Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen


Hoi meiden,

Tjonge Esther.....jij bent er lekker vroeg bij!! Maarre hoe is het nu?? het kan idd best zijn dat het van de vermoeidheid komt dat je zo misselijk bent.   Door vermoeidheid ben je natuurlijk ook wat vatbaarder voor dingen. Maar ik hoop dat het nu weer wat beter gaat.

Danielle....heb je lekker genoten van de rust dat je kids uit logeren waren? Of vond je het toch wel errug stil??? hahahhaa we kunnen toch niet zonder ze he??

Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Afgelopen woensdag is Sander 4 jaar geworden. Ook weer een hele mijlpaal. We hebben een erg drukke dag gehad, want de meeste visite kwam s'middags. Sander had helemaal geen oog voor de visite of de cadeautjes.....hij deed zelfs erg verlegen. Hij is goed verwend en ik kan weer een speelgoedwinkel beginnen. Na de herfstvakantie gaat hij naar de basisschool......spannend!!! Hij heeft wel een paar keer proefgedraaid, maar straks alle dagen zal ook wel weer wennen zijn.
Sander heeft van ons een fietsje gekregen voor zijn verjaardag. Zijn eigen een 12,5 inch werd toch wel al heel erg klein. Justin krijgt nu Sander zijn oude.....zal mij benieuwen of hij daar oook snel op weg zal fietsen. Hij fietst natuurlijk wel al op zijn driewieler......maar met zijn voetjes gaat nog veel sneller.

Karin en Renata.....waar zijn jullie nu???? En hoe is het met jullie en de kids???
Ik ga maar eens stoppen en even weer met de kids kleuren. Sander heeft ook veel kleurboeken en stiften gekregen, dus voordat ik alle muren weer gekleurd heb ga ik maar snel naar ze toe.

Groetjes Renate

 
hoihoi,



gefeliciteerd Renate...4!! Groot joh! Zo te horen was het een leuke en gezellige dag!



Hier alles oke hoor. Ruben was gisteren bij mijn ouders logeren. Ze
komen hem zo weer brengen. Wij hadden een feestje gisteravond en het
was wel eens lekker om gewoon even samen te zijn. Mijn ouders komen zo
eten...ik verheug me erop om Ruben weer te zien al was het heerlijk om
even vrij te hebben. Vooral nu met de wintertijd! Al heeft Ruben zich
goed gedragen bij mijn ouders want hij was om 7 uur wakker (ipv 8 uur
zomertijd dus)...nou, dat zou bij ons nooit gelukt zijn denk ik.



Wij hebben morgen de 20ste week echo. Spannend hoor. Ik hoop echt dat
alles oke is al zal dat haast wel...maar het blijft spannend en ik wil
toch wel een bevestiging dat alles oke is. Ik hou   jullie op de
hoogte!



Ik ga nu weer stoppen. Erg kort, ik weet het...maar ik ga nog 5 minuten lezen voordat onze wervelstorm weer thuis is.



doeiii, ik laat snel horen hoe het was gister!



groetjes

Esther


 
Hoi hoi,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, dus ik zal het nu ook weer ff doen.
Hier gaat goed.....Justin heel eigenwijs met een eigen willetje en Sander alweer 2 weken naar de basisschool geweest.
Justin kan op het moment zo dwars zijn af en toe....zal wel een fase zijn, want het is echt met flagen. Donderdag was Sander de hele dag naar school en liep hij te springen en te huppen door het huis zo tevreden was hij....terwijl hij gisteren zo even naar het buurjongetje loopt (die waren even bij ons) en hem even een klap met een speelgoedje op het hoofd verkoopt. Gek wordt ik ervan....voel me meteen schuldig tegenover het buurjongetje natuurlijk. Heb wel Justin meteen op de trap gezet natuurlijk en later moest hij wel zeggen dat hij het nooit weer doet.....nou en dat gaat met moeite hoor.
Justin begint nu ook veel meer te praten......en kan ook al sint maarten liedje zingen.
sint maarten de koeien ebben taaten...meisjes okjes aan....daar tienus aan hahahaha klinkt heel leuk. Ze hebben gisteravond redelijk wat snoep opgehaald....hoef tot februari geen snoep meer te kopen denk ik hahaha.
En Sander gaat nu naar de basisschool.....wat dus idd wel wennen was voor ons allemaal. Ik moet er nu elke dag om 7 uur uit....dus ook op de dagen dat ik vrij ben. Voordeel wel....dat als ik Sander weg heb gebracht en dan weer thuiskom ik meteen ff aan het werk ga in huis. Dan hebben we dat weer gehad. Op mijn vrije dagen wilde ik samen met de kids nog wel eens wat langer in pyama rondlopen (zoals nu hahaha)

Justin is nu net wakker geworden....Sander was al om half 6. Vroegere tijden herleven zich, want kan me nog goed herinneren dat Justin zo vroeg wakker was als kleine baby pfffff. Heb dus nu alleen een ander kindje wakker. Justin slaapt nog heel af en toe tussen de middag. Alleen als ik het idee heb dat hij heel moe is (en vervelend) of als hij toch een keer vroeg wakker was. Als hij wel s'middags slaapt, dan is dat meestal niet meer dan een uurtje of 1,5, ander heeft hij s'avonds moeite met in slaap komen.

Esther hoe is het nu met je???En hoe is het met de echo gegaan???
Wel heerlijk om af en toe eens lekker met z'n tweetjes te zijn he?? Maar dan ook wel weer dubbel zo leuk om ze weer te zien (tenminste dat ervaar ik wel zo)
Begrijpt Ruben een beetje dat je zwanger bent? Voor zoverre ze dat kunnen begrijpen natuurlijk op die leeftijd. Mijn zus is ook zwanger (van de 2e) maar als ik tegen Justin zeg tante Yvonne heeft een baby in de buik dan kijkt hij met grote ogen .....dus ik denk dat hij er niets van snapt hahaha.

Vanmiddag de intocht van Sinterklaas op de tv. Sander kan niet wachten tot hij komt.....vol verwachting klopt zijn hart. Komt echt van de stukjes op de tv, want ik heb het er niet veel over. Justin roept ook steeds dat hij een dootje (kadootje) wil van sinterklaas. Nu maar kijken of hij niet bang is dit jaar.......

Ik ga stoppen en even de kids aankleden. Ik spreek jullie wel weer een keertje.......misschien wel ff op msn ofzo.

Groetjes Renate
 

Hoi Allemaal,

Wilde even melden dat ik hier mijn laatste stukje hier neer ga zetten.
Er wordt toch bijna niet geschreven en ik heb een paar mail adressen, dus ik vind het prima zo.

Ik wens iedereen alle goeds en heel veel geluk met jullie gezinnetjes!!

Liefs Renate en een dikke knuffel van Sander en Justin
 
hoi groot gelijk heb je schiet niet op zo!!! ik ga dit forum ook verlaten( had ik al gedaan maar toch!!! ook ik wil iedereen veel succes wensen en prettige feestdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar!! doei doei. veelliefs mama van chanelle en michelle
 
Terug
Bovenaan