Zo gefrustreerd!

Wat fijn om te lezen dat het al beter gaat. Ik vroeg mij af of je nog de osteopaat heb bezocht. Het kan zomaar zijn dat er toch nog een reden is waarom de kleine huilt.
Moederschap gaat met ups en downs. Ik wens je veel kracht toe om je hierin staande te houden.

Wat fijn om te lezen dat het beter gaat! Ook goed van je dat je hulp van je moeder hebt gevraagd, zodat jullie even kunnen bijtanken! En weet je, het wordt, echt waar, nog beter allemaal! ? Vanaf n maandje of 3 gaat het bij de meesten echt n stuk beter, dan os de ellendige krampjesperiode voorbij, je raakt steeds meer in een ritme, kent elkaar wat beter en noem maar op! En ja, ook dan zullen er nog periodes zijn dat je met je handen in t haar zit, omdat je maar niet snapt wat er met je kleine is (ik had dat heel erg rond de 3/3,5 maans met t 4e sprongetje), maar ook daar sla je je weer doorheen en ook daar weet je je steeda beter een weg in te vinden!!
Ga lekker genieten van jullie kleine man!!

Fijn dat het beter gaat. Wellicht wat laat, maar ik las dat je de Dr. Brown speen had vanaf maand 3? Klopt dit of begrijp ik dit fout. Want in jullie geval (snel drinken) lijkt de preemie of maat 1 speen van Dr. Brown beter. 

Hi!
Goed om te lezen dat het al wat beter gaat met jullie! Misschien heb je hier nog wat aan..
Mijn ukkie huilde ook veel, ontroostbaar leek ze. En als ze niet huilde was ze wakker en keek ze ons lachend met grote ogen aan. Ze maakte vrolijke geluidjes en was erg actief.
Wat bleek, ze was erg moe! Ik ben opzoek gegaan naar een boek over slapen wat bij ons paste en pas sinds een paar dagen die tips toe en het werkt gelijk! De kleine is beter te pas en het is nu zo'n slaapkop dat ze van voeding tot voeding slaapt en verder bijna niet wakker is!
De white noise geluiden (youtube) hielpen bij het kalmeren in bedje en zorgt ervoor dat ze zelfstandig in slaap valt en niet bij mij. (Als ze bij mij in slaap viel en ik wou dr weg leggen begon ze gelijk weer te huilen)
Succes en ik hoop dat je snel lekker volop van je ukkie kan genieten!

Ik lees nu nog even wat berichten terug (het zijn er zo veel hihi)
En denk dat de symptomen overeenkomen met oververmoeidheid, maar oordeelzelf:
Veel huilen, onrusig en overactief, snel ontevreden, kort of niet slapen, hazenslaapjes, overstrekken en gespannen, bewegelijk met de armpjes, darmkramojes, moeilijke ontlasing en veel scheetjes en wil vaak alleen bij de ouders slapen.
Onrust bij het drinken hoort hier trouwens ook bij: Onrustig, ongeduldig, overstrekken, weigeren en extra gevoelig voor prikkels. 
Als dit zo is kan ik het boek 'baby in een droomritme' aanraden :)

Hallo iedereen.
Inmiddels is de kleine 3.5 maand oud! Het gaat elke dag iets beter. Hij slaapt elke dag rond 21uur en slaapt dan door! In de middag slaapt hij niet en tiert heel veel. Hij weigert gewoon te slapen. Als ik hem rond 19.30 in bed leg is het anderhalfuur drama,korte slaapjes en wakker bleren waarna hij na 21uur wel in slaap valt. Daarna kan ik dan eindelijk dineren. Het is een verandering maar ik ben al blij dat ik elke ochtend de dag start met een geweldig kind die verliefd naar mij lacht als het tijd is voor zijn 1e fles. Echt elke ochtend als hij mij ziet heeft hij schik. Super lief! Niemand anders is ooit zo blij geweest met mij! En dat voelt reuze fijn. Al moet ik ook eerlijkheidshalve toegeven dat ik ook vaak naar de klok kijk als we al richting 19uur leven...
Het is erg druk en je hebt een kind die veel aandacht vraagt. Zijn ontwikkeling gaat prima. Hij kan zich al opstrekken. Dat was trouwens best schrikken alsof hij uit mijn arm weg wilt lopen en hij nog niet kan lopen wat weer voor frustratie zorgt bij hem?.
Ik weet wel zeker dat hij veel minder last heeft van darmkrampjes en dat is top. 
Ik wil jullie hierbij enorm danken voor alle tips! Fijn dat ouders elkaar onderling zo kunnen steunen. Hartelijk dank en dikke knuffel!

Fijn dat het al een heel stuk beter gaat zeg. En dat je nu echt kunt genieten van hem. En geloof me ook die avonden gaan beter worden dat je straks wel om een normale tijd kunt eten en zelfs samen met hem kunt gaan eten. 
Maar voor nu lekker genieten van de fijne momenten!!

Wat fijn om te lezen dat het beter gaat bij jullie !
Ik hoop dat het elke dag nog een stukje beter zal gaan en wat meer overdag zal gaan slapen.
En fijn he die glimlach van je eigen kleine uk!
Probeer die momenten goed te koesteren dat houdt je ook zeker op de been!

Terug
Bovenaan