Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen

hallo allemaal,

Renate...je leest dit nu niet maar ik hoop dat je een goede vakantie hebt!!

Hier alles oke. Manlief is ondertussen thuis en wat is dat lekker zeg. Het scheelt echt zo veel...ik kan nu toegeven aan mijn moeheid en toegeven aan de misselijkheid. En natuurlijk is het gezellig dat ie er weer is...Ruben was ook zo superblij! Leuk om te zien hoor. Hij is opeens ook wat rustiger...ook op de creche. Ik denk toch omdat zijn vader weer thuis is. Ongelooflijk hoe dat werkt!

Ik heb vanmiddag een afspraak met een VK in het ziekenhuis...dan heb ik ook een echo. Tje, ik vind het wel wer spannend hoor moet ik zeggen. En eng..ik ben nu op de leeftijd voor prenatale testen maar we weten nog niet wat we doen...maar vanmiddag is al wel dat gesprek. Tje, moeilijk om te kiezen...ik laat wel even weten hoe het is gegaan...maar ik had niet gedacht dat het nog spannender kon dan bij de 1e...hadden jullie dat nu ook?

ZO, ik ga no 4 uurtjes werken en dan naar huis...manlief ophalen en dan naar het ZH...brrrrr.

doeiiiiiiiiiiii, groetjes
Esther
 
hoi hoi daar zijn we weer!!!! erug druk gehad!!! of beter gezegd drukke week!! chanelle is weer jarig geweest, is 5 jaar geworden wat een leeftijd he!! gaat zo snel, dit hebben we zondag gevierd, maandag kwam er visite die zondag niet konden, chanelle is helemaal verrot verwend, alles van barbie gehad. hahah dinsdag is renate op bezoek geweest!!jaja onze renate hahaha, by the way renate vond het echt grappig zo hahah, was effe wennen natuurlijk maar is allemaal goed gekomen!!!!en je kids hahah wat een donderstenen hahha maar wel lief!!! michelle vond het portomeneetje hartstikke leuk loop de hele dag centjes centjes hahah,, dus bedankt namens michelle!! en ik spreek je maandag weer!!. verder tja hadden we woensdag een kinderparty in ballorig, we hebben ze hier eerst poffertjes laten eten tussen de middag en daarna zijn we daar naar toe gegaan al die kids waren kapot hahha!! maar was geslaagd. en tja gister weer werken en vandaag maar huissie effe gedaan was effe er in geschoten deze week!!! verder gata alles hier oke!! michelle is een lekkere dondersteen maar wel lief nu ze huilt bijna niet meer dus weet niet wat het geweest is mischien een sprongetje en kunnen we iets nieuws verwachte in de loop vande tijd!! michelle heefte en oproep gekregen voor cb 1 sep moeten we dus ben benieuwd, als je onze weegschaal moet geloven weeg ze nu`14.8 kilo. hoe wegen ze nu bij jullie??? nou ga stoppen want chanelle moet weer naar school, spreek jullie snel weer, en esther hoe is het nou??? al minder ziek???? doei doei
 

Hoi Meiden.

Zo daar ben ik ook weer!! We hebben een leuke vakantie gehad. We hebben veel dingen gedaan en heel veel geluk gehad met het weer.
Mijn man moest wel werken, maar de weekenden waren we lekker samen en af en toe had hij een paar uurtjes gesnippert zodat we met zijn allen wat leuks konden gaan doen.

En idd dinsdag bij Danielle  geweest. Grappig hoor, al 1,5 jaar scrhijven en dan nu elkaar ook eens zien. Leuk Daantje dat Michelle haar portemoneetje zo leuk vind. Ja ik heb wel donderstenen he? Maar ze hebben in deze vakantie veel aan elkaar gehad. Ze hebben echt heel leuk met elkaar gespeeld steeds (natuurlijk waren er wel momenten, maar ach....hoort erbij)

He Esther....hoe is het nu met jou? Hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Met de echo?   Jeetje wat een vragen he? Heerlijk joh, dat je man nu weer thuis is. Kun je toch af en toe wat taken uit handen geven en ff gaan liggen ofzo. Ben je nog steeds zo misselijk? Ik hoop dat het inmiddels alweer een stuk minder is geworden.

En Karin....stil is het zonder kindje he? Kan me wel voorstellen....vind het zelf ook altijd heel rustig als ze er niet zijn. Dat gebeurt eigenlijk alleen maar als wij weg moeten voor iets, maar dan de volgende dag s'morgens.
Hoe heeft Joeri gereageerd op het nieuwe katertje? Het is alweer even geleden dat je je berichtje schreef. Ik ben zelf alergisch voor katten.....jammergenoeg, want het leek me wel leuk een kat erbij. We hebben wel 2 honden. De grootste hebben we net weer van de kennel gehaald. De kleinste is bij mijn schoonmoeder, die halen we morgen weer op. Toch ook wel lekker om weer thuis te zijn.

Het weer zal deze week ook nog heel mooi zijn, dan was het nog wel mooi om op vakantie te zijn, maar heleaas aan alles komt een eind hahahha. Thuis kunnen we ook nog wel genieten van het mooie weer.   Volgende week moet ik gewoon weer aan het werk en dan moet sander weer naar school en dan is alles weer als vanouds. Ik denk dat het ook niet zo lang duurt of Sander mag al proefdraaien voor de basisschool. In oktober wordt hij ook alweer 4 pfffff wat gaat het toch snel.

He meiden ik ga er een eind aan breien. Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Wel een vermoeiende dag geweest vandaag. Morgen maar eens weer verder met wassen wassen en nog eens...........!!

He de groetjes allemaal.....veel liefs Renate
 
hoi allemaal, het is hier altijd gelijk te merken als het mooi weer is, er wordt dan   weinig geschreven, geen verwijt hoor! ik ben de ergste. Het gaat hier in ieder geval goed. lekker veel buiten geweest, Joeri heeft een paar keer zijn middagslaapje overgeslagen omdat ik het zo zonde vond van het weer, je weet niet hoe lang het nog zo blijft en dan ligt hij heel de middag te pitten. Het ging eigenlijk wel goed, alleen s`avonds wat eerder naar bed.Binnen 5 minuten lag hij dan te slapen. maar voor je zelf is het wel lekker een paar uurtjes voor je zelf, dus dit is tijdelijk.
Met onze nieuwe kat  gaat het ook goed, na 2 dagen waren ze(de katten) al lekker samen  aan het spelen en slapen. Joeri vindt het ook heel leuk want met ricky (zo heet hij dus) kan hij lekker rond sjouwen. Die wordt echt van hot naar her verhuisd.
Wij moeten 19 sept weer naar het cb, ben benieuwd, bij ons weegt hij ong 13 kg is al weer een tijd geleden hoor dan ik hem gewogen heb. Wat een bijdehand wordt ie zeg. Morst hij met zijn melk zegt hij "mama goed schoonmaken hè" ben ik daar mee bezig komt hij om het hoekje kijken "lukt het mama?' een paar uur later laat ik wat vallen en vloek een beetje "lukt het niet mama?" En naar ricky met zijn vingertje dreigend omhoog wijzend" ricky mag niet krabeden "" echt lachen, maar hij wordt nu ook echt wel brutaal, je merkt dat hij nu op het kdv in een andere groep zit met wat oudere kindjes, maar ja dat hoort er ook bij  
Nou ik ga weer stoppen groetjes, karin
 
hoi hoi ben ik ook weer!!! pffffffffff  me pc dreig er mee te stoppen. maar nu doet tie het effe haha, he karin leuk he die kleine poesjes ik ook hoor ben echt een kattefreak, in me andere huis had ik er 5 maar dat was toch teveel hoor!! nu heb ik er 1, en het liefst zou ik er ook 1 bij nemen zo ondeugende rooie kater hahah maar zit er niet in manlief wil dit niet. haha verders gaat het hiero prima we zijn een beetje snip verkouden allemaal( komt door de airco, ) we hebben verleden week een testritje gemaak in een auto en ik kon het weten want ik kan er niet tegen das wel balen, want tis zoooooo lekker hahahah, maar ach hoelang is het hier nou warm hahahha ja nu in sep!! nou ik ga stoppen weer en ik hoop dat ik er op kan blijven , dus we blijven hiero possitief dus tot gauw doei doei
 

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer eventjes. Eventjes maar, want ben ziek pffff. Als moeder kun je eigenlijk ook niet ziek zijn zeg. Het leven gaat gewoon door.
Gelukkig heeft mijn schoonmoeder een beetje bijgestaan, en afgelopen dinsdag had ik moeten werken en zou mijn moeder oppassen en die is gewoon gekomen. Kon ik tenminste even lekker op bed liggen.
Jeetje, kan me niet heugen dat ik zo lang ziek ben geweest. Soms wel eens een keer een dagje ofzo, maar nu een hele week.
Sinds vandaag gaat het gelukkig weer ietsje beter, dus ik hoop met een dag of wat weer helemaal op de been te zijn.

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Kids zijn lekker veel buiten met dit mooie weer. Justin komt zijn bed uit en als hij dan heeft gegeten dan staat hij al naast me.....buiten????? En s'avonds kan ik ze maar amper binnen krijgen, want dan hebben ze er nog niet genoeg van.

Ik laat het hier ff bij voor nu, ik kom van de week nog wel een keertje weer kijken hier.
Enne daantje.....ben er nog wel, maar ff niet op msn......spreek je snel wel weer!!!

Groetjes Renate
 

Jaaaaa, ik ben zo'n trotse moeder. Justin kan fietsen!!!  Maandag kwam ik thuis van mijn werk en toen vroeg mijn schoonmoeder of Justin het al langer kon, nou....niet dus hahahha. Maar met zijn voetjes gaat het nog veel sneller, dus die gebruikt hij nog het meest. Als ik tegen hem zeg kun je fietsen dan glimlacht hij en fietst zo weg. Misschien kunnen jullie kindjes dit ook al, maar ik ben zo trots omdat Sander heel erg laat was. Die fietste pas met 3,5 jaar....dus eigenlijk nog maar net. Dus Justin heeft een goed voorbeeld gehad.

Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Ik ben weer helemaal beter en nu is Sander verkouden. Hij hoest net als een zeehondje en met praten is hij al net zo schor. Maar even aankijken, anders toch morgen maar even met hem naar de dokter.

Ik laat het hier bij voor nu, want Sander is net wakker geworden. Jullie zullen wel denken die heeft lang geslapen, maar die was vannacht aan het spoken. Justin slaapt ook nog lekker, maar daar gaat het redelijk goed mee op het moment.

Nou de groetjes dan maar en ik hoop dat er snel een keertje door iemand wordt geschreven, want in mijn eentje berichtjes schrijven vind ik ook niet zo leuk!!
 
Terug
Bovenaan