ZOMER-2006-mammies

Thanks! Was niet zo moeilijk denk ik.

Het raadsel van april99 en babytwee blijft staan. Van april99 wel wat info gevonden, maar heb echt geen idee wie het is. Als de  info klopt is het een mama van een meisje, na 5-8-2006 geboren, het wordt het 2e kindje... leuk hoor een beetje speuren... ben wel nieuwsgierig

Nu toch maar eens werken...

Liefs Tita

Vraag me ook af wie mama2006 is die hier schrijft.. Had eerder vermoeden, alleen kloppen paar dingetjes dan niet.. Hmz,.. Blijft leuk dit!

Oh jongens,,.. dit is toch ook een heel spannende tijd,.. het zwanger (willen) worden, het weer zwanger zijn,.. het is zoiets ongelooflijk moois. Hoort er allemaal bij.. Ook die maanden van ongeduld in alle opzichten.

Maar ook leuk dat er nu veel weer voor de tweede gaan.. kunnen we straks gezellig weer samen zwangeren!!

Esmé

hey!
ik zit hier ook hoor!
maar jullie wisten al wel dat wij een tweede willen,dat had ik al op het andere forum losgelaten.
ik zit hier omdat ik het toch wel prettig vindt om avontoe ervaringen te delen.vooral dan met de moeders die al een kindje hebben.
De topics van de glitterchicks enz..(hahaha) spreken me echt niet aan....
Esme,wat leuk dat je even komt spieken...en ook leuk dat er meer moeders van   het andere forum hier zijn.
wij zijn nu ruim 7 maanden bezig,,deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt.
gisteren was ie positief,dus drukke dagen .
groetjes piewie,mv Mila

Natuurlijk spiek ik hier af en toe.. Ben gewoon te benieuwd of er "bekende" zijn.. Vind het fijn zo een beetje mee te kunnen leven. Ondanks mijn 22 wk zwangferschap dringt het hier nog steeds maar half door hoor.. voelt alsof het nog maar pas is.. hihi..

Komt denk ik ook door eigen ervaring dat ik er helemaal mee in op kan gaan hoor.. Weet hoe het voelt als een kindje  zeer gewenst is en het maar op zich laat wachten. Dus vind het helemaal super om zo met jullie (bekende)  samen mee te beppen en mee in spanning te zitten!

Dus we houden deze topic nog héél lang in stand!!!!!

Esmé

@ Piewie, hier was het ook telkens 6 maanden wachten.

Bij Kay destijds, toen tot 1e mk, toen tot de 2e mk en toen heb ik ovulatietesten gedaan om te kijken wanneer mijn eisprong nu was. Na de laatste mk was het dus meteen raak!! Voor ons dus ongelooflijk!!

Hopelijk bij jullie ook snel goed nieuws!!

@ Toulouse, je hebt ook véél te vroeg getest!!!!!!!! spannend!!! even geduld hebben nog!

zie je nou dat ik het echt niet zonder jullie kan... in mijn eentje draai ik volledig door

Hey meiden

Hier ook een 2006 mama, zoals je kunt zien aan mijn forumnaam.
OOooooowwww esmé  wat klopt er niet dan, ben erg nieuwschierig hahahaha....

Zit nu in de 6e ronde voor ons 2e kindje, en het duurdt me al weer veelste lang.
Over onze dochter hebben we ook 10 maand gedaan dus hou er rekening mee dat het nog wel even kan duren.
Mijn NOD is denk ik 25 november, dus nu druk aan de klus !!!!
Iedereen succes deze maand.

Groetjes Mama2006

hier nog een 2006 mama.
Ik maak er alleen geen geheim van.
ik lees hier meer dan dat ik schrijf de meeste topics
spreken me niet zo aan.

Bij mij vind ik het inmiddels ook al te lang duren mijn
eisprong kan ik gelkkig goed voelen nou ja "gelukig"
'tis net of elek maand in tween word gespleten zo'n pijn doet dat
en dan heb ik ook nog vaak de pech dat manlief dan net
in het buitenland zit..tja dan schiet het niet echt op natuurlijk.

Ik duim voor ons allemaal dat we weer gauw kunnen opschuiven
naar een ander deel van het forum.

Groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan