Zit ik nou mezelf gek te maken of eh.......

Hoi Chantal,

Juist omdat we in een beetje vergelijkbare situatie zitten was ik benieuwd hoe het bij jou ging! Vandaar dat ik het vroeg!
Leuk om te horen dat de beslissing goed voelt! Hoe het in werkelijkheid straks is moeten we toch afwachten. Kan je nooit voorspellen.

Bij ons nog niets te melden hoor. Ben ook nog maar net gestopt met de pil, dus reken nog nergens op. We vrijen gewoon zonder condoom nu en dan zien we vanzelf wel.

Was wel leuk dat de jongste dochter van mijn vriend gister er in eens over begon. Dat ze niet kon wachten tot ze een broertje of zusje zou krijgen, ging op mijn buik liggen  luisteren en vragen of ik al zwanger was, ze zei tegen haar oudere zus dat ze voor haar verjaardag een broertje of zusjes moet vragen en zo ging het  maar door.  Zou ze het voelen dat we er mee bezig zijn?! Ik vond het wel leuk, heb er nu nog meer zin in! Hoe de werkelijkheid straks is als er een huilende baby in huis is, moeten we nog maar afwachten haha!

Knap van je trouwens dat je gestopt bent met roken! Ineens heb je een echte goede motivatie of niet? Zijn er veel mensen in je omgeving die daar nu op reageren?
Ik probeer nu ook echt gezond te eten enzo, te zorgen dat mijn lijf helemaal fit en gezond is om eventueel zwanger te worden. Heb jij dat ook?

Ik hoor het wel weer! We houden elkaar op de hoogte!
Groetjes Nienke

Hoi!!

Wat maf he, dat de jongste dochter van je vriend dat 'voelt'. Volgens mij merken die kinderen toch wel dat je ermee bezig bent. Is volgens mij een zesde zintuig van ze of zo. En als er straks een huilende baby bij jullie  is, denk ik dat ze er vast ook helemaal verliefd op worden en jou wel goed gaan helpen.

Tja, dat stoppen met roken gaat me nog steeds erg goed af. Ben nog niet weer aan een sigaret geweest en om eerlijk te zijn heb ik er ook helemaal geen trek meer in. De chagerijnigheid is er wel nog steeds en hopelijk gaat dat heeeeeeel snel over!! We zijn sinds een maandje weer aan 't sporten en uiteraard daarbij gezond aan 't eten. Een goede voorbereiding kan nooit geen kwaad he? Overigens krijg ik geen rare vragen gesteld waarom ik ben gestopt met roken. Zeg gewoon dat dat een goede voornemen voor dit jaar is en dan zijn ze ook weer rustig, hihi.

Ben trouwens vandaag ongesteld geworden en volgens mij moet ik nu 28 dagen tellen tot de volgende menstruatie, of niet? Tenminste, als mijn cyclus een beetje normaal gaat verlopen, en zo te lezen op dit forum zijn er heel wat meiden bij wie dat nog wel eens problematisch verloopt.

Spannend bij jullie zeg! Dat jullie meteen voor het "echt" gaan. Hoop uiteraard voor je dat het meteen raak is!

Vandaag waren vrienden bij ons op de zaak en we kunnen hun box krijgen. Kijk, dat scheelt weer he. Geen idee of ie er nog een beetje toonbaar uitziet, maar dan zal ik zelf wat creatief moeten worden en er een leuk kleurtje aan geven.

Onze vrienden hadden hun kindjes ook bij zich (de jongste is 2) en als ik dat zo zag, dan kriebelt het toch wel heel erg hoor. Lijkt me zo fantastisch om een kindje te hebben dat zo van je afhankelijk is. En 'mama' roept als ie zich pijn heeft gedaan of zo.

Heb jij dat ook? Dat het net is of je constant kriebels in je buik hebt? 't Is net of ik zenuwachtig ben, maar weet niet waarvoor. Volgens mij komt dat doordat ik de knoop heb doorgehakt, voelt net als verliefdheid of zo. Erg vreemd... haha.

Nou, ik ga nog weer ff aan de studie. Op 30 januari heb ik examens, dus moet nog ff hard aan 't werk.

Fijn weekend!!

Groetjes,
Chantal

Hallo allemaal.

Ook bij mij sloegen de twijfels toe toen ik eenmaal met de pil was gestopt.
We wonen in een appartement (2 verdiepingen), hebben maar 1 slaapkamer, redden we het financieel allemaal wel, kan ik nog doorgroeien op mijn werk.
Bahh helemaal gek werd ik er van!

Inmiddels zijn we een maand verder en kan ik het lekker nuchter bekijken..
We blijven hier zeker nog een jaar of 1 à 2 wonen, de slaapkamer is toch groot genoeg..dan eerst maar geen eigen kamertje..
Financieel...tja...aangezien ik gestopt ben met roken en we best rustiger aan kunnen doen..komt wel goed..
En  wat werk betreft.... a.s. woensdag hoor ik of ik in een nieuwe functie mag storten.

Daarnaast...volgens mij is liefde veel belangrijker als al die materialistische zaken

Groetjes Claudia

Hey hallo!!

Leuk dat je gereageerd hebt!

Gaat 't jou makkelijk af nu je gestopt bent met roken? Ik zit nu op dag 6 van het niet-roken en 't gaat eigenlijjk van een leien dakje. Komt natuurlijk ook omdat je weet waar je 't voor doet.

Ik zal in ieder geval woensdag voor je duimen, hopelijk krijg je die nieuwe functie! Wat doe je als ik vragen mag?

Helaas zit ik vandaag thuis, heb me ziek moeten melden. Ik ben gisteren door m'n rug gegaan en je wilt niet weten waarvan...... een wasrekje optillen!! Nou zeg ik je toch... Maar goed, ff rustig aan doen, hopelijk gaat het morgen weer goed.

Een kind is inderdaad meer gebaat bij liefde dan bij het materiele. Wij wonen ook heel klein, 2 slaapkamers en een kleine woonkamer en tuin. Maar ach, des te makkelijker hebben wij het straks met poetsen. We zijn zo klaar!! Hahaha.

Vind het trouwens vandaag wel een vreemd gevoel. Vorige week zondag heb ik m'n laatste pil genomen en volgens het 'ritueel' zou ik dus eigenlijk vanavond weer moeten beginnen met de nieuwe strip. Maar dat doe ik dus lekker niet!! Benieuwd hoe m'n lichaam daar op reageert en of ik daar iets van verneem.

Nou, ik maak me ff een kruikje voor m'n rug. Tot snel!!

Groetjes,
Chantal

Hoi Chantal,
Ach ja, zo'n forum werkt best wel een beetje verslavend..

Het stoppen met roken gaat me niet makkelijk af, mijn vriend rookt namelijk nog wel gewoon door. Daarnaast zit ik al bijna 3 weken 'ziek'    thuis en verveel ik me te pletter.
Maar ja het is voor een goed doel en dat houden we ons maar voor ogen.

Hihi das lief van je...ik werk bij het ICT gedeelte van de Belastingdienst, nu nog als managementassistente...maar vind dat na zoveel jaar niet echt leuk meer. En heb altijd gezegd dat ik eerst in een hogere functie wil zitten als ik parttime ga werken. Bedoel, als je dan al minder werkt moet het nog wel leuk zijn. Dus we wachten het af.

Haha dat komt me heel bekend voor..ik heb hetzelfde gehad in december..alleen was het bij mij een lege wasmand..best wel genant als je dat moet uit gaan leggen.

Ja sorry hoor, is misschien een redelijk ongezoute mening, maar dit zoals ik er nu
over denk.
Qua oppervlakte hebben we een heel groot appartement, maar het is niet overal
even praktisch ingericht.
M'n vriend had al wilde plannen om een extra kamer te gaan maken, maar we komen
hier bij verbouwingen zulke vreemde dingen tegen dat ik dat niet meer durf.
Ben vandaag al wel de slaapkamer aan het opruimen..we gaan d.m.v. een kastenwand
toch proberen 2 aparte gedeeltes te creeren, maar wat kan een mens een troep
hebben zeg..pfff...

Misschien zul je er wel iets van merken...maar ik hoop voor je niet al te veel.
Ik heb al anderhalve week ongelooflijk gevoelige borsten, je hoeft er alleen
maar naar te kijken. Maar goed, dat gaat ook allemaal wel weer over..

Heel vele sterkte met je rug.
Groetjes Claudia

Hoi Chantal,

Ben ik ook weer! Ja, dit forum is verslavend!!!!

Ik vind het echt knap van je dat je zomaar gestopt bent met roken en het ook volhoudt! Klasse van je! Je doet het natuurlijk wel voor iets heel goeds!

En die kriebels in je buik die jij beschrijft ken ik ook! Echt niet normaal!!!
Echt een soort verliefdheid. Ben benieuwd hoelang dit gevoel aan houdt.
Ik krijg als het goed is deze week ergens mij eisprong (bij een beetje gemiddelde cyclus van 28 dagen) dus zou nu ergens moeten gebeuren. Maar nu is mijn vriend ziek, haha!
Ach ja, hoeft ook niet allemaal nu te gebeuren. Maar ik ben er wel heel erg mee bezig!

Hoe is het nu met je rug? Alweer aan het werk of nog  thuis! Nog veel pijn?
Ik ben van de zomer ook voor het eerst een keer echt door mijn rug gegaan. Hele week rustig aan gedaan. Heeft goed geholpen toen. Daarna echt   goed hersteld en nu nergens meer last van met sporten. Dus doe rustig aan!!!

groetjes Nienke

Hoi Chantal, hoe is het met je chagrijnige buien?
Gaat het al beter? Lukt het nog steeds zonder roken?

Hey Nienke!

't Gaat supergoed met het stoppen met roken! Vandaag zit ik op dag 7 en voel me steeds beter. Gisteren was eigenlijk de eerste dag dat ik es niet chagerijnig was. Ik voel me nu al veel fitter, wauw!!

Met m'n rug gaat het helaas nog niet goed. Vandaag ben ik ook thuis gebleven van m'n werk en morgen is mijn reguliere vrije dag. Gisteren heb ik met een warme kruik in de rug gezeten, ben onder de zonnebank geweest en lekker warm water onder de douche. Maar tot op heden heeft het niks geholpen, snik...

Spannend dat jij deze week je ei verwacht zeg!! Wel erg frustie zeker nu je mannetje ziek is? Ach, dat kan gebeuren, maar hopelijk voelt ie zich alweer wat beter. Vertroetel hem maar goed en wie weet wat er dan kan gebeuren, hahahah.

Ik duim voor je!!

Groetjes,
Chantal

Terug
Bovenaan