Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen

Hoi Meiden,
Ik geloof dat we het allemaal weer een beetje gevonden hebben. Op het oude forum waren er ook nog Angie en Yvonne??? Als jullie dit ook nog lezen....hoe is het met jullie en de kleintjes?
Wat ik wel jammer vind is dat je nu niet even terug kan kijken wat een ander heeft geschreven....moet nu alles ff onthouden.

Leuk he Karin...zwemmen met die kleintjes. Toen wij met vakantie waren toen vond Justin het nog maar niets, maar sinds een week of 4 gaan we ook regelmatig een keertje en hij vind het geweldig. Sander is nog wel een beetje een angsthaas, maar vind het ook prachtig. En daar gaat het toch om he??dat ze het leuk vinden.

Geweldig dat het zo goed gaat met de baby Renata.  Wel leuk dat je zo vaak een echo krijgt he? Dus Danny vond de sneeuw ook niet zo leuk? Justin wel toen het een beetje minder werd, maar dat dikke pak daar kon hij ook helemaal niet doorlopen. Hij was een paar keer gevallen met z'n gezichtje vol in de sneeuw, dus dat was brullen. Ik ging ook een keer met Sander en Justin op de slee en toen viel de slee om hahahhahaha ik heb er bij staan lachen. Was zo'n mooi gezicht.

Zo, hier laat ik het ff bij tot nu toe. Ik ga ff Justin uit zijn bedje halen, want ik hoor de babyfoon. Sander was al om 6uur wakker, dus dat was wel errug vroeg. Nou ja....ben lekker vrij vandaag, dus kan het rustig aan doen vandaag.

Groetjes Renate
 
hoi allemaal,

ik ben yvonne en de moeder van max die is geboren op 10 oktober 2003. ik weet niet meer of jullie mij nu bedoelen met die yvonne want ik kan het ook niet meer nalezen dus vandaar dat ik maar even reageer.ik hoop jullie gauw weer te spreken als jullie mij tenmisnte bedoelen.

groetjes van yvonne
 

Hoi Meiden,
Wel weer rustig hier, van mij ff klein berichtje, want ik moet zo werken.
En Yvonne...volgens mij was jij het wel die had gereageerd toen bij het stukje zomerkids. Dus het zou wel leuk zijn als je ook mee wil kletsen,   errug gezellig. Dus jij hebt een zoontje Max..wanneer is hij geboren?
Nou ik ga weer stoppen, ik hoop dat er vanavond weer wat berichtjes bij staan, dan spreek ik jullie dan wel weer.
Groetjes Renate
 

hahahah sorry Yvonne, ik zie nu ik het berichtje heb geplaats dat de datum van Max er al bij staat hahahha. Das ook het nadeel dat je niet terug kan kijken terwijl je het berichtje typt. Nou ja.........t is ook nog zooooo vroeg
Groetjes Renate
 
hoi hoi. ja inderdaad hoe meer mensen hoe gezelliger het is natuurlijk!!!!! welkom ook,,,heb niet zoveel te melden hoor!! michelle is een paar dagen ziek geweest alleen koorts heel vreemd!! verder nergens last van, en we hebben chanelle kaal geknipt hahhahahah, ze had erug lang haar en ik was het zo zat dat ik vrijdag besloot om een stuk er af te halen. had elke dag ruzie mer haar,, nou staat een stuk beter hoor echt zo madametje nou!!. ik zit nou al te denken wat michelle te geven voor de verjaardag duurt nog wel effe natuurlijk maar toch. weten jullie het al????.tis zo moeilijk. nou ik heb ook een leuk nieuwtje hahha ik ga 24 maart naar euro disney!!! mijn moeder wordt 50 in april en heb altijd gezegd dat ze naar euro wil met me neefje en chanelle, dus zo gedaan zo geboekt en ikkuh zeuren natuurlijk wou ook graag mee!! ja me manlief gaat ook in april een weekie weg alleen!!  dus mag ik ook wat toch??. nou na veel zeuren heb ik ook me zin gehad hahhaha IK MAG MEE, hahahha tja lijk net zoals vroeger krijg altijd me zin hahahhahah,dus lekker gezellig .. nou nu heb ik echt niets meer te melden hoor!! en renata!!! leuk hoor dat het zo goed gaat!! tis nou zo voorbij he!! kan je je kleine man in de armen sluiten.. gaat echt super snel. voor mij dan, jij zit natuurlijk met die dikke buik!! nou ga stoppen en tot gauw doei doei
 


Hoi allemaal,
Tjong....wat is zo'n weekend weer snel voorbij zeg. Hoe is het met al jullie kleintjes?   Hier zijn Sander en Justin nog enorm aan het hoesten, denk dat ik toch maar eens naar de ha moet gaan, want het gaat maar niet over. Nog ff paar dagen aankijken, want het weer wordt gelukkig ook weer wat beter. Het zonnetje schijnt hier al lekker. Ik heb wel weer zin in het voorjaar. De kids hebben nu al lang genoeg binnen gezeten. We moeten alleen nog met de tuin aan de gang., want door de verbouwing is het een chaos om het huis. Dus de kids kunnen nog niet alleen buiten spelen. Maar wanneer dat klaar is.............heb ik wel al zin in hoor.
Wat heerlijk Danielle......naar Eurodisney. Wij zijn geweest toen Sander nog net geen jaar was. En ik wil nog wel een keer weer heen hoor. Maar dan als Justin ook een jaartje of 4 is, want dan heeft hij er meer aan. Sander heeft toen bijna alleen maar in de wandelwagen gezeten. Wel een geluk dat hij daarin zo makkelijk was........dat had ik met Justin nu niet voor elkaar gekregen.
Voor de rest eigenlijk geen nieuws van hier......alleen dat Justin nu ook steeds meer begint te praten. En dan vooral nazeggen. Vind het wel heel erg grappig om te horen.   Ik hoor nu ook zo in een keer woorden die ik nog nooit van hem had gehoord. Dan denk ik echt he........kent hij dat woord ook al?
Nou ik ga maar eens weer stoppen......ff wasmachine aanzetten. Misschien kan ik het wel lekker buiten drogen.
Nou tot later en de groetjes dan maar
Renate


 
hoi allemaal,

nou hier gaat het verder ook zijn gangetje. max is ook weer eens verkouden maar goed dat hoort bij deze tijd van het jaar zullen we maar zeggen. verder merk ik inderdaad ook dat max steeds meer woordjes zegt. leuk is dat he als je ze zo hoort praten. ik ben van de week op kraamvisite geweest bij mijn schoonzusje en dan zie je weer hoe klein het allemaal begon. echt schattig om te zien zo'n  kleintje.

gelukkig begint het weer nu beter te worden en max vind het dan ook heerlijk om buiten te "'spelen"" hij loopt dan echt te rennen door de tuin heen en vind het allemaal prachtig.ik zou inderdaad ook weer blij zijn   als het voorjaar is dan is het voor max ook fijner want nu zitten ze veel binnen en volgens mij word max echt een buitenmensje want hij staat nu al heel vaak tegen de deur te trappen zo van amg ik naar buiten of neit en als ik dan zeg van nee nu evne niet want het regent buitne dan vind hij dat echt niet leuk. max vind het nu ook geweldig om boekjes te lezen en om in fotoboekjes te bladeren.

nou ik ga er maar weer eens een eind aan breien, want ik moet nog evne wat opzoeken op het internet en dan nog wat in het huishouden doen,want morgen moet ik weer werken.

groetjes van yvonne
 
Hallo allemaal.

En welkom Yvonne. Leuk dat je er ook bent. Ik heb 1 zoontje van 19 maanden (of 20)...in ieder geval van 26 juli 2003. En hij heet Ruben...

Ik denk nog helemaal niet na over de verjaardag en wat ik ga geven..misschien een zandbak. Maar dan krijgt ie dat nu al want het wordt lekker weer.

En RUben begint ook zo met napraten...echt de raarste woorden...zoals jeetjemina...of zodeju...en dat probeert ie dan. Je verstaan het niet maar je weet wel wat ie wil zeggen.   Erg leuk hoor!

Verder zie ik dat er 2 snijtranden doorkomen aan de bovenkant...en aan de onderkant komt ook iets maar dat is nog niet zover volgens mij...dus hij zit nu op 8 tanden, 2 snijtanden en 4 kiezen...dat gaat dus de goede kant op! Hebben jullie kids al snijtanden? Volgens mij heet Ruben erg veel last daarvan gehad met het doorkomen...echt weken en weken. Die van jullie ook?

Ik heb ook niet zoveel verder. Ik moet deze week naar het ZH naar de KNO arts ter controle....voor de buisjes. Maar het zal vast goed gaan. He, ik ga weer aan de slag. Ik zit nu op mijn werk want ik kon thuis niet inloggen...raar. Geeeeen idee waarom niet...

Tot snel allemaal!

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Esther
 
Terug
Bovenaan