ZOMER-2006-mammies

A

Anoniem

Guest
Ladies van het zomer-2006-moeders forum, hoe gaat het met jullie?
Ik was al op zoek naar “lotgenoten” maar kennelijk doen mijn hersenen het nu al niet meer want ik heb per ongeluk oktober geschreven... afin het lijkt me leuk elkaar een beetje op de hoogte te houden. Of ben ik echt de enige die hier weer rond hangt .

Dan gaan we hier gewoon verder haha,..

Ja vond de topic-naam al zo vreemd, maar ja,.. Nu met die hersenpan van mij kijk ik daar niet eens meer van op.

Dat je test nu negatief is wil niks zeggen hoor!

Ik teste pas na een dikke week overtijd pas positief.. Wacht gewoon nog wat dagen af en test opnieuw. Spannend..

Anders al eens gedacht aan ovulatietesten?

Ik bleek pas op dag 16/17 een eisprong te hebben en dat verklaarde een boel ;-)

Succes!!

Esmé

Hoihoi,

Ook even hier een reactie. Inderdaad wat Esmé zegt het kan best nog positief worden, bij mij was het ook vlak voor de NOD neagatief en pas een week later een klein beetje positief. Eén ding zal ikm nooit meer doen (ehhh dit is de laatste zwangerschap, als het goed is) maar dat is een streepjes test, wat een gedoe. Een vaag streepje... maar met de digi van Clearblue, binnen een paar seconde positief  Daar wordt een mens pas blij van, niet misschien wel/misschien niet, maar gewoon duidelijk zwanger

Ik duim voor jullie! Geniet van je weekend en probeer (ik weet het is zo moeilijk) er niet te veel aan te denken.

Liefs Tita

oh oke.. ehh hahahaha was al bij oktober aan het schrijven...

Titatess.. Weet het nu zeker wie je bent en mijn vermoedden klopte..

Vind het zo onwijs geweldig voor je/jullie!!! Spannend spannend spannend!!!

SUPER!!!

ooit was ik uitgerekend in oktober en dat wil er echt niet uit (nog niet helemaal verwerkt geloof ik)

titatess, van harte met je zwangerschap
ben jij de mamma van tess?
zo ja, welke, haha

Esmé, hoewel ik vrijwel precies denk te voelen wanneer dat ei springt zal ik idd eens mijn ovulatie testen. Alleen al voor de controle of mijn gevoel juist is. Maar voor het zover is moet ik toch echt eerst ongesteld worden en dat verwacht ik niet eerder dan volgende week vrijdag, uitgaande van gemiddelde .

liefs allemaal

Whahaha! Ik ben inderdaad een moeder van een Tess, Tess nr.2... maar daar wordt je ook niet wijzer van denk ik.

Maar met wat speurwerk kom je vast mijn echte naam snel tegen

@babytwee, ook welkom, maar wie ben jij dan??

Liefs Tita

Tuurlijk ben jij het, ik wist het, haha... van harte meid!  

Terug
Bovenaan