zo ontzettend spannend

Hier weer een update,
Gisteren vreselijk bericht gehad, sinds dinsdag ging het heel goed om te ademen met hele lichte ondersteuning.
Nu had de kleine meid een cyste in de buik maar daar deden ze niks aan omdat ze er geen last van had, maar deze is in 2 dagen tijd zo hard gaan groeien dat het het maagje en de longetjes wegduwd, maar omdat ze veels te zwak is om te opereren is dit geen optie, en is er dus niks aan te doen. Nu heeft kleine meisje wel pijn en krijg hiervoor morfine. Dus eigenlijk is het een kwestie van een paar dagen. Zo verdrietig!!

Groetjes

Hai,

Jeetje wat vreselijk!! Ik wil jou, de ouders en iedereen die hier dichtbij betrokken zijn heel veel sterkte wensen.

Het blijft toch echt een groot wonder als je kindje gezond geboren wordt, als je zoiets leest als dit blijf ik me verbazen dat er altijd nog mensen zijn die kinderen "nemen" en die dat heel vanzelfsprekend vinden.

Ik ben elke dag dankbaar dat ons kleine meisje gezond is.

Sterkte!!

Knuffel,
J_J

O joh, wat afschuwelijk! Heb tranen in mijn ogen en mijn maag krimpt samen. Heel veel sterkte aan iedereen die erbij betrokken is, wat erg.....
Ik leef met jullie mee....
Liefs Pippi

Terug
Bovenaan