Hoi allemaal, daar ben ik ook weer eens. Alles gaat hier egenlijk zijn gangetje. Esther, wij dachten er ook aan om een zanbak voor zijn verjaardag te geven maar dat zal idd ook wel ergens volgende maand al of zo zijn. Joeri is van 29 juli. Hij heeft trouwens 4 kiezen, 8 tanden en 2 hoektanden (boven). Hoeveel kiezen krijgen ze eigenlijk nog 4 of nog 8?. Vooral van die kiezen heeft hij heel erg last gehad, die kwamen ook echt alle 4 tegelijk, heel zielig. Ik vindt het echt prachtig dat gepraat, je weet nu een beetje wat er in zijn koppie omgaat. Nou ze weten meer dan je denkt. Probeert ie ergens iets in te krijgen en dat lukt niet dan zegt ie gewoon "past niet" en dat soort dingen.
Werken jullie eigenlijk nog ( een paar in iedergeval zag ik) Ik werk nog 2 dagen, een dag gaat joeri naar de creche en de andere dag is zijn vader thuis. Gaat hartstikke goed.
Nou ik ga stoppen even desperate housewives kijken doei, karin
Werken jullie eigenlijk nog ( een paar in iedergeval zag ik) Ik werk nog 2 dagen, een dag gaat joeri naar de creche en de andere dag is zijn vader thuis. Gaat hartstikke goed.
Nou ik ga stoppen even desperate housewives kijken doei, karin