 'ben benieuwd of er vandaag iets komt'. Vervolgens ging ik naar het toilet en ja hoor: daar waren ze!!!! En keurig op tijd, op dag 28. Sta er zelf helemaal versteld van. Zolang de komende cyclus ook maar 28 dagen is, dan komt het wel goed. Wel grappig om nu te weten dat ik twee weken geleden inderdaad m'n eisprong heb gevoeld.

En ja, carnaval heb ik overleefd. We zijn niet de stad in geweest, maar zijn lekker thuis gebleven. Bijna ondergedoken zeg maar... whahaha.

Jij hebt inmiddels je eisprong gehad als het goed is, of niet? Verneem  jij dat ook?

Ik ga weer op naar de volgende, die zal zijn op 2 of 3 maart en dan m'n NOD op 17 maart.

Goed, wij gaan ff naar de Ikea nu. Effe een beetje rondstruinen.

Werkse (haha, gemeen van me he!) en tot snel!

Groetjes,
Chantal

Hé Chantal,

Ergens toch wel balen dat je ongesteld bent geworden. Maar het is lekker om te weten dat je op een regelmatige cyclus zit. Wel zo makkelijk en handig!
We zin pas net begonnen, dus hebben gewoon nog de tijd, toch?

Ik had toen ik ongesteld werd wel  dat ik wist dat 14 dagen ervoor mijn eisprong was geweest (snap je hem nog?! haha).  Achteraf wist ik het dus wel dat ik hem gevoeld had. Nu heb ik hem ergens dit weekend gehad. Maar ik weet niet precies wanneer. Ik voel van alles in mijn buik haha, dus weet het allemaal niet zo zeker. Nu gewoon nog even 2 weekjes afwachten of ik ongesteld word of niet haha.
Kan er echt niets van zeggen. Vind het wel weer een beetje spannend worden hoor. Ook al wil ik dat eigenlijk niet...

En nog leuke dingen gekocht bij de Ikea? Ook al stiekem gekeken naar kinderkamer spullen?

Tot snel weer! Groetjes Nienke

Hé Chantal,

Alles goed? Ongesteldheid denk ik voorbij? (geen idee hoeveel dagen je ongesteld bent natuurlijk). En nu ga je natuurlijk weer richting de eisprong, aangezien je dus een redelijk korte cyclus hebt. Spannend hoor! Lekker veel aan de slag (nooit een straf!)
Vakantie erop?

Groetjes Nienke

Heeeeeeeeey hallo!!

Pfffff, daar ben ik weer hoor... 't Was de laatste tijd ontzettend druk en nu ben ik weer mega aan 't stressen in verband met een examen die ik volgende week woensdag heb. Brrr, heb het gevoel dat ik de stof totaal nog niet beheers, dus de zenuwen beginnen bij mij al aardig.

En hoe is 't met jou Nienke? Als 't goed is heb je je eisprong inmiddels gehad, volgens mij heb jij eerdaags toch je NOD? 2 of 3 maart of vergis ik me? Vind het erg spannend voor je, heb je al last van 't een of ander?

Ik ben inderdaad anderhalve week geleden keurig ongesteld geworden op dag 28. Hopelijk blijft die cyclus zo doorgaan. Volgens 'de berekeningen' heb ik morgen of zaterdag de eisprong, dus 't zal me es benieuwen of ik het deze keer ook zo duidelijk voel als een maandje geleden. Vervolgens is op 17 maart mijn NOD. Tja, we gaan gewoon vrolijk verder. Komt het, dan komt het en anders maar niet.

Voor de rest gaat 't hier lekker. Ben deze week alleen op m'n werk (de baas is met vakantie, joepie!!!) en heb ik dus effe de tijd om te studeren. Maar ja, zoals gezegd beginnen de zenuwen behoorlijk toe te slaan. Ben nu even een verkooptekst aan 't maken voor een woning en ga straks snel weer verder met de studie.

Mocht ik je niet meer  'spreken' voor aanstaand weekend, dan wens ik je heeeeeeeeeel veel suc6. Laat je niet gek maken en ik zal heeel hard voor je duimen!!

Groetjes,
Chantal

Hé Chantal,

Ik reageer gelijk weer even, haha. Ik moet morgen inderdaad ongesteld worden. We zullen zien! Ik sta er hetzelfde in als jou. Ben er wel mee bezig, denk er aan, maar als het niet lukt dan gewoon lekker door. Hebben geen haast, vinden het gewoon leuk en spannend allemaal.

Jouw tentamens nu een stuk belangrijker dan je eisprong dit weekend! Inderdaad stress nu leren! Fijn dat je af en toe ook in werktijd wat kan doen, scheelt toch weer! Dan is het wel een voordeel dat je baas even weg is, haha.

Jij dus ook een fijn weekend! Lekker genieten samen tussen de drukte door! Ik hou je op de hoogte!!!

En het is dus al raak!!! Dit had ik dus echt niet verwacht zo snel, maar ben wel ontzettend blij!!!!

Heey meid!!

Ik had al even gereageerd op je nieuw geopende topic, maar wat ben ik toch ontzettend blij voor je! Echt supergeweldig en dat al zo snel!!

Geniet er lekker van en hou ons op de hoogte hoe je je voelt he.

Liefs,
Chantal

Terug
Bovenaan