Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen

Hoi allemaal, daar ben ik ook weer eens. Alles gaat hier egenlijk zijn gangetje. Esther, wij dachten er ook aan om een zanbak voor zijn   verjaardag te geven maar dat zal idd ook wel ergens volgende maand al of zo zijn. Joeri is van 29 juli.  Hij heeft trouwens 4 kiezen,  8 tanden en 2 hoektanden (boven). Hoeveel kiezen krijgen ze eigenlijk nog 4 of nog 8?. Vooral van die kiezen heeft hij heel erg last gehad, die kwamen ook echt alle 4 tegelijk, heel zielig. Ik vindt het echt prachtig dat gepraat, je weet nu een beetje wat er in zijn koppie omgaat. Nou ze weten meer dan je denkt. Probeert ie ergens iets in te krijgen en dat lukt niet dan zegt ie gewoon "past niet" en dat soort dingen.
 
Werken jullie eigenlijk nog ( een paar in iedergeval zag ik) Ik werk nog 2 dagen, een dag gaat joeri naar de creche en de andere dag is zijn vader thuis. Gaat hartstikke goed.

Nou ik ga stoppen even desperate housewives kijken doei, karin
 
Hallo allemaal, ook ik zal weer eens even wat vertellen heb eigenlijk niks bijzonders behalve dat we dan lekker druk bezig zijn om de tuin op te ruimen mijn kerstboom staat er zelfs nog in ( dat ding was binnen helemaal niks en buiten knapt hij op joh hihi!)
En ja dan willen wij ook eindelijk eens even een zandbak gaan halen!
Wat ik Danny moet gaan geven we hebben echt nog geen idee vind het erg moeilijk ze hebben gelukkig nog bijna niks!
Hij is helemaal gek van dieren joh we gingen vorige week lekker naar de kinderboederij Dylan wou gelijk in de speeltuin spelen en Danny riep alleen maar de dieren gelukkig was oma erbij dus dan was ik met Danny en dan weer met Dylan!
Gelukkig zijn mijn kids niet meer verkouden of ziek, alleen heerst er nu waterpokken op de peuterspeelzaal dus hou eigenlijk wel mijn hart vast!

Nog maar 9 weekjes en dan hoop ik dat er al een broertje is voor hun, ik heb nu erg veel last van mijn bekken, en dat is knap lastig met 2 kids maar ik wil denk ik ook te veel terwijl dat niet hoef! Dus meiden ik hoop dat ik met 37 weken beval duimen jullie dan voor me????!!!
Nou ik ga nog even gauw hun maandboek ( wat er allemaal is gebeurt wat ze kunnen en noem het maar op) bij werken en dan lekker   mijn bedje weer in!
Hoop dat alles verder bij jullie ook goed gaat en dat de kindjes die ziek zijn heel gauw weer beter zijn!

Groetjes, Renata

ps Esther hoe is het met je man nu? Ik hoop alles goed!
 

Hoi meiden,
Wat leuk al die berichtjes.....moet gewoon bijlezen hahahah.
Ik werk ook nog Karin. Ik werk 2,5 dagen in de week  ( in een winkel). Toen een collega paar weken geleden ziek was heb ik ook een paar weken 4 dagen gewerkt, maar dat vond ik toch wel veel hoor. Mijn moeder en schoonmoeder passen op. En om de week werk ik op zaterdag en dan is m'n man thuis.
Over Justin zijn verjaardag hebben we nog niet echt nagedacht, maar ik wil wel graag een schommel en eventueel glijbaan hebben voor de kids. Dit zou natuurlijk mooi voor Justin zijn verjaardag kunnen, omdat hij in de zomer jarig is.   Maar zo'n speeltoestel met huisje/glijbaan en schommel (van hout) zijn enorm duur. Mijn vader is timmerman, dus misschien kan hij samen met m'n man wat in elkaar bouwen. Nog maar even kijken, duurt nog wel ff.
Renata ik zal voor je duimen.
Zo dit was het voor nu. Ik ga Justin aankleden en ga ff kijken of Sander inmiddels wakker is. (denk't niet, want heb nog niets gehoord)
Groetjes Renate
 
hoi allemaal,

. max ligt net in bed dus kan ik even rustig achter de pc zitten. ik loop op dit moment ziek thuis,heb last van diaree en dat soort dingen.ik werk 2 dagen in de week en als er zieken ofzo zijn dan wel meer. laatst heb ik ook weken meegemaakt van 4 dagen werken in de week nou dat   is dus echt te veel,want na een maand lag ikzelf ziek thuis. het is toch anders nu je er een kleintje bij hebt.ik vind 2 dagne dan ook meer dan genoeg. ik werk trouwens als cassiere in een supermarkt.als ik moet werken gaat max naar een oppasmoeder:een mevrouw hier uit de buurt die zlef ook 2 kinderen heeft van 7 en 8 en dat gaat harstikke goed.dus ik kan met een gerust hart gaan werken.

bij ons durt het nog even voor max jarig is namelijk 10 oktober dus ik kan mooi even meekijken wat jullie de kids cadeau doen en dan heb ik er misschien zelf ook wat aan. ik bedoel dan kan ik mooi ideetjes op doen. max heeft vorig jaar van ene collega van mij een zandbak gekregen die ze nog over had van haar eigen zoontje. dat is zo"n blauwe schelp waar je water en zand in kan doen. dus daar kan hij mooi meespelen.

max heeft trouwens nu 8 tanden en 1 kies. en de rest is behoorlijk rood en opgezwollen dus er zullen er vast meer aan komen.

nou hier laat ik het even bij. tot gauw,

groetjes van yvonne
 
hoi daar ben ik ook weer!!! renata!! ik duim ook voor je hoor, komt allemaal goed!!! ik werk 2 dagen 3 uurtjes dus niet zoveel net genoeg laat maar zeggen haha, ik ben niet zo werker, heb vroeger in de verzorging gezeten en daar ben ik helemaal klaar mee, dus mischien als ik weer wat vind ennaar me zin is dat ik wel meer ga werken en dan wel als de kids op school zitten hoor!!, is het bij jullie ook zo heerlijk weer vandaag!  je komt helemaal bij zo!,Michelle is op dit moment erug bezig met tandjes, maar welke???? ze is erug dreinerig en zit voordurend in de mond maar ze laat niet kijken hoor, maar in ieder geval moet ze nog 3 kiezen en dan is ze helemaal klaar( dus duhhhh het zal wel een kies zijn dus hahah die doorkomt) ben blond hoor,verder gaat het allemaal zijn gangetje , dus heb niets meer te melden!!
 
Tje jongens...ik moet nu ook even bijlezen..wat is er veel gepost zeg. LEUK!
Zo te horen Yvonne zitten onze kids op 1 lijn...evenveel tanden en kiezen...en hoeveel kiezen te krijgen? Ik weet het niet maar ik denk 8?

Renata, ik duim ook voor je mee hoor. Dat is best zwaar met 2 kids en dan je bekken voelen. Ik heb er gene ervaring mee maar ik kan me er iets bij voorstellen. Ik hoop echt dat je met 37 weken en 3 dagen bevalt...dat zou heerlijk zijn.!!Met mijn man gaat het wel redelijk al blijven we ups en downs hebben. Het is gewoon zwaar en moeilijk mee om te gaan...de kanker mag dan (hopelijk) weg zijn maar de angst is er nog en het is een dagelijks onderwerp van gesprek. Ons leven staat nog wel in het teken van die ziekte...en zal het de komende jaren nog wel blijven. Het slijt wel schijnt...na zoveel jaar. Dus wij hopen op gezonde jaren en een gezonde toekomst.

Goed idee die zandbak he? Waarschijnlijk kopen wij het deze maand en dan krijgt ie voor zijn verjaardag wel wat anders.......wat een verwennerij!

Ik werk trouwens 4 dagen. Dat is best zwaar moet ik zeggen maar wel te doen. Mijn man heeft 2 banen en werkt daardoor 5 dagen...ook wel thuis hoor...maar dus ook in het weekend af en toe. Maar we hebben een redelijk schema en dat werkt goed.Ik werk liever 3 dagen maar dat kan in mjin functie niet...dus even volhouden en we zien wel...

met Ruben is alles wel goed...die heeft van die vreselijk driftbuien....brrrrr...maar ook daar slaan we ons doorheen!!

Nou, ik moet nog even aan de slag en dan ga ik naar huis toe. HEERLIJK!!!

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

groetjes
Esther
 
hallo allemaal,

esther wat erg dat jullie dat hebben moeten meemaken,maar gelukkig gaat het nu goed tenminste. Het zal wel  denk ik idd een  deel van je worden.  

Renata ik ben ook met 37 weken en  1 dag bevallen is aan te bevelen hoor! Als je trouwens nog wat leuks wil lezen  over opmerkingen tijdens je zwangerschap, dan moet je eens naar flaironline gaan naar het baby forum daar staat een topic over dit onderwerp. Ik las dit van de week er staan  (toen) 137 berichten op!!! echt leuk om te lezen.  

Joeri heeft eind jan de waterpokken gehad, het is echt heel de creche afgegaan. Hij  is maar 2 dagen echt ziek geweest met hoge koorts, maar hij zat echt helemaal onder zelfs in zijn mond en op zin tong. Hij heeft nu nog steeds wat lelijke plekken op zijn lichaam.  Bij sommige kindjes zag je bijna niets,maar ik ben blij dat hij het al gehad heeft want hij had nog niet echt het  besef om te gaan krabben. Nou hopen dat het dit weer blijft lekker zeg!  

Dit was het weer tot ziens,
   
 
Hoi allemaal,
Eindelijk weer weekend. Vandaag lekker vrij, maar morgen is het koopzondag, dus dan moet er wel weer gewerkt worden. Maar goed, vind het niet zo erg hoor. We hebben er 6 en ik heb ze met een collega verdeeld, dus hoef er maar 3 in het jaar.
Justin en Sander zijn vannacht weer aan het spoken geweest. Ik ben wel 6 keer naar Justin toe geweest. Ik haal hem er dan niet uit en geef hem ook niets (wil hij ook niet). Hij krijgt een aai over zijn bol en ik ben weer weg. Maar telkens als ik net weer sliep huilde hij weer pfffffffff wel vermoeiend. Hoe doen jullie dat als de kids s'nachts wakker zijn? Nog tips? Met Sander ben ik nu aan het stickers plakken als hij door heeft geslapen, maar dat begrijpt Justin nog niet. Hij krijgt er wel eentje als hij heeft doorgeslapen hoor.   Maar waar ze dan weer last van hebben midden in de nacht......ik zou het niet weten. Is nog steeds gokken, want Justin maakt het nog niet zo duidelijk.
Justin is nu aan het puzzelen.....zo'n houten legpuzzel. Vind het wel knap dat hij dat kan. Dan ben ik toch wel trots op hem hoor. Ik denk dat we vanmiddag nog even gaan zwemmen. We hebben helemaal de smaak te pakken en de kids ook (nou ja Sander dan)
En Esther........Justin kan ook wel van die driftbuien hebben. Vooral als iets niet wil lukken. Hij kan al boos worden als hij niet dicht genoeg bij de tafel zit.  Zal ook wel weer een fase zijn. Hoop alleen wel dat die dan snel weer over is. Sander zit nu alweer in de fase.....'"hoe doe ik mijn broertje zeer". Echt om gek van te worden. Dan gaat het weer een poosje goed en nu is het weer helemaal mis. Meestal zijn er dan weer veranderingen bij hem (zoals peuterspeelzaal ofzo) maar ik kan me nu niet bedenken wat er nu aan de hand is. Of het ligt toch ook een beetje aan Justin, want die kan ook wel van zich afslaan en dan slaat Sander natuurlijk ook meteen terug. Maar hij heeft niet door dat zijn broertje een stukje kleiner is.
Pfffffffffff zo ff weer genoeg van me afgeschreven. Voor de rest gaat het hier prima hoor.
Ik ga nu nog ff lekker kopjedrinken en ik spreek jullie later.
Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan