Hoi meiden,
Tjonge Esther.....jij bent er lekker vroeg bij!! Maarre hoe is het nu?? het kan idd best zijn dat het van de vermoeidheid komt dat je zo misselijk bent. Door vermoeidheid ben je natuurlijk ook wat vatbaarder voor dingen. Maar ik hoop dat het nu weer wat beter gaat.
Danielle....heb je lekker genoten van de rust dat je kids uit logeren waren? Of vond je het toch wel errug stil??? hahahhaa we kunnen toch niet zonder ze he??
Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Afgelopen woensdag is Sander 4 jaar geworden. Ook weer een hele mijlpaal. We hebben een erg drukke dag gehad, want de meeste visite kwam s'middags. Sander had helemaal geen oog voor de visite of de cadeautjes.....hij deed zelfs erg verlegen. Hij is goed verwend en ik kan weer een speelgoedwinkel beginnen. Na de herfstvakantie gaat hij naar de basisschool......spannend!!! Hij heeft wel een paar keer proefgedraaid, maar straks alle dagen zal ook wel weer wennen zijn.
Sander heeft van ons een fietsje gekregen voor zijn verjaardag. Zijn eigen een 12,5 inch werd toch wel al heel erg klein. Justin krijgt nu Sander zijn oude.....zal mij benieuwen of hij daar oook snel op weg zal fietsen. Hij fietst natuurlijk wel al op zijn driewieler......maar met zijn voetjes gaat nog veel sneller.
Karin en Renata.....waar zijn jullie nu???? En hoe is het met jullie en de kids???
Ik ga maar eens stoppen en even weer met de kids kleuren. Sander heeft ook veel kleurboeken en stiften gekregen, dus voordat ik alle muren weer gekleurd heb ga ik maar snel naar ze toe.
Groetjes Renate