Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen

zoooooooo.........he he!!!
Hoi meiden,
Het was  ff zoeken en uitproberen, maar ik ben er ook weer bij. Wat me wel verbaasd is dat er nu helemaal geen dreumesforum meer is. Een plekje voor moeders met kinderen van 1 tot 2 jaar. Het is wel grappig ff een ander kleurtje en wat smilys erbij .  Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden, want ik had net een stukje getypt op het oude forum. Ik weet niet of iedereen dat al gelezen had.
Ik wacht jullie reacties wel weer af en ik spreek jullie snel wel weer
Groetjes Renate
 
He Renate,



Ik had je stukje niet gelezen...dus misschien nog een keer typen??


.
Ik heb ook niet veel...ik moet zo weg uds ik type volgende keer
even...maar het topic doet het weer dus we kunnen weer kletsen.!!



doeiiiiiiiii

Esther


 
hoi, Ik had ook net zo. middag ook  een stukje geschreven op het oude forum, stond niet zo veel in hoor. Ben vandaag lekker wezen zwemmen met joeri. Hij vond het echt super. Het was een lekker verwarmd zwembad met alleen maar kleintjes. Ik was van de zomer ook wel wezen zwemmen thuis en op vakantie, maar het was alweer een tijdje geleden. Ik ga zeker volgende week weer. Misschien ben ik een beetje dom maar rupsie en esther blom zijn jullie 2 verschillende mensen of een en dezelfde.  zo even experimenteren (of hoe schrijf je dat) met de smileys. Verder niet zoveel te melden, oja sinds  een paar weken  drinkt hij s'middags zijn melk uit een gewone beker gaat goed, pakt hem zelf en zet hem netjes zelf neer. Alleen nu viel de beker (per ongeluk ?! ik zag het niet gebeuren) alles over de vloerbedekking en het behang. Een lol dat ie had,als dat maar niet gaat stinken. groetje karin
 
ja hier ben ik ook weer hahhahaha!! eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, heb niets te melden en moet nog een beetje uizoeken hoe het hier werkt maar gata lukken doei doei tot snel
 
 he allemaal,



Leuk dat je er weer bent Chanel/Michelle



Enne Karin,,,ik ben 1 persoon. Zowel Rupsie als esther blom...heb
opeens 2 ID's...want ik heb 2 meeladressen.Dus met het ene adres ben ik
Rupsie en met de andere gewoon Esther Blom...



EN nu lekker tv kijken...doeiiiiiii

 
poe poe wat een gedoe, maar goed we zijn er weer uit!!

Zijn jullie ook zo blij dat het sneeuwen is afgelopen? Dylan en Danny vonden het wel leuk Dylan helemaal geweldig en Danny toen het ging smelten hahah!
Hier gaat het verder allemaal goed, Danny heeft alleen erg veel last van een kies ik had zo gehoopt dat alles er ineens zou zitten! Maar ja te hard en ik heb het ook te hard geroepen met het eten het middageten is hier nu echt een ramp aan het worden heb de korstjes eraf gehaald maar nog vertikt hij het gaat hij huilen naar de gang dan nou dat heeft ook niet eens meer indruk op hem!!!

Gisteren de echo gehad van de kleine zag er allemaal erg goed uit heb zelfs al een boel haartjes gezien, en zijn piemel weer dus nu twijfel ik echt niet meer hihi!
Maar het allerbelangrijkste was gewoon dat alles perfect eruit zag en het deed!
Hoop op nog 7 weekjes maar dat dat heb je zelf niet echt voor het zeggen!

Nou meiden ik ga lekker douchen en slapen en manlief het idee voor het geboortekaartje laten lezen en zien!

Groetjes, Renata

 
Terug
Bovenaan