Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen

hoi ben ik ook weer eens!!! had werkelijk niets te melden. nog niet maar oke dat kan wel maanden duren haha, renate goed he!!!! chanelle was ook zo laat fietste nu net in het voorjaar nou en die is natuurlijk al 5 nu!! michelle maak wel de bewegingen en af en toe luk het 1 draai maar verder nee hoor!! maar das best vluh hoor!!! jeetje he nu heeft sander het dus te pakken pfffff.ja het heerst hoor michelle is nu ook bezig maar kan ook komen omdat we weer op een verjaardag zijn geweest waar gerookt wordt, vroeger kon ze daar al niet tegen( werdt zo 2 dagen later echt ziek) maar ik dacht echt dat ze er overheem was niet dusdus dat gaan we voortaan niet meer proberen 0ok GEWOON VERMIJDEN... verder gaat het hier zijn gangetje tis weer raar weer hoor  sochtends is het ijs koud( loop je met je winterjas bekant) en zo de middag verschijnt wordt het steeds warmer hahaha maar wta ik net zag slaat alles hahahhaha, was met chanelle naar zwemles en ik zat ik de kantine te kijken naar het bad( er grens ook een recreatie bad aan) waren er gewoon mensen buiten aan het zwemmen lekker bikini aan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik kreeg spontaan kippevel en lekker buiten liggen in het gras nouuuuuuu zegggg, kijk oke het is lekker maar je merk wel dat het okt bijna is, maar oke je heb er gekke bij hahahahha
nou zie je ik ga al dom lullen dus ga gauw stoppen en spreek jullie snel weer doei doei groetjes daantje
 
nou tis weer rustig   hiero!!! hahha nou hier is het weer knudde michelle heeft weer mega last van de oren( door verkoudheid) en ze huilt alleen maar is mega vervelend..ze doet de raarste dingen weer, tekenen op de bank, aan de pc zitten, in me la zitten, tv aan en uit doen
WAT MOET JE DAAR NOU MEE. ik wordt er hopeloos van in ieder geval pfffffffffffffff, nou op dit moment zit ze ook weer te eteren dus ga gauw stoppen tot gauw
 

Echt wel rustig he? Justin is ook heel erg verkouden geweest de afgelopen dagen. Hoesten als een oud mannetje.....en al 3 nachten aan het spoken. Afgelopen nacht voor het eerst weer goed doorgeslapen. Hij was ook zo moe, had zijn middagslaapje gemist. En ik had hem s'morgens ook nog wakker gemaakt omdat Sander naar school moest. Die mocht voor de eerste keer proefdraaien op de basisschool. Hij vond het heel leuk.
Ik had nu meteen wat meer tijd, dus ik ben maar met Justin boodschappen gaan doen. 2 uurtjes naar de peuterspeelzaal dan kun je net nix doen in tussentijd, maar nu in bijna 3 uurtjes kun je tenminste iets ondernemen.
Ik had nog niet het idee dat Justin Sander zo miste, maar dat kan straks wel komen natuurlijk als Sander alle dagen heengaat.
Verder ook weinig nieuws van deze kant. Deze week verder een rustig weekje......heb maandag en dinsdag gewerkt en hoef pas volgende week weer. Vrijdag had ik anders gemoeten, maar we hebben personeelsfeest van mijn man zijn werk. Moeten om 5 uur al  bij zijn werk    zijn, dus moeten wel om een uur of 3 hier weg. Kids nog ff naar me schoonmoeder brengen, die blijven daar slapen. Nou heerlijk......we gaan met de bus, maar we weten nog niet wat we gaan doen, dus ik laat me verrassen.

Hier laat ik het bij voor nu, tot laterssssssssss
Groetjes Renate
 
hallo allemaal,

Tje, ik kom nooit meer...ik zit op mijn werk met zoveel te doen dat ik in die weinige vrije tijd ga lunchen of fthee drinken...maar nu ben ik er dan even.
Jullie hebben allemaal met ziekte te maken zeg. En Michel, wat rot dat de kleine weer last heeft van de oren. Lijkt het dan nooit over te gaan he? Ik moet zeggen dat Ruben sinds april niet meer echt ziek is geweest. Toen is hij gestopt met zijn anti-bioticakuur...en toen in februari geholpen met die buisjes...dus eigenlijk is hij sinds februari niet meer ziek geweest. Ik klop het af want het wordt weer koud nu natuurlijk...maar het gaat nog steeds goed....misschien zijn het toch die 2 prikken van Prefanar die hebben geholpen...dat denk ik eigenlijk. Echt super dus!

Eigenlijk gaat thuis alles heel goed. RUben doet het goed. Hij heeft sinds eersgister een eigen grote bed...shit voor ons want wij hoefden hem pas altijd zo rond 8en te pakken...maar nu staat ie opeens om   uur voor onze snufferd...helemaal trots. En hij heeft nog wel een slaapzakje aan...maar dat maakt hem niet uit. Hij lopot daar prima mee...dus we moeten nu weer gaan wennen aan vroeg opstaan en hem leren dat ie zijn bed niet uitmag...hoe deden jullie dat allemaal met jullie kids??

met de zwangerschap gaat ook alles wel goed. Ik heb een echo gehad en ben uitgerekend op 20 maart...was opeens 2 weken minder lang zwanger als ik dacht...helaas. Het avondeten lukt nog niet want dan ben ik nog misselijk. Dat is wel heel vervelend hoor! Ik word het zoooo zat. Maar op zich gaat het wel goed. Ik slaap heel slecht..maar dat had ik bij RUben ook. Ik slaap iets van 3 uur per nacht en dan is het voorbij. ZUllen de hormonen wel zijn. Dan kan ik vast wennen aan de nachten na de geboorte......maar verder alles oke...over 4 weken heb ik een uitgebreide screeningsecho. LEUK!! Er zal voornamelijk naar het hartje gekeken worden maar natuurlijk ook naar andere dingen. Wij willen ook weten of het een jongen of meisje gaat worden. Deden we bij Ruben ook en dat is goed bevallen...spannend hoor. Het maakt ons echt helemaal niet uit moet ik zeggen.Ik vind een jongen superleuk!! Maar een meisje ook...we zien dus wel! Ben nu in totaal 5 kilo afgevallen maar ik geloof dat er weer 1 kilo opzit...

En gister nog naar de VK geweest en heb voorhet 1st het hartje horen kloppen. Ook   heel leuk! Wat ik wel raar vind is dat ik maar 1x in de 5 weken anar de VK mag...en niet om de 4 weken. Is dit nu raar of niet??

EN met manlief ook alles heel goed. De controle is weer over 1 maand en ook dat is heeeeel eng. Het blijft leuk. Al gaat het wel goed met hem en kan en doet hij alles.

Dus ja...het gaat allemaal zijn gangetje bij ons en dat voelt supergoed!! Eindelijk wat rust!!

he, en nu aan de slag...echt sorry dat ik er zo weinig ben...en ik vind het wel altijd leuk om contact te hebben. IK ga mijn leveren beteren...

groetjes en nu weer aan de slag
Esther
 
hoi daar ben ik ook weer!! pc kapot balennnnnnnn maar oke we zijn er weer.. esther leuk om weer van je te horen. je zal wel kapot zijn zo weinig slapen heb je dat dan heel de zwangerschap??????.fijn joh dat ruben niet meer ziek is geweest met michelle gata het ook weer beter hoor al het vuil komt er gewoon uit dat is een goed teken in ieder geval en verder is ze weer de oude....effe over dat grote bed!! met chanelle ging het prima bleef lekker liggen sochtends ( durfde op de 1 of andere manier er uit) voor mijn lekker hahha. ze heeft nooit problemen gegeven, michelle is een ander verhaal ze in de grote bed gegaan effe naar de verjaardag ging ook goed( dacht ik) ze bleef gewoon liggen maar kwam er na een week achter dat ze eruit ging en op de stoel ging slapen tja dat schiet niet echt op, na een week begon ze te dreinen en vroeg wakker te worden zo 6.00 sochtends. dat ik het helemaal niet zag zitten meer( zij was echt helemaal oververmoeid) dat ik op een dag zei tegen man lief zet de ledikantje maar were op hahaha( iedereen zei dat ik vol moest houden maar dat kind leed eronder) na veel zeuren heeft man lief hem toch weer opgezet en sins dien slaap ze daar dus weer, en je zag er echt weer helemaal opknappen en weer vertrouwd voelen, dus ik wacht verlopig .... tis eigelijk gewoon effe doorzetten maar ik had het geduld er niet voor!!!.. nou verder hoop ik dat je weer possitief bericht krijg over een maandje maar dta komt allemaal goed weet ik zeker!!! geniet lekker van je zwangerschap( op die misselijk na dan hahaha).. en leuk he het hartje horen vind ik echt het mooiste wat er is!! dat getik als een paardje nou ik ga stoppen en spreek jullie snel weer doei doei
 
ohhh effe over die vk nog!! tja ik moest ook om de 4 weken maar mischien verscheelt dat per praktijk!! of het komt omdat je mindre ver ben dan je dacht!!ik weet dat het altijd weer een gerustelling is als je geweest ben en dat 4 weken dan heeel lang duurt laat staan 5 maar zal wel horen dan,, nou ga ik echt doei doei
 
Hoi meiden,

He Esther....leuk om weer van je te horen. Fijn dat alles zo goed gaat. En met de misselijkheid? gaat dat nu wel weer beter?? Jeetje....je zult wel moe zijn met zo weinig slaap. Toen Sander naar het grote bed ging was dat geen enkel probleem. Hij bleef gewoon liggen en riep als hij wakker was....dat deed hij in het ledikantje ook nl. En als ik hem s'avonds er in legde dan zei ik gewoon als er wat is dan roep maar. Nu komt hij er wel uit als hij wakker is en moet plassen ofzo, maar dat heb ik hem nu zelf gezegd. Met zijn geschreeuw maakt hij Justin wakker, dus dan kan hij beter ff naar ons toekomen als er wat is.
En over de verloskundige....ik ben met Justin toen de 1e keer geweest met 8 weken en daarna weer 5 weken later en daarna naar 4 weken. En ik kan me ook herinneren dat ik een keer met de vakantie van de verloskundige ook een week later moest dan eigenlijk de bedoeling was. Maar omdat ik me wel goed voelde maakte het mij niet zoveel uit en ik kon wel bellen als er wat was....ze had wel een plaatsvervanger. Dus misschien is het wel met een reden dat je nu 5 weken moet wachten (voelt als een eeuwigheid he??) Want ik denk toch wel dat je hierna wel om de 4 weken moet......en anders zou ik gewoon eens vragen wat de reden is.....

Hier gaat het allemaal goed. Wel druk op het moment, maar dat gaat ook weer over. We zijn net weer een beetje door de verjaardagen heen. Volgende week Sander nog en dan is het eerst weer gebeurt. En dan op naar de feestdagen. Voor we het weten is het zover pfffff.

Ik laat het hier bij voor nu.....de kids willen geen tv meer kijken (wereld van k3 is afgelopen) dus ze worden vervelend. Justin heeft helemaal van die vervelende buien op het moment. Hij doet niets anders dan slaan en dwars zijn. Doe ik pindakaas op zijn brood wil hij leverpastei.....geef ik melk dan wil hij chocomelk.......moeilijk hoor. Maar het zal wel een fase zijn.

Nou de groetjes dan maar en tot latersssssss
 
Hoihoi,

Gelukkig Chanel dat het bij jullie goed gaat (met michelle dan...en de oren..). Ik kijk niet uit naar de winter. Ruben is nu weer heel erg verkouden en ik blijf maar hopen dat het niet erger gaat worden...en dat ie er gewoon overheen komt zonder oorontstekingen.

En Renate, dat klinkt bekend hoor...dan opeens leverpastei...of dan opeens chocolademelk....je zou ze af en toe he? Ik Vraag altijd wat Ruben op brood wil....en dan geef ik wat ie wil...en dat weigert ie het te eten...want dan wil hij opeens kaas ofzo. Maar ja...na 5 minuten eet ie het echt wel op.

Bij ons alles oke nu. Ik had gister wel opeens erge lat vanmisselijkeheid. Ik ben om 4 uur weggegaan op het werk want het ging niet meer. En thuis ook niet en 's nachts ook niet. Ik snap het niet hoor. Misschien was ik misselijk door de vermoeidheid.Dat merk ik ook...dat ik misselijk word als ik moe ben. En die nacht daarvoor had ik niet geslapen. Dus misschien was ik daarom zo vreselijk misselijk. Geen idee. Maar ik baalde wel.
Verder blijft Ruben goed in bed liggen en is die strijd helemaal voorbij...en heb ik ook de VK gebeld en blijkt het normaal te zijn bij hen dat je tot 20 weken om de 5 weken komt. En dan van 20 weken tot 28 weken 4 weken. En van 28 weken tot 32 weken 3 weken...en dan 2 weken. Maar het is inderdaad wel een lange zit hoor...5 weken. Ik wil graag weten dat alles oke is en dan duurt 5 weken wel heel erg lang. Maar ja, nu nog 2 weken wachten op de echo...leuk! En dan willen we dus ook weten of het een jongetje of meisje is...spannend!

he meiden, ik ga weer werken...was er vandaag al om half 8. Eens kijken of ik het volhou vandaag...hoop dat met jullie alles oke is...

doeidoei
Esther
 
Terug
Bovenaan