hoi ben ik ook weer eens!!! had werkelijk niets te melden. nog niet maar oke dat kan wel maanden duren haha, renate goed he!!!! chanelle was ook zo laat fietste nu net in het voorjaar nou en die is natuurlijk al 5 nu!! michelle maak wel de bewegingen en af en toe luk het 1 draai maar verder nee hoor!! maar das best vluh hoor!!! jeetje he nu heeft sander het dus te pakken pfffff.ja het heerst hoor michelle is nu ook bezig maar kan ook komen omdat we weer op een verjaardag zijn geweest waar gerookt wordt, vroeger kon ze daar al niet tegen( werdt zo 2 dagen later echt ziek) maar ik dacht echt dat ze er overheem was niet dusdus dat gaan we voortaan niet meer proberen 0ok GEWOON VERMIJDEN... verder gaat het hier zijn gangetje tis weer raar weer hoor sochtends is het ijs koud( loop je met je winterjas bekant) en zo de middag verschijnt wordt het steeds warmer hahaha maar wta ik net zag slaat alles hahahhaha, was met chanelle naar zwemles en ik zat ik de kantine te kijken naar het bad( er grens ook een recreatie bad aan) waren er gewoon mensen buiten aan het zwemmen lekker bikini aan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik kreeg spontaan kippevel en lekker buiten liggen in het gras nouuuuuuu zegggg, kijk oke het is lekker maar je merk wel dat het okt bijna is, maar oke je heb er gekke bij hahahahha
nou zie je ik ga al dom lullen dus ga gauw stoppen en spreek jullie snel weer doei doei groetjes daantje
nou zie je ik ga al dom lullen dus ga gauw stoppen en spreek jullie snel weer doei doei groetjes daantje