hoi allemaal, het is hier altijd gelijk te merken als het mooi weer is, er wordt dan weinig geschreven, geen verwijt hoor! ik ben de ergste. Het gaat hier in ieder geval goed. lekker veel buiten geweest, Joeri heeft een paar keer zijn middagslaapje overgeslagen omdat ik het zo zonde vond van het weer, je weet niet hoe lang het nog zo blijft en dan ligt hij heel de middag te pitten. Het ging eigenlijk wel goed, alleen s`avonds wat eerder naar bed.Binnen 5 minuten lag hij dan te slapen. maar voor je zelf is het wel lekker een paar uurtjes voor je zelf, dus dit is tijdelijk.
Met onze nieuwe kat gaat het ook goed, na 2 dagen waren ze(de katten) al lekker samen aan het spelen en slapen. Joeri vindt het ook heel leuk want met ricky (zo heet hij dus) kan hij lekker rond sjouwen. Die wordt echt van hot naar her verhuisd.
Wij moeten 19 sept weer naar het cb, ben benieuwd, bij ons weegt hij ong 13 kg is al weer een tijd geleden hoor dan ik hem gewogen heb. Wat een bijdehand wordt ie zeg. Morst hij met zijn melk zegt hij "mama goed schoonmaken hè" ben ik daar mee bezig komt hij om het hoekje kijken "lukt het mama?' een paar uur later laat ik wat vallen en vloek een beetje "lukt het niet mama?" En naar ricky met zijn vingertje dreigend omhoog wijzend" ricky mag niet krabeden "" echt lachen, maar hij wordt nu ook echt wel brutaal, je merkt dat hij nu op het kdv in een andere groep zit met wat oudere kindjes, maar ja dat hoort er ook bij
Nou ik ga weer stoppen groetjes, karin