zo ontzettend spannend

Hoi meiden, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Vanmorgen is de lieve, kleine Charlotte overleden. Vreselijk verdrietig en zwaar, helemaal als ik onze supergezonde zoon vast hou, denk ik elke keer aan dat kleine lieve meisje op de ic die het niet heeft gehaald.

Groetjes

Ik wil jullie (en alle anderen die betrokken waren bij het dit bijzondere meisje) heel veel sterkte wensen met het verlies. Ik wens jullie toe dat jullie op het een moment die voor jullie goed is een plaatsje kunnen geven.

Liefs,
J_J

Wat erg zeg. Het is net wat J_J en jtzwanger ook al schreven, nu pas besef je hoe bijzonder het is dat je een gezond kind hebt gekregen. En hoe verschrikkelijk het is, om dat nu alweer te moeten missen, je hebt er negen maanden naar uitgeleefd, en nu is het al weer voorbij. Hoe oneerlijk ook, jij wel, maar zij niet. Ik ken dat, en op een of andere manier voelde ik me nog schuldig ook, met mijn gezonde kind bij haar te zijn en zij zonder kind.

Veel sterkte allemaal!

Janine

heel veel sterkte voor jou en iedereen met deze mixed feelings!!!
wij hebben het ook van dichtbij meegemaakt...
Op de dag dat ons zoontje (nu 41/2) geboren werd, overleed het petekindje van mijn beste vriendin (5 wkn).
Vreselijk.... dat contrast... enorm groot geluk tegenover een zeer groot verdriet...
Oneerlijk en nog steeds niet te snappen!!!

Hou je taai en probeer het samen een plekje te geven!!!

Hoihoi,
Zaterdagmorgen bij mn vriendin langsgeweest. De kleine lieve Charlotte lig lekker in haar eigen wiegje en dat is natuurlijk heel fijn om ze nog een paar daagjes thuis te hebben, maar wat een intens verdriet. Gelukkig kan mn vriendin er goed over praten en huilen. Haar man veel minder goed. Samen hebben we in haar babykamer gehuild. Ze had die kamer met zoveel liefde uitgezocht en ingericht en nu lig Charlotte er wel maar niet op de manier die je had gehoopt. Ook dubbel moeilijk want ze heeft dezelfde babykamer als mij. (heel perongeluk)
Woensdag word Charlotte begraven.
Groetjes

Hoihoi,

Heel veel sterkte met dit immense verdriet voor jou en voor alle betrokkenen. Wat een verhaal zeg, ik zit hier met tranen in mijn ogen en kippenvel overal.
Veel sterkte voor woensdag alvast,

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hoi, ik lees net met een brok in mijn keel dit verhaal! Wat afschuwelijk en zo veel verdriet als je dit als ouders mee moet maken, we mogen ons gelukkig prijzen dat we gezonde kinderen mogen krijgen want zo vanzelfsprekend is dit niet dat blijkt maar weer. Ik wens jullie heel veel kracht en  sterkte toe  met het verwerken van dit inmense verdriet!

Groetjes en veel liefs,

Puk

Terug
Bovenaan